У хмельницькому ТРЦ Оазис відкриються перші в місті магазини Pandora, Tom Tailor і ССС
Найуспішніший торгово–розважальний центр Хмельницького підсилює пул орендарів відомими брендами різних сегментів: ювелірним, fashion і взуттєвим.
Цей матеріал також доступний російською мовою
«Співпраця з такими впливовими міжнародними брендами стала абсолютно логічною ланкою в ланцюжку останніх подій в роботі центру, – підкреслив керуючий ТРЦ Оазис Андрій Іоанно. – Наш торгово-розважальний центр якісно змінює tenant-mix орендарів, залучаючи до співпраці кращі міжнародні компанії, свідченням чого стало вже кілька масштабних проектів. Наше завдання – максимально забезпечити потреби відвідувачів. Наша кінцева мета – подяка покупця».
Дійсно, кожен, хто уважно стежить за діяльністю ТРЦ, оцінить його європейський вектор зростання, масштаби змін, впроваджених в найкоротший термін, а також якість брендів, що відкривають торгівельні точки. Pandora, Tom Tailor, а також ССС стали черговими довгоочікуваними і затребуваними орендарями Оазис. Але про кожен з них по черзі…
Вже до кінця червня магазин острівного типу Pandora в новій концепції Evolution зустріне своїх покупців на першому поверсі ТРЦ. Це буде 41-й магазин на території України і перший в Хмельницькій області. Мінімалістичний скандинавський дизайн підкреслить широкий асортимент ювелірних виробів всіх категорій: браслети з намистинами, сережки, каблучки, ланцюжки та підвіски. У магазині будуть представлені всі актуальні колекції бренду. Можна сміливо стверджувати, що острів стане справжньою окрасою торгової галереї, а його товар – прикрасою будь-якої модниці та любительки ювелірних виробів. Та й сама поява Pandora в ТРЦ – явище знакове. Адже, за словами представників компанії, саме Оазис – єдиний в місті торгово-розважальний центр, що відповідає позиціонуванню світового бренду.
Ближче до перших чисел серпня естафета відкриттів перейде до Tom Tailor Group. Поява їх магазину стане значущою подією не тільки для компаній-партнерів, але й для широкої аудиторії споживачів одягу в стилі casual. Дизайнери німецького бренду, безперечно, врахували максимум критеріїв підбору: вікову категорію, ціновий сегмент, fast-fаshion-принцип, що дозволяє оновлювати колекції на догоду модним віянням. Бренд представлений в 53-х країнах світу і, пропонує одяг для всієї родини з акцентом на максимальний комфорт, зручність і доступність. Безсумнівно, аудиторію шанувальників бренду поповнять і хмельничани – урочисте відкриття магазину заплановано на перші числа серпня.
Черговою нашою перемогою стала зацікавленість у співпраці з ТРЦ одного з найбільших виробників взуття в Європі. Група ССС керує майже 1000-ма магазинами в 19-ти країнах Європи та за її межами, а також є власником фабрики з пошиття шкіряного взуття. Щорічні продажі мережі перевищують 50 млн пар, а її націленість на український ринок зумовила найближчу перспективу відкриття магазину і в нашому ТРЦ. Магазин у форматі Premium з широким застосування білого дерева в дизайні займе площу в 669 кв. м у дворівневому приміщенні. Повний асортимент – жіноче, чоловіче, дитяче взуття, а також сумки та аксесуари – своїм відвідувачам магазин запропонує вже 30 серпня.
Ми небезпідставно вважаємо, що поява кожного з брендів у ТРЦ Оазис стала результатом проведеного нами дослідження купівельної спроможності, потреб, а також уподобань наших відвідувачів. Ми не тільки якісно посилили спектр наших товарів і послуг, але й врахували можливості та бажання нашого покупця. Як висновок, співпраця з торговими марками Tom Tailor, Pandora, ССС – це нескінченна перспектива розширення аудиторії відвідувачів ТРЦ, що бажають підкреслити свої індивідуальність і стиль, це подальше зростання іміджу центру та, безсумнівно, вигідна співпраця для наших партнерів.