Новий Антошка: мережа змінила асортимент, сервіс та зонування магазинів (+фото)
Мережа магазинів товарів для дітей Антошка в першому півріччі 2017 року розпочала впровадження нового формату торговельних точок. Перший оновлений об’єкт відкрився в середині серпня в одеському ТРЦ City Center.
Зміни торкнулися асортименту, зонування, сервісних точок. За словами керівника департаменту e-commerce і маркетингу мережі Антошка Михайла Савеліча, магазини, які відкривалися або оновлювалися в 2017 році, працюють в старому форматі. “Вони також зазнали змін в дизайні, але асортиментна і комерційна складова цих магазинів схожа з іншими магазинами мережі”, – розповідає Михайло Савеліч. У березні компанія відкрила магазин в Lavina Mall, а в травні оновила магазин у Вінниці в ТРЦ Мегамолл.
Перший магазин нового формату, для розробки якого рітейлер залучив компанію IDNT, було відкрито 12 серпня в ТРЦ City Center в Одесі.
“Це магазини нового формату, які ми розробили разом з компанією IDNT. Зараз йде пілотний період цього формату, ми перевіряємо гіпотези і тестуємо нові рішення. Якщо “пілот” вийде на планові показники, то цей формат буде прийнятий за стандарт для всієї мережі “, – розповідає операційний директор мережі Антошка Віктор Середній.
За словами Миколи Чумака, засновника компанії IDNT, Антошка – єдиний мережевий рітейлер в Україні, у якого в одному магазині є три великі товарні категорії: іграшки, одяг і взуття, і товари Baby care. “Але магазини були влаштовані так, що цю перевагу вони не розкривали повністю для відвідувача і трохи застаріли”, – говорить Чумак.
Він зазначає, що росте нове покоління споживачів, які захоплені смартфонами, роботами і дронами, люблять ходити в магазини електроніки. Тому в новому форматі акцент робився на тому, що змінився покупець і змінилася сама іграшка. “Компанія переглянула асортимент іграшок і категорію fashion, замість великого пулу постачальників зупинилася на 4-5 міжнародних, якісних брендах одягу та взуття. Без цієї внутрішньої роботи новий формат був би неможливий”, – додає він. Магазин зонували за трьома категоріями: Fun – іграшки, Fashion – одяг і взуття і Baby care.
Компанія поліпшила зону сервісу: касову, видачі інтернет-покупок і запустила так звану “віртуальну полицю” – в магазині за допомогою консультанта на спеціальному модулі можна замовити товар якщо його в магазині немає з доставкою в магазин або додому.
У великих магазинах в штаті працює педіатр, в новому форматі це підкреслили – в зоні Baby care облаштована консультаційна точка, де фахівець відповідає на питання відвідувачів з харчування та догляду за дітьми. Крім цього, функціонує кімната матері і дитини, в якої клієнти можуть протестувати безкоштовно товари і засоби по догляду за дітьми.
“У зоні іграшок ми впровадили багато інтерактивних елементів – демонстраційні столи, ігрові зони. Ідея – залучити дитину в гру. У режимі навіть “холодного запуску” формату ми бачили, що це працює – зони відразу ж привертали увагу дітей”, – каже засновник IDNT.
Читайте також –
Олексій Погорелов, Антошка: Ключове завдання – повноцінна реалізація омніканальності