Новини логістики та e-commerce за червень: Нова пошта, Укрпошта, Walmart, H&M і інші

Новини логістики та e-commerce за червень: Нова пошта, Укрпошта, Walmart, H&M і інші

27.06.2018 08:05
  973
Дарья Златьева

Почтомати ПриватБанку переходять Meest Express, Нова пошта буде розвивати власну мережу поштоматів, Укрпошта почала співпрацювати з китайською JD.com, АЗК WOG провели перезапуск інтернет-магазину, H&M тестує інтерактивні дзеркала, Walmart відкрив в Китаї перший технологічний супермаркет та інші новини.

Нова пошта буде развивати власну мережу поштоматів

Як повідомляла RAU, Нова пошта припиняє співпрацю з провайдером почтоматов в відділеннях ПриватБанку, і сконцентрується на розвитку власної мережі. За даними ЗМІ, почтомати Приватбанку купила інша українська логістична компанія – Meest Express.

Мережа поштоматів в рамках зон самообслуговування Нова пошта сьогодні налічує 46 одиниць переважно у відділеннях власної мережі. Компанія планує активно розвивати цей напрямок і за 2018-19 роки ввести в роботу більше 1000 зон самообслуговування, як у власній мережі, так і на зовнішніх локаціях. Першим кроком у розширенні мережі став розвиток міні-відділень і зон самообслуговування на основі поштоматів у всіх супермаркетах мережі Ашан.

Онлайн магазин helen-marlen.com генерирує 2500 транзакцій в місяць

Портал AIN.ua підготував історію одного з найуспішніших спеціалізованих інтернет-магазинів України. Зараз helen-marlen.com в місяць генерує 2500 транзакцій з чеком від 8 000 до 20 000 грн.

За даними сервісу Similarweb, на сайт щомісяця заходить близько 130 000 чоловік (в пікові місяці, наприклад, перед Новим роком, цей показник сягає 250 000, а в міжсезоння опускається до 60 000).

За останній рік інтернет магазин збільшив конверсію: тепер люди замовляють в три рази більше, ніж в минулому році.

Укрпошта домовилася про партнерство з JD.com

НВ Бизнес повідомляє, що Укрпошта запустила канал експрес-доставки товарів з Китаю – JD-Ukrposhta

Доставка товарів через цей канал в середньому відбувається протягом 14 днів, тоді як стандартний термін доставки з JD може становити до 45 днів.

Митне оформлення товарів, що надійшли в Україну через канал JD-Ukrposhta, згідно з українським законодавством, проводиться в експрес-форматі. “Тепер онлайн-шопінг буде ще доступніше, а українці зможуть придбати товари на цьому популярному у всьому світі майданчику”, – зазначив перший заступник генерального директора з операційної діяльності Укрпошта Олександр Перцовський.

При підтримці ЕІБ буде проведено тендер на модернизацію логістичної мережі Укрпошта

 Укрпошта і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) починають модернізацію логістичної мережі українського оператора. “Ми плануємо в рамках 5-річної стратегії трансформації Укрпошта замінити 35 сортувальних центрів на 5-7. Для масштабної перебудови компанія вже вкладає власні кошти – вже почали будівництво сортувального центру у Львові, а також залучає міжнародних інвесторів”, – зазначив в. о. генерального директора Укрпошта Ігор Смілянський.

Згідно з умовами оголошеного ЕIБ, тендера повинні бути розроблені кілька альтернативних варіантів нової структури мережі. Орієнтовна загальна вартість технічної допомоги від Європейського інвестиційного банку (EIB) без ПДВ становить 400 000 євро. Для участі в торгах компанії повинні подати запит на участь до 18 червня, а тендерні пропозиції до 2 липня.

 АЗК WOG перезапустила офіційний онлайн-магазин

Мережа АЗК WOG перезапустила офіційний онлайн-магазин. Паливо можна придбати як для себе, так і для іншої людини з опцією відкладеної заправки в будь-який зручний час. «Оновлена ​​версія онлайн-магазину дозволяє купити паливо заздалегідь, зафіксувати для себе актуальну вартість. Адже придбані літри в онлайн-магазині нараховуються на карту “ПРАЙД” саме в вигляді літрів. Важливо і те, що при покупці онлайн у нас передбачена інша ціна ніж на АЗК – вона нижче. Таким чином, покупка палива в інтернет-магазині – це суттєва економія і зручність, доступне кожному автовласнику», – заявляє директор з маркетингу WOG Ольга Капустіна.

З інших нововведень – авторизація в онлайн-магазині WOG за допомогою номера мобільного телефону і вчинення платежів без повторного введення реквізитів банківської карти – на основі сервісу MasterPass від MasterCard. До того ж, за допомогою MasterPass можна заправлятися, не виходячи з автомобіля, скориставшись сервісом WOG PAY в додатку WOG PRIDE.

Ще одна новація – клієнти онлайн-сервісу можуть купувати паливо або кави для інших людей, чий номер телефону їм відомий. У компанії планують розвивати функціонал онлайн-магазину. Найближчим часом для користувачів з’явиться можливість покупки подарункових сертифікатів; також заплановано реліз ряду інших сервісів, які допоможуть зробити онлайн-покупки ще більш швидкими і зручними.

Клієнти ПриватБанка зможуть оплатити покупки відбитком пальця

Тільки стало відомо, що Visa і MasterCard тестують карти з датчиками відбитків пальців, як ПриватБанк повідомив, що спільно з платіжною системою Visa та компанією MOSST Payments запустив в Україні проект технології біометричної оплати покупок за допомогою відбитка пальця.

Власники карт Visa можуть прив’язати свої дані, а потім за допомогою пальця здійснювати оплату в тих місцях, де доступна технологія, що зчитує біометричні дані. Для проведення платежу потрібен спеціальний біометричний сканер, смартфон або планшет. Директор MOSST Payments Антон Медведєв вважає дану технологію затребуваною на ринку.

Спробувати новий безконтактний спосіб оплати вже можна в Києві на фестивалі Belive.

В Україні запустився сервіс Ziferia – агрегатор з продажу кондитерських виробів

Як пише Retailers, Ziferia – майданчик, на якій виробники кондитерських виробів зможуть розміщувати оголошення, а покупці – оформляти замовлення. Засновник сервісу Віталій Шулепов розповів, що Ziferia орієнтована на продаж високоякісної крафтового кондитерської продукції. Поки сервіс працює тільки в Києві. На сайті зареєстровано більше 140 продавців та розміщено понад 270 продуктів. Щоб почати продавати на Ziferia, потрібно зареєструватися на сайті, створити профайл продавця і сторінку товару.

Поки сервіс доступний для продавців, а з початку липня він буде відкритий для покупців. На сайті передбачено рейтингу виробників. Клієнт може залишити відгук і оцінити продукт після завершення замовлення. Робота на ресурсі до осені безкоштовна для всіх користувачів, потім будуть введені платні пакети.

Walmart відкрив в Китаї перший технологічний супермаркет

У новому магазині Walmart ціни на продукти оновлюються за допомогою електронних цінників, товар можна купувати за допомогою сканера штрих-коду, минаючи традиційні каси, а доставку на будинок обіцяють протягом 29 хвилин.

На додаток до традиційної касі, магазин пропонує послугу Walmart Scan&Go, що дозволяє оплачувати товари за допомогою сканування штрих-кодів на продуктах. Причому для цього не потрібно завантажувати стороннє додаток, досить мати на телефоні найпопулярніший в Китаї місцевий месенджер WeChat. Високошвидкісний WiFi для використання Scan&Go і інших онлайн-послуг магазину додається.

За підсумком двомісячного тестування, в Walmart заявили, що більше одного з п’яти клієнтів вирішили оплачувати покупку за допомогою Scan & Go, причому близько 95% з них планують знову використовувати новий спосіб оплати, щоб заощадити час. В цілому, понад 50% клієнтів супермаркету Walmart вибрали онлайн-замовлення, Scan&Go або self-checkout протягом пілотного періоду.

Ще п’ять подібних торгових точок заплановані до відкриття в Китаї до кінця року.

H&M тестує інтерактивні дзеркала

kiosksoft.ru пише про те, H&M нещодавно встановив «Voice Interactive Mirrors» в своєму флагманському магазині в Нью-Йорку на Times Square, який оснащений системою розпізнавання осіб і голосу користувачів. Інтерактивний термінал активується, коли хтось дивиться на нього досить довго. Унікальний термінал пропонує користувачам знижки за допомогою QR-кодів і дає поради щодо вибору одягу.

Варто відзначити, що інтерактивні дзеркала встановлені не в примірочних кімнатах, а в торговому залі. Згідно з новим дослідженням Ericsson Consumer і IndustryLab, попит на таких цифрових помічників буде тільки рости. Пристрої допомагають клієнтам магазинів приймати рішень про покупку, які ґрунтуються на виборі стилю і ціни, при цьому покупці все частіше очікують від цифрових помічників виконання завдань, як повернення грошей і товару.

Samsung запустила сервіс доставки для e-commerce

Як повідомляє psm7.comсервіс націлений на запобігання шахрайства в логістиці. Таким чином компанія намагається просунутися на глобальний ринок електронної комерції. Cello Square 3.0 розроблена на базі штучного інтелекту (AI) з метою показати продавцям кращі судноплавні компанії і оптимальні варіанти доставки. Ця інформація дозволить рітейлерам економити час і вартість доставки товару.

Повідомляється, що новий сервіс також створений на базі блокчейн-технології, щоб уникнути шахрайства. Крім цього, компанія надасть послугу відстеження вантажів за допомогою мобільного телефону. Клієнти зможуть дізнатися про статус своїх вантажів в режимі реального часу.

“Ми запустимо кращий сервіс для світових представників ринку e-commerce, який буде поєднувати в собі масштабну логістичну діяльність Samsung SDS з передовими IT-технологіями”, – сказав Кім Хен-Тає, глава відділу логістики Samsung SDS.

Microsoft працює над супермаркетом майбутнього без кас

Microsoft слідом за Amazon має намір запустити систему роздрібних продажів без касирів. IT-гігант збирається запустити автоматизовану систему оплати покупок. За інформацією джерел інформаційного агентства Reuters, велика технологічна компанія працює над новою системою, яка зможе відстежувати, що покупці кладуть в свої візки.


Фахівці Microsoft вже продемонстрували схему майбутньої технології для торговців з усього світу. Також компанія провела переговори з великим рітейлером Walmart про потенційне співробітництво. Однак поки неясно, як скоро Microsoft запустить автоматизовану систему оплати покупок на ринок, і чи зможе цей сервіс відповідати запитам рітейлерів.

Для Microsoft стати стратегічним партнером для роздрібних торговців означає ще більше розширити свій бізнес. Адже в доповненні до розвитку технології для рітейлерів, компанія займає друге місце після Amazon у продажі хмарних сервісів, які допомагають запустити сайти бізнесів в сфері e-commerce.

Читайте також –

Новини e-commerce і логістики: Apple Pay, Dragon Capital, UberEats, Укрпошта і Amazon


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку