
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


На позиції в.о. директора департаменту торговельних площ Наталія продовжуватиме формувати партнерство з орендарями, розробляти і впроваджувати нові сучасні концепції ТРЦ, а також втілювати проекти, спрямовані на покращення фінансових показників та товарообіг операторів ТРЦ.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба Arricano. До команди Arricano Наталія приєдналася у червні 2015 року на посаду фахівця з оренди, а у 2019 року обійняла посаду заступника директора даного Департаменту. Впродовж цього часу відповідала за tenant-mix, його формування та співпрацю з орендарями у торгово-розважальних центрах компанії – Солнячна Галерея, City Mall, РайON і Проспект.
«Очолити департамент оренди – значний особистий та професійний виклик. Нам приємно, що Наталія погодилася взяти на себе таку відповідальність. Адже за роки робити в Arricano зарекомендувала себе як високопрофесійна фахівець і сильна командний гравець із лідерськими задатками, на яку можна покластися. Тішить і той факт, що у компанії Arricano зростають та роблять кар’єрні успіхи свої внутрішні спеціалісти», – відмічає Анна Чуботіна, генеральний директор Arricano.
Професійний досвід Наталії Денисів включає управління договорами оренди та брокериджу в мережі Велика Кишеня, торгівельних центрах Екватор, а також у ТЦ “Бессарабський ринок”.
«Стати впевненим у собі професіоналом набагато легше, коли оточують люди, які мотивують, підтримують, надихають та власним прикладом демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. У нашої команди – багато ідей, які ми почнемо реалізувати вже найближчим часом. А це – розширення вибору брендів, сервісів та простору для відпочинку серед кожної цільової групи відвідувачів ТРЦ», – ділиться планами Наталія Денисів, в.о. директора департаменту торгівельних площ.
Нагадаємо, на початку 2020 року директор з маркетингу Arricano Наталія Дмитренко заявила про свій відхід з компанії. “Є три причини, чому я роблю те, що роблю: любов, гроші, інтерес…. П’ять років – термін, за який всі мої три причини амортизувалися. Йду дуже усвідомлено, позитивно і спокійно. Рішення дозріло давно…”, – написала вона на особистій сторінці у Facebook.
Довідка. Arrіcano – один з найбільших девелоперів і мережевих операторів торговельно-розважальних комплексів в Україні. Arricano володіє портфоліо реалізованих ТРК, загальна орендна площа яких становить більше 212 000 кв. м.
Портфель компанії географічно диверсифікований за рахунок активів в різних регіонах України: Київ – ТРЦ РайON і Проспект, Кривий Ріг – ТРК Сонячна Галерея, Запоріжжя – ТРК City Mall. На стадії девелопменту в компанії знаходяться ще три проекти.
Читайте також