
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Компанія Global Fashion Group, що контролює онлайн-рітейлера Lamoda, планує провести первинне публічне розміщення на Франкфуртській фондовій біржі з метою залучення 300 млн євро на розвиток компанії, передає RNS, посилаючись на прес-службу Global Fashion Group.
Як зазначили в компанії, передбачається, що планована пропозиція складатиметься тільки зі знову випущених акцій.
Також повідомляється, що темпи зростання виторгу інтернет-магазину Lamoda сповільнилися за підсумками 2018 року, а в грошовому вираженні перейшли до зниження. “У компанії це пояснювали переходом до більшої частки продажів по моделі маркетплейса. За підсумками I кв 2019 року Lamoda вийшла на операційну беззбитковість”, – йдеться у повідомленні.
Global Fashion Group – глобальна компанія, що займається торгівлею одягом та аксесуарами. Група складається з чотирьох платформ електронної комерції (Lamoda, Iconic, Zalora і Dafiti), які здійснюють продаж на території Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Латинської Америки та СНД. Виторг компанії за підсумками 2018 року склав 1,156 млрд євро. У 2019 році очікують на 1,3 млрд євро.
Джерело investory.news
Читайте також –