
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Українська група fashion-брендів з офісом в Києві, в яку входять бренди Love&Live, Katarina Ivanenko та інші, а також онлайн-маркетплейс українських брендів Shopping Mall, залучили інвестиції від венчурного фонду SMRK VC Fund.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, інвестором Seed-раунду виступив український венчурний фонд SMRK VC Fund. Залучені кошти компанія спрямує на масштабування на українському ринку: збільшення онлайн-продажів і вихід в офлайн. Кошти також підуть на запуск fashion-бренду в сегменті Premium і на вихід компанії на міжнародні ринки.
«Запуск нового fashion-бренду в преміум-сегменті дозволить нам створювати продукти з високим середнім чеком. А вихід на зарубіжні ринки зробить Love&Live Fashion Group міжнародною компанією», – коментує CEO Love&Live Fashion Group Олексій Омельянчук.
Для венчурного фонду SMRK VC Fund проект став експериментом. «Раніше ми не інвестували в e-commerce-проекти. Так само ми не інвестували в проекти, які не можна віднести до IT в чистому вигляді, – розповів CEO SMRK VC Fund Андрій Довженко. – Головний фактор, який уможливив цю угоду – високий рівень креативу, який демонструє команда проекту. Ми побачили тут аналогію з софтверними компаніями, які розробляють власні продукти. Такий креатив зробить можливим вихід на міжнародні ринки, для забезпечення цього виходу команда Love&Live Fashion Group і звернулася до нас за інвестиціями».
Засновником групи fashion-брендів є підприємець Олексій Омельянчук, спів-засновником – дизайнер і фотограф Катерина Іваненко. Проект з’явився на початку 2016 року, як віртуальний Shopping Mall – торговий центр українських марок. Зараз в Shopping Mall представлено близько сотні українських марок і дизайнерів.
Читайте також –
Олексій Омельянчук, Shopping Mall: Хочемо стати українським Inditex