Майже 24 млрд грн податків та зборів сплатив WOG за час повномасштабної війни
До свого 24-річчя мережа АЗК WOG продовжує традицію звітування про сплачені податки та збори*. Тільки за час повномасштабної війни компанія перерахувала до бюджетів усіх рівні понад 23,7 млрд грн.
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, мережа АЗК WOG – це 363 АЗК по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій) та понад 7000 співробітників. Та головне, що компанія не зраджує своєму принципу бути всюди, де люди. Це проявляється у понад мільйоні хімічних грілок, які взимку в окопах зігрівають військових, в сотнях FPV-дронів та десятках роботизованих турелей для захисників на «нулі», в генераторах для критичної інфраструктури. WOG заправляє авто евакуаційних місій, першим зустрічає українців на кордоні, коли вони повертаються додому.
«Виклики повномасштабної війни тільки зміцнили команду WOG у розумінні, як має працювати відповідальний бізнес: повага до кожного гостя, турбота про кожного співробітника, податки в бюджет – до останньої копійки. Ми продовжуємо не просто працювати, а відновлювати АЗК, що постраждали внаслідок бойових дій, проводимо реновацію об’єктів, що цього потребують, інвестуємо в ІТ-інновації. А це – нові робочі місця, які є основою для впевненості у завтрашньому дні тих, хто свідомо залишився в країні та працює на спільну Перемогу», – підкреслив фінансовий директор мережі АЗК WOG Микола Циркун.
Додатковим та не менш обов’язковим для WOG став «добровільний податок», що є однією зі складових інвестиції в перемогу. Компанія бере на себе не лише фінансову частину, але й зобов’язання щодо адміністрування такого податку: комунікація з фондами та військовими підрозділами, визначення потреби, закупівля й адресна передача необхідного захисникам.
«Всі ми знаємо, що саме сплачені податки формують дохідну частину бюджету та спрямовуються на фінансування Сил оборони. Наступного року мережі WOG виповнюється чверть століття. Це поважна дата для будь-якого бізнесу, сподіваюсь, буде ще привід для свята. Наразі наш головний фокус – це якісно підготуватися до зимового періоду. WOG неодноразово вимушено ставав «мережею пунктів незламності», тому ми наполегливо готуємось до холодної пори року, щоб наші гості в будь-якій ситуації могли покластися на нас: на наших АЗК точно буде тепло, буде світло, буде зв’язок, буде гаряча кава й смачні страви, і точно – якісне пальне», – зазначив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.
*податки при імпорті та з операційної діяльності; до складу податків з операційної діяльності входить податок на прибуток, ПДВ (крім сплаченого при імпорті), роздрібний акциз, ПДФО, військовий збір, плата за землю, ЄСВ.