
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


АТ “Фоззі Груп”, яке є частиною торгово-промислової групи Fozzy Group та власником мережі Сільпо, отримало 239,4 млн грн чистого збитку за підсумками 2022 року.
Як повідомляється на сайті УРТЦ, у 2021 році компанія отримала прибуток у розмірі 124,3 млн грн. У компанії зазначають, що чисті збитки на акцію склали 7,48 грн. За попередньою фінансовою звітністю підприємства, сумарна дебіторська заборгованість на кінець 2022 року скоротилася на 38,6% і становить 983,4 млн грн. Поточні зобов’язання компанії зменшилися на 21,4% – до 1,24 млрд грн. Станом на кінець 2022 року довгострокові зобов’язання взагалі були відсутні.
Минулого року непокритий збиток склав 106,6 млн грн. Загалом активи компанії скоротились за результатами 2022 року на 15,7% і у підсумку становили 3,09 млрд грн. Попередньо акціонери мають намір дозволити АТ здійснювати дії, пов’язані з купівлею-продажем, викупом та розміщенням цінних паперів на суму до 3,09 млрд. грн.
У 2021 році справи бізнесу йшли краще, чистий прибуток за той рік збільшився у 11 разів порівняно з 2020-м, до 124,3 млн грн.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Fozzy Group хоче розвинути мережу супермаркетів Сільпо в Польщі. Наразі компанія займається пошуком локації в цій країні, де могла б відкрити свої перші магазини. Окрім цього український рітейлер розглядає Словаччину, Чехію, Румунію та Болгарію, але саме Польща є пріоритетним напрямком для експансії.
Кінцеве рішення щодо відкриття супермаркетів залежить від того, де компанія знайде вигідні локації для інвестицій, оскільки у Польщі спостерігається дефіцит якісних торгових площ, які б задовольнили керівництво українського рітейлера.