Призначення року в рітейлі: зміни в Comfy, NOVUS, Eldorado, Ашан, Intertop та інших мережах

Призначення року в рітейлі: зміни в Comfy, NOVUS, Eldorado, Ашан, Intertop та інших мережах

09.01.2018 09:00
  1901
Виктор Нагорский

Які головні зміни в керівництві українських компаній сфер рітейлу, девелопменту та суміжних галузей відбулися в минулому році. призначення року

Comfy

На початку 2017 року новим генеральним директором мережі магазинів техніки та електроніки Comfy став Ігор Хижняк. На цій посаді він змінив Геннадія Вербиленка, який займав посаду гендиректора з жовтня 2005 року, а продовжив роботу в компанії в якості голови наглядової ради.

У своєму першому інтерв’ю на новій посаді для агенції Інтерфакс-Україна Хижняк повідомив, що в Comfy відбулися й інші кадрові зміни в топ-менеджменті. Зокрема, позицію операційного директора зайняла Наталія Кутузова, яка працювала на посаді директора з роздрібних продажів, а починала кар’єру в Comfy в якості директора магазину. Комерційним директором став Іван Павлик, який працював в комерційному департаменті Comfy з 2006 року, і після невеликої перерви, відпрацювавши контракт за кордоном, повернувся в компанію на посаду комерційного директора.

Також компанія зміцнилася фахівцем, залученими ззовні – директором з логістики Олегом Трембицьким, який раніше обіймав посаду директора з логістики в компанії Adidas. Пізніше новим IT-директором мережі Comfy став Сергій Гаврилов, який до переходу в компанію 19 років працював в IT-департаменті ПриватБанку.

Eldorado

Істотні кадрові зміни в 2017 році відбулися і в іншого лідера українського ринку побутової техніки та електроніки – Eldorado. На початку року з компанії пішов Сергій Цибульський, який керував мережею з 2012-го. У травні місце генерального директора зайняв Віталій Гресько, який раніше очолював департамент розвитку торговельної мережі. З початку 2017-го компанію залишило ще кілька ключових керівників.

Втім, ЕLDORADO досить швидко заповнила вакантні посади і вже в липні представила оновлену команду управлінців. Зокрема, департамент розвитку бізнесу очолив Михайло Козлов, розвитку роздрібної торгівлі – Віталій Топало, департамент логістики – В’ячеслав Гриненко, маркетингу – Максим Колєсніков, а відділ управління персоналом – Сергій Береснев. Уже восени до компанії також приєднався Павло Березін, який зайняв пост директора департаменту інформаційних технологій. До приходу в компанію він був CIO в мережі роздрібної торгівлі електронікою MOYO.

Цитрус

Багато кадрових перестановок в минулому році було і в мережі Цитрус. В травні з посади директора з маркетингу пішов Віктор Шолошенко. Після шести років роботи в компанії він зважився на зміну сфери діяльності, очоливши напрямок маркетингу в ресторанному проекті 4City.

В кінці вересня на пост СЕО компанії Цитрус прийшов Віталій Кузнєцов, який до цього 11 років працював в Samsung Electronics Україна. Саме під його керівництвом бренд Samsung повернув собі лідерство на українському ринку в 2014 році.

Окрім цього, в керівному складі Цитрус відбулися й інші зміни. Зокрема, в серпні Цитрус покинув Данило Дубінін, який займав пост виконуючого обов’язки креативного директора. У вересні з Цитруc також пішов Денис Лущишин, який в серпні був офіційно призначений директором з маркетингу компанії. На початку осені рітейлер залишився і без керівника онлайн-просування. З березня 2017 року цю посаду обіймав Олег Вереїтін, який раніше очолював інтернет-маркетинг двох інших великих гравців ринку – ELDORADO і Фокстроту. Вакантні посади були заміщені людьми, які вже працювали в компанії.

NOVUS

У січні 2017-го Ігор Ланда, який протягом шести років займав посаду генерального директора мережі NOVUS, пішов з компанії. На його місце був призначений Марк Петкевич, який з вересня 2015 року працював на посаді виконавчого директора.

Фото – retailers.ua

При цьому Ланда був призначений генеральним директором компанії Бt Інвест Україна – українського підрозділу литовського холдингу BT Invest, яке розвиває чотири напрямки діяльності: мережу супермаркетів NOVUS, будівельну компанію Stolitsa Group, ТРЦ Retroville і зерновий термінал в Миколаєві.

Пізніше, до команди NOVUS також приєдналася Жанна Данілова. Вона прийшла в компанію в квітні 2017 року на позицію маркетинг-менеджера, а з липня була призначена директором з маркетингу та внутрішніх комунікацій мережі. На цій посаді вона змінила Марину Булацьку, яка приєдналася до команди мережі супермаркетів Сільпо.

Intertop Ukraine

У лютому 2017-го керуючий директор Intertop Ukraine Андреас Корнбергер, який займав посаду останні три роки, пішов з компанії. Як уточнив Андреас в коментарі RAU, він зосередився на управлінні власною консалтинговою компанією KORNBERGER CONSULTING.

Після його звільнення посаду керуючого директора компанії зайняв Сергій Бадрітдінов, який раніше виконував обов’язки віце-президента групи MTI. Відзначимо, що до приходу Корнбергера в компанію саме Бадрітдінов займав пост керуючого директора Intertop Ukraine.

PROSTOR

Істотні кадрові перестановки в минулому році відбулися в мережі Prоstor. У березні 2017-го в мережі змінився генеральний директор. Замість Дениса Германа, який очолював Prоstor чотири роки, посаду зайняв Едуард Приймачов. До цього він обіймав посаду генерального директора компанії Євромікс – дистриб’ютора побутової хімії та парфумерії. Це ключовий актив корпорації «Квітень. Інвестиції та розвиток», яка, як і мережа магазинів PROSТOR, належить бізнесменові Вадиму Тугаю.

Крім цього, в минулому році на пост директора роздрібної мережі PROSTOR був призначений Олександ Опря, який змінив Сергія Сливку. Пізніше до рітейлера також приєднався Євген Шавруков,
зайнявший посаду IT-директора PROSTOR. В кінці року в компанії також змінився комерційний директор. Замість Сергія Самарського, який займав посаду з лютого 2017-го, на пост комерційного директора був призначений Дмитро Островський, який раніше керував сектором «Персональний догляд» в мережі PROSTOR.

LC Waikiki

На початку року новим директором LC Waikiki в Україні був призначений Ярема Івахів. На цій посаді він змінив Нату Бачіашвілі, яка була директором компанії два роки і покинула пост у зв’язку з переїздом в іншу країну. До приходу в LC Waikiki Івахів більше десяти років працював в компанії Metro Cash & Carry, займаючи різні посади в компаніях роздрібної та оптової торгівлі.

Як уточняли rau.ua в LC Waikiki, головними завданнями Яреми на посаді директора стали зміцнення позицій і подальше просування бренду в Україні. При цьому особливу увагу рітейлер мав намір приділяти розвитку і мотивації персоналу з метою забезпечення найкращого сервісу для клієнтів компанії.

Фокстрот

Директором з маркетингу одного з лідерів ринку побутової техніки та електроніки – компанії Фокстрот, став Олексій Філановський, який раніше обіймав аналогічну посаду в групі компаній EVO (маркетплейси Prom.ua, Bigl.ua та інші). На цій посаді він змінив Наталію Середню.

Відповідаючи на питання про поставлені на новій посаді завдання в інтерв’ю порталу MMR, Філановський зазначив, що Фокстрот повинен змінитися, помітно збільшити свою частку і товарообіг, а також стати максимально сучасною і актуальною компанією.

На грудень 2017 року Фокстрот об’єднував 159 супермаркетів. Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв. м.

Фуршет

Зміна керівництва в минулому році відбулася і в мережі Фуршет, генеральним директором якої став Кшиштоф Конради. Професійну кар’єру в рітейлі Кшиштоф почав з посади директора гіпермаркету мережі TESCO POLAND в 1998 році. Згодом він до 2004 року обіймав посаду регіонального директора цієї ж компанії, а в 2004-05 роках керував інтеграцією супермаркетів мережі HIT, поглиненої TESCO.

У 2005-09 роках Кшиштоф очолював мережу convenience stores Savia, після чого повернувся в TESCO POLAND на посаду операційного директора, яку і займав до 2015-го. Протягом останніх двох років топ-менеджер провів в Росії, де займався розвитком напрямку гіпермаркетів Карусель, що входять в X5 Retail Group (також управляє мережами Перехрестя і П’ятірочка).

Власники мережі Фуршет поставили перед новим СЕО стандартні завдання: підвищити ефективність роботи компанії, збільшити виручку і прибуток.

Ашан

В кінці року також стало відомо про зміну керівництва в українському підрозділі французької групи Auchan. Так, з січня 2018-го главою Ашан Україна стала Вікторія Луценко, яка раніше обіймала посаду директора напрямку «Клієнти та інновації» угорського підрозділу компанії. У свою чергу Жерар Галлє, який раніше очолював Ашан Україна, з січня зайняв аналогічну посаду в польському підрозділі групи.

Крім того, змінилася структура управління Auchan: тепер директори кожної країни і керівники допоміжних служб будуть безпосередньо підпорядковуватися генеральному директору АШАН Рітейл Вільгельму Убнеру.

Кадрові перестановки пов’язані з реалізацією нової концепції групи Auchan, розрахованої до 2025 року. В рамках цієї стратегії у всіх країнах присутності Ашан впроваджує Багатоформатність під єдиним брендом: тобто крім класичних гіпермаркетів компанія буде відкривати і магазини інших форматів.

Девелопмент і B2B

БФК Gulliver

У січні 2017-го до керуючої команді багатофункціонального комплексу Gulliver приєдналася Лілія Зубарєва, очоливши напрямок маркетингу та реклами. Вона прийшла в девелопмент з банківської сфери, де очолювала аналогічні напрямки в УкрСиббанку і ПУМБ. На посаді директора з маркетингу і реклами Gulliver вона змінила Надію Лінську, яка пізніше зайняла посаду директора з маркетингу в компанії Arber Fashion Group.

Втім, надовго в БФК Gulliver Лілія Зубарєва не затрималася. Уже в серпні на посаду директора з маркетингу та реклами Gulliver була призначена Катерина Жураковська, відома на ринку роботою в компанії, що управляє ТРЦ Караван – DCH Real Estate. З 2013 по 2017 роки вона займала посаду маркетинг-директора компанії. Після звільнення з DCH Real Estate Катерина деякий час пропрацювала в іншій сфері, а тепер знову повернулася в девелопмент торговельної нерухомості.

 

ТРЦ Victoria Gardens

На початку минулого року також стало відомо про зміну управлінської команди у львівському ТРЦ Victoria Gardens. Очолив раду директорів представник акціонерів ТРЦ – Кадем Ергюль, а виконавчим директором став Євген Король, на якого покладено функції з операційного управління об’єктом. До складу ради директорів Victoria Gardens також увійшов Сергій Овчинніков, який відповідає за маркетинговий та інвестиційний напрямок, а також за звітність компанії.

У перший рік роботи новому топ-менеджменту також довелося відстоювати право власності на об’єкт і боротися зі спробами рейдерського захоплення торгово-розважального центру.

Як уточнили в компанії, колишній керівник Victoria Gardens за допомогою підроблених документів намагався придбати ТРЦ з інвестиціями понад $100 млн всього за 100 000 грн. Для отримання фактичного контролю над торговим об’єктом зловмисники кілька разів використовували фальсифіковані документи про продаж корпоративних прав та зміну керівництва Victoria Gardens. Втім, завдяки злагодженим діям адміністрації ТРЦ, втручанню поліції, а також виявленню фактів фальсифікації документів, незаконні дії рейдерів були припинені, а повноваження чинного керівництва підприємства відновлені.

Sky Mall

На початку лютого стало відомо, що новим директором столичного торгово-розважального центру Sky Mall стала Юлія Ванченко. У торговому центрі вона працює близько шести років і раніше займала посади директора з маркетингу та комерційного директора. До цього Ванченко працювала в севастопольському Sea mall. На посаді директора ТРЦ вона змінила Неонілу Божко.

Відзначимо, що розташований на проспекті Генерала Ватутіна торгово-розважальний центр Sky Mall є одним з найбільших ТРЦ Києва. Загальна торговельна площа комплексу становить 88 000 кв. м. При цьому вже розпочато будівництво третьої черги ТРЦ з торговою площею 38 000 кв. м.

Nielsen Ukraine

З 1 вересня 2017 року новим директором Nielsen в Україні та Білорусі став Вайос Діморагас. На новій посаді Діморагас, який раніше керував підрозділом по роботі з виробниками косметики та алкогольних напоїв в Nіelsen Великобританія, очолить діяльність Nielsen в Україні та Білорусі.

З 2006 по 2009 рік Діморагас працював на посаді аналітика маркетингових досліджень в компанії AstraZeneca, міжнародної біофармацевтичної компанії з вивчення і виробництва засобів первинної медико-санітарної допомоги та спеціального догляду. Після чого в 2010 році Вайос Діморагас повернувся в компанію Nіelsen Греція на посаду керівника підрозділу по роботі з виробниками, де набув великого досвіду у комерційній діяльності. Далі він був призначений генеральним директором Nіelsen в Болгарії.

У 2014 році Діморагас очолив комерційний департамент по роботі з виробниками косметики та алкогольних напоїв в Nіelsen Великобританія.

ТРЦ КосмополітЪ

Склад управлінців змінився і в столичному торгово-розважальному центрі КосмополітЪ (колишній Більшовик). Очолила керуючу команду Наталія Смолкіна, яка раніше працювала в ТРЦ Sky Mall.

Зміна топ-менеджменту в ТРЦ була пов’язана з поділом бізнесу тепер уже екс-партнерами Віктором Юшковським і Олегом Вишняковим, про що з посиланням на власні джерела писала ЛІГА.net. За інформацією видання, чотири з дев’яти київських активів – торговий центр і готель КосмополітЪ, розважальний центр Ультрамарин і будівля, в якій розташований Мегамаркет на Петрівці, – перейшли в управління Олега Вишнякова. Решта п’ять – ТРЦ Термінал в Броварах, аутлет-центр Мануфактура, будівлі Мегамаркету на вулицях Горького, Сурікова і на четвертому кілометрі Одеської траси – старшому партнеру Віктору Юшковському. Він також контролюватиме роботу продовольчої мережі Мегамаркет і кінотеатрів Батерфляй.

назначения года в ритейле

Команда менеджерів АДС Груп, яка раніше керувала ТРЦ КосмополітЪ, зосередилася на розвитку інших проектів.

Meest Express

У вересні генеральним директором Meest Express став Володимир Ковальчук, який раніше обіймав посаду комерційного директора компанії. Як відзначили в прес-службі Meest Express, Ковальчук має значний досвід роботи в області продажів, маркетингу, виробництва, постачання, логістики, фінансів в FMCG і B2B сегментах бізнесу. Обіймав керівні посади в компаніях, які розвивали такі торгові марки як АВК, Золотий урожай, Майский чай, Nestle, Gallina Blanca, Моя Сім’я.

Коментуючи ключові завдання на новій посаді, Володимир підкреслив, що серед пріоритетних напрямків роботи Meest Express буде впровадження нових технологій, інновацій та реалізація нестандартних рішень.

ТРЦ Lavina Mall

Відділ оренди торгово-розважального центру Lavina Mall очолила Людмила Віліщук, яка раніше працювала в компанії NAI Ukraine і займалася брокеріджем, в тому числі – здавала площі в найбільшому в Україні ТРЦ. До приходу в NAI вона займала посади менеджера з лізингу в таких компаніях як Alef Estate, DCH Group, VARUS і NOVUS.

Як розповіла Людмила Віліщук в інтерв’ю RAU, одним з її ключових завдань на новій посаді було налагодити ефективний діалог з орендарями для співпраці і взаємодії в питаннях маркетингу і залучення відвідувачів.

Нагадаємо, ТРЦ Lavina Mall відкрився в грудні 2016 року на вул. Берковецькій, 6-Д в Києві. Торгово-розважальний центр загальною площею 170 000 кв. м і орендною в 127 000 кв. м є наймасштабнішим діючим ТРЦ в Україні з найбільшим критим розважальним парком в Європі загальною площею 20 000 кв. м.

Нова пошта

Значні кадрові зміни в 2017 році відбулися в Нова пошта. Так, у вересні до керівного складу компанії увійшов Денис Вертелецький, який був призначений директором з управління відносинами з клієнтами. До приходу в Нова пошта Денис працював директором з продажу продуктів споживчого кредитування в Укрсиббанку. Його професійний досвід також включає управління комерційним підрозділом компанії Intertop Ukraine, а також роботу фінансовим директором мереж Comfy і Ашан.

У жовтні на посаду директора з маркетингу компанії повернулась Ірина Холод, яка вже обіймала цю посаду з 2011 по 2015 роки. Останні кілька років вона очолювала компанію Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційний майданчик, покликаний розвивати бізнес-процеси і регулювати діяльність компаній на українському ринку електронної комерції.

Крім того, на початку грудня стало відомо, що директором з розвитку мережі Нова пoшта став Олександр Лісовець, який раніше очолював компанію НП Логістик, що входить до групи Нова пошта. Замість нього НП Логістик очолив Андрій Нестеренко. Також Нова пошта посилила менеджмент в сфері IT, ввівши до структури управління посаду директора з інформаційних технологій. На цей пост був призначений Олександр Євстратов, який буде розробляти і впроваджувати єдину IT-стратегію групи і компаній в її складі, а також працюватиме над єдиною IT-архітектурою, щоб синхронізувати всі рішення Нова пошта в сфері інформаційних технологій і вивести їх на новий рівень ефективності.

Riviera Shopping City

У червні 2017-го відділ оренди одеського торгово-розважального центру Riviera Shopping City очолила Анна Марсова. До приходу в Riviera вона працювала в київських торгових центрах Аладдін, Respublika, Globus і Gulliver, а також дніпровських МОСТ-Сіті та Каскад Плаза.

Крім того, в Riviera Shopping City прийшов і новий директор з маркетингу. Ним став Ян Шкуро, який більшу частину своєї кар’єри присвятив сфері івент-маркетингу. Зокрема, в його портфоліо такі великі події на арт-заводі «Платформа» в Києві як фестивалі «Білі Ночі», «Вулична Їжа» та багато інших.

Фото – LiRoom.com.ua

До приходу в «Платформу» Ян Шкуро працював в компанії Рітейл Груп, яка управляє в Україні мережами Велика Кишеня, Велмарт і мережею ТРЦ Екватор. Його останнім місцем роботи був Sky Family Park – розважальний центр для сім’ї при столичному торговому центрі SkyMall.

ЦУМ

Значні кадрові зміни відбулися в команді столичного ЦУМ. Як розповів в інтерв’ю RAU генеральний директор Центрального універмагу Брайан Хендлі, в компанію прийшли новий директор з персоналу, а також керівники відділів маркетингу та закупівель.

назначения года в ритейле

«Тільки у відділі маркетингу у нас 11 нових людей. Новим керівником відділу стала Євгенія Курачова. Також прийшли директор зперсоналу Фарід Степанов, який буде працювати над корпоративною культурою, і глава відділу закупівель Ольга Чайка. Зараз будемо набирати велику команду в роздрібний відділ в зв’язку з розвитком власної закупівлі – ще близько 70 осіб», – зазначив Брайан Хендлі.

Таке істотне поповнення роздрібного відділу Брайан Хендлі пояснив планами компанії щодо переходу до класичного формату універмагу, який передбачає комбінацію між орендарями та власними прямими закупівлями від імені ЦУМ. «Вже на наступний сезон у нас буде 20% прямих закупівель в жіночому і чоловічому одязі та взутті, а протягом найближчого часу хочемо збільшити цю частку до 30-40%», – пояснив Брайан Хендлі.

Читайте також –

Підсумки року у світовому рітейлі: погляд експертів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку