Головна > Новини > Новини партнерів > Прийняти платіж: топ-5 технологій для рітейлу в онлайн-платежах
Прийняти платіж: топ-5 технологій для рітейлу в онлайн-платежах

Прийняти платіж: топ-5 технологій для рітейлу в онлайн-платежах

Топ-менеджер Fondy Анна Буряковська про ключові споживчі тренди та найбільш важливі платіжні технології в інтернет торгівлі.

Цей матеріал доступний російською мовою

У середині вересня в Києві пройшла найбільша в країні виставка індустрій рітейлу і девелопменту – RAU Expo 2020. Одним із спікерів заходу стала PR-директор компанії Fondy Анна Буряковська, яка поділилася головними споживчими трендами в онлайн-рітейлі, а також розповіла про платіжні технології в e-commerce, які дозволять відповідати очікуванням покупців. Редакція RAU підготувала ключові тези її виступу

Клієнтський досвід у фізичному рітейлі давно зрозумілий та прийнятий покупцем. Споживач вже звик до інновацій в офлайн-магазинах і легко користується касами самообслуговування або безконтактною оплатою за допомогою Apple Pay і Google Pay. Однак в цифровій комерції багато інструментів давно використовуються в Європі, однак поки що ігноруються в Україні. Компанія Fondy вже шість років успішно працює на міжнародних ринках, в тому числі у Великобританії, Ірландії, Польщі, Словаччині та в інших країнах. Тому ми добре знаємо, які тренди та технології існують на Заході, і які з них будуть визначати майбутнє українського e-commerce.

Головні споживчі тренди

1. Розвиток персоналізації

Цей тренд не новий, проте він продовжує залишатися актуальним. Зараз вже недостатньо спілкуватися з покупцем за допомогою універсального однорідного маркетингу. Це розуміють і лідери українського ринку онлайн-торгівлі. Один з кращих прикладів – компанія MakeUp, яка робить розсилку персоналізованих повідомлень. Зокрема, вибірку по тих товарах, які клієнт купував раніше, і акційним пропозиціям, які будуть цікаві саме йому. Завдяки унікальній персоналізованій пропозиції листи рідше відправляються до кошика і частіше переглядаються, а сам клієнт відчуває, що його потреби враховуються компанією, що підвищує рівень лояльності. Тому, якщо хочете, щоб покупець до вас повертався, доведеться як мінімум сегментувати своїх покупців за низкою параметрів, виділити їх в групи і робити розсилку таргетовано з тими товарами, які будуть цікаві для тієї чи іншої категорії.

2. Епоха mobile

Зараз складно знайти користувача смартфона, який би не використовував його для купівлі товарів в інтернеті. І пандемія коронавірусу прискорила зростання частки мобільної комерції. Згідно з міжнародною статистикою, за обсягом вона вже цьогоріч перевищить класичну електронну комерцію. Згідно з останніми прогнозами, в 2020 році тільки в США обсяг покупок, зроблених через мобільні додатки, досягне $189 млрд. На жаль, багато представників малого та середнього бізнесу все ще приділяють занадто мало уваги адаптації своїх сторінок під мобільний формат. Однак в реаліях сучасного світу це необхідно зробити всім інтернет-магазинам.

3. Покупки в соцмережах

Цей напрямок зараз розвивається дуже швидко. Щодня з’являються нові магазини, які продають в Instagram чи Facebook. Однак не так багато з них можуть виділитися контентом або хорошим юзабіліті. Більшість просто заливають свій товар, практично не піклуючись про простоту клієнтського шляху. В результаті споживач змушений уточнювати ціни, задавати інші додаткові питання, переходити на зовнішній сайт для оформлення замовлення і так далі. У той же час, соціальна комерція не стоїть на місці. Вже існують технології та платіжні сервіси, які дозволяють істотно спростити процес покупки в соцмережах. І вони відкривають додаткові можливості як для розвитку своїх бізнес-акаунтів, так і для нарощування продажів через соцмережі.

4. Доповнена реальність

Все більше інтернет-магазинів впроваджують елементи доповненої реальності. Одним з найбільш популярних стала віртуальна примірювальна, в якій клієнт може задати свої параметри і «приміряти» ту чи іншу річ. Такі технології не тільки підвищують рівень залученості споживача, але і знижують рівень повернень. Так, ця технологія поки що досить дорога в розробці. Однак якщо ви зможете собі її дозволити, то вона стане не просто додатковим сервісом для клієнта, а вагомою конкурентною перевагою вашого бізнесу.

5. У весь голос

Цей тренд присвячений голосовому пошуку і покупкам за допомогою голосових повідомлень. Поки що цей тренд не використовується в Україні і більше актуальний для Європи й США. Але тим не менш, цей інструмент дуже хороший в умовах багатозадачності, коли споживач може обрати товар, задати якісь параметри і робити все це на ходу. Це швидко і зручно, але, як і у випадку з VR, вимагає значних вкладень в технології розпізнавання голосу, акцентів тощо.

6. Тотальна автоматизація

Раніше тотальну автоматизацію в основному пов’язували з інтернет-маркетингом, а зараз ми можемо автоматизувати практично всі процеси. В онлайн-торгівлі вже масово використовуються чат-боти, які спілкуються з клієнтами, виконують функції підтримки чи консультації. Але докладніше хочу розповісти саме про основні технології онлайн-платежів для рітейлу.

Топ-5 технологій в онлайн-платежах

Резервування платежів – дуже зручна послуга для клієнта. При покупці в онлайн-магазині часто буває, що клієнт купує товар, платить за нього, а потім виявляється, що його або немає на складі, або якийсь параметр не збігається. І в цих випадках резервування платежу буде дуже доречним. Ця функція резервує кошти на карті клієнта до перевірки наявності або отримання замовленого товару. І психологічно вона приємніша для покупця, тому що у нього не списуються гроші, поки ви точно не підтвердите наявність артикулів на складі.

Оплата в один клік – технологія, яка на слуху, проте впроваджена далеко не в усіх магазинах. Часто буває, що при оплаті клієнту доводиться кожен раз повністю вводити всі свої дані. Це дуже затягує процес покупки і негативно впливає на імпульсивні продажі. Адже чим більше часу витрачає користувач, тим вища ймовірність «кинутого кошика». Покупки в один клік дозволяють швидко оформити замовлення і оплатити його, без повторного введення даних клієнта. Тому, якщо у вашому онлайн-магазині більше 60% повторних клієнтів, то ця технологія для вас обов’язкова.

Інвойс-сервіс буде корисним для тих, у кого не реалізовані знижки постійним клієнтам при формуванні кошика. Наприклад, коли постійний клієнт, у якого є 10% знижки, кладе товар в корзину, але його знижка не спрацьовує. В такому випадку ви можете відправити клієнтові посилання, в якому буде вже відображена ця знижка на його e-mail, в будь-який месенджер або через sms.

Швидкі повернення грошей покупцям. Повернення – дуже неприємна тема як для магазину, так і для покупця. Останньому часто доводиться довго чекати повернення грошей, задавати додаткові питання, в результаті можуть виникнути якісь конфліктні ситуації. Але в плані повернень існує безліч сервісів, які дозволяють робити це в один клік в особистому кабінеті. Часто в таких сервісах реалізовано мультикошик, який дозволяє повернути тільки частину коштів клієнту за конкретний товар.

Захист бізнесу від шахрайських платежів. У цьому питанні можуть виникати великі проблеми як з точки зору захисту, так і з точки зору блокування ризикованих операцій. За допомогою спеціальних технологій ви зможете убезпечити себе і платежі ваших клієнтів, а також не втрачати користувачів, яких блокує система безпеки.

Що стосується кейсів Fondy для інтернет-рітейлу, то ми можемо запропонувати практично всі описані технології. Однак окремо хочу сказати про міжнародні платежі, які дають бізнесу додаткові переваги при інтегруванні. І при цьому не доведеться робити якихось додаткових розробок. Наше рішення дозволяє швидко підключитися і приймати платежі з різних країн і в будь-яких валютах. Крім того, буде брендована платіжна сторінка, зроблена під дизайн вашого магазину.

На завершення хочу зазначити, що одна з головних конкурентних переваг Fondy: власна розробка програмних продуктів. Завдяки їй ми створюємо рішення, які ідеально відповідають потребам бізнесу.

Читайте також –

Андрій Воронін, CEO Fondy: Український e-commerce чекають великі зміни

Про автора