
RAU Workshop: «Цифрова трансформація фізичних магазинів. Як поєднати технології, дані та сталість» (фоторепортаж)


Сервіс доставки Raketa підготував інфографіку про те, чого за рік досягли “помаранчеві рюкзачки”.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, про поточні масштаби діяльності сервісу доставки можна судити з наступних цифр: кур’єри подолали понад 3 млн кілометрів, що приблизно відповідає чотирьом подорожам на Місяць і назад; доставлено 2300 тонн їжі і 215 000 літрів напоїв; зекономлено понад 2 млн годин на приготуванні їжі. Детальніше про це можна дізнатися з інфографіки, представленої нижче.
За даними Raketa, улюбленими стравами українців залишаються бургери (на фаст-фуд припадає понад 60% від усіх замовлень їжі). А що стосується класичної кухні, то улюблений суп українців – борщ, найпопулярніший салат – «Цезар», а ось серед борошняних страв в лідерах хінкалі, а не традиційні вареники.
Нагадаємо, український сервіс доставки Raketa запустився ще в березні 2018 року, але довгий час він був доступний тільки в Дніпрі. Все змінилося 11 листопада 2019 року: сервіс Raketa запустили в Києві, почавши зі столиці всеукраїнську експансію.
Всього за рік сервіс активно розширився, покривши 26 міст, включаючи 17 обласних центрів. За цей час було підключено понад 3000 партнерів, серед яких – McDonald’s, KFC, Пузата Хата і багато інших.
Вже незабаром сервіс Raketa планує вийти за межі України. У планах на 2021 рік – запустити доставку в десяти нових країнах.
Читайте також –
У відкритий космос: як сервіс Raketa вийшов на конкурентний ринок і досяг успіху