Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)

05.02.2019 08:15
  5631
Виктор Нагорский

Аналітика українського ринку fashion-рітейлу: які компанії розвивають найбільші мережі магазинів одягу та взуття.

Цей матеріал також доступний російською мовою

RAU продовжує цикл публікацій про компанії, що розвивають в Україні торгові мережі сегменту fashion. У тому числі – рітейлери взуття, білизни і панчішно-шкарпеткової продукції. Перша публікація була присвячена зарубіжним компаніям, що працюють на українському ринку, а також вітчизняним рітейлерам, які розвивають міжнародні бренди по франшизі. У цій статті представлені українські компанії, що розвивають власні бренди одягу.

У статті зібрані дані про компанії, портфель їх брендів, власників та кількість магазинів на 1 січня 2019 року. Представлена ​​в матеріалі інформація була отримана від прес-служб, з офіційних сайтів компаній та інших відкритих джерел. Якщо інформація про вашу компанію не була включена в огляд, або в описі була припущена помилка – надсилайте коригування на електронну пошту редакції news@rau.ua.

Arber Fashion Group

Бренди: Arber, Gregory Arber, Arber Megastore, Кокон

Загальна кількість магазинів в Україні: 107

Найбільшу мережу магазинів одягу серед українських брендів об’єднує компанія Arber Fashion Group. У неї входить 80 торгових точок Arber, 26 магазинів Arber Megastore і один торговий об’єкт Кокон. Велика частина торгових об’єктів компанії розташована в Києві (33) та Одесі (14), а в цілому бренди групи представлені більш ніж в 20 містах країни. Власник компанії – одеський бізнесмен Юрій Шпірт.

VD One

Загальна кількість магазинів в Україні: 26

Бренди: VD One

Історія VD One бере свій початок на зорі 90-х, коли двоє українських бізнесменів – Дмитро Мороз і Валерій Родін – заснували компанію Vuldi, яка займалася виробництвом і роздрібною торгівлею одягу. Після розставання партнерів в кінці 90-х Родін заснував VD One. На піку свого розвитку мережа магазинів бренду об’єднувала більше 50 торгових точок в Україні. Зараз же мережа компанії налічує 26 магазинів в 18 містах країни.

VOVK

Загальна кількість магазинів в Україні: 35

Бренди: VOVK, VOVK Accessories

Авторський бренд жіночого одягу VOVK в 2012 році заснувало подружжя Тетяна та Віталій Семенченко. Зараз їхня компанія – один з найбільш швидкозростаючих українських рітейлерів. Тільки в минулому році вона відкрила 11 нових студій та запустила новий бренд – VOVK Accessories. До початок 2019-го мережа торгових об’єктів компанії об’єднувала вже 35 студій в 16 містах країни. Більшість з них (13) розташовані в Києві.

Goldi

Загальна кількість магазинів в Україні: 26

Бренди: Goldi

Бренд Goldi в 2013 році заснувала сімейна пара Олег і Галина Червонюк. За п’ять років до цього вони придбали Рівненський Льонокомбінат, на потужностях якого почали виробляти жіночий та чоловічий одяг. У 2014 році підприємці прийняли рішення масштабувати мережу Goldi і на хвилі зростання популярності українських брендів ця ідея повністю себе виправдала. Роздрібна мережа зуміла не тільки успішно закріпитися на українському ринку (26 магазинів в 17 містах), а й вийти за кордон, відкривши два торгових об’єкти в Польщі.

Must Have

Загальна кількість магазинів в Україні: 9

Бренди: Must Have

Національний бренд жіночого одягу MustHаve працює на ринку з 2010 року. Власники компанії – Анастасія Дзюба та Анна Коваленко. Крім мережі магазинів, в яку входить 9 торгових об’єктів в Києві, Львові, Харкові та Одесі, вони розвивають інтернет-магазин і власне виробництво. Також компанія робить оптові поставки своєї продукції на закордонні ринки – в Канаду, Польщу, Ізраїль і Словаччину.

Rica Mare

Загальна кількість магазинів в Україні: 10

Бренди: Rica Mare

Розвиток українського бренду жіночого одягу RicaMare розпочався в 2004 році з невеликого сімейного бізнесу – дизайнерського бюро. Зараз площа виробничих приміщень компанії складає більше 2000 кв. м, на яких працюють понад сто співробітників. У 2012-му компанія почала розвиток власної роздрібної мережі, а в 2015-му запустила продаж франчайзингу і зараз об’єднує вже 10 магазинів в Україні сумарною торговельною площею понад 800 кв. м. За інформацією You Control мажоритарним власником компанії є харківський підприємець Віталій Олійник.

Week

Загальна кількість магазинів в Україні: 8

Бренди: Week

Week – молодий український бренд жіночого одягу, вся продукція якого виготовляється на власному виробництві в Дніпрі. Асортимент представлений в фірмовому інтернет-магазині week.life, а також мережі роздрібних дрес-маркетів. Її розвиток стартував у березні 2017 року, а вже зараз рітейл-бізнес бренду складається з восьми торгових точок. Вони працюють як в street форматі, так і у великих ТРЦ в Дніпрі, Львові, Одесі, Києві та Херсоні. Співзасновники та співвласники компанії – Олена Семенова та Андрій Терещенко.

Giulia

Загальна кількість магазинів в Україні: 60

Бренди: Giulia, Kolgot.net

Історія бренду Giulia почалася з Новомосковської трикотажної фабрики, заснованої в 1998 році в Дніпропетровській області. Довгий час професійний виробник колготок, безшовної білизни та панчішно-шкарпеткових виробів орієнтувався переважно на експорт, відшиваючи вироби за італійськими технологіями для багатьох світових брендів. Однак в 2013 році була запущена власна роздрібна мережа, яка до 2019 року виросла до 60 торгових точок в 16 містах країни. Її сумарна торгова площа – понад 2800 кв. м. При цьому власник компанії Михайло Ющенко має намір продовжити масштабування мережі: його ціль – 250 магазинів в Україні.

Jasmine Lingerie

Загальна кількість магазинів в Україні: 18

Бренди: Jasmine

Український бренд корсетної білизни Jasmine вийшов на ринок роздрібної торгівлі лише в 2016 році, проте за цей час встиг відкрити магазини не тільки в дев’яти містах України, а й за її межами. У Казахстані, Білорусі та країнах Близького Сходу вже працюють франчайзингові торговельні точки бренду. Олена Очеретна, яка заснувала компанію більше 10 років тому, керує нею і нині. В Україні мережа магазинів налічує 18 торгових точок загальною площею понад 2300 кв. м.

Anabel Arto

Загальна кількість магазинів в Україні: 19

Бренди: Anabel Arto

Anabel Arto – український білизняний бренд, створений в 2008 році. C 2009-го компанія розвиває однойменну монобрендову мережу магазинів в Україні та за кордоном. Станом на жовтень 2016 року в країні працювало понад 30 торгових точок Anabel Arto. Засновники компанії – подружжя Андрій та Анастасія Дуліни.

L.A.P.T.I

Загальна кількість магазинів в Україні: 12

Бренди: L.A.P.T.I

Одеський взуттєвий бренд L.A.P.T.I був заснований в 2015 році одеським бізнесменом Олександром Верником. Як розповідав сам Олександр, проект розпочався з купівлі пари еспадрилів в Іспанії. Тепер же підприємець продає взуття як через власний онлайн-магазин, так і в офлайн-мережі торгових точок. Правда, складається вона в основному з невеликих острівців, а повноцінні магазини бренду відкрилися в кінці 2017 року в Києві та в кінці 2018-го в Одесі.

Cat Orange

Загальна кількість магазинів в Україні: 11

Бренди: Cat Orange

Модний дім Cat Orange був заснований у 2004 році в Києві з першим бутіком на Подолі, в якому представили першу колекцію коктейльних і вечірніх суконь. Зараз мережа магазинів бренду налічує 11 торгових точок в Україні, шість з яких працюють в столиці. Засновники компанії – Сергій та Олена Азаренко. Крім роздрібної мережі, в структуру їх бізнесу також входить власний дизайнерський центр, виробництво одягу та інтернет-магазин.

OLKO

Загальна кількість магазинів в Україні: 41

Бренди: OLKO

Український бренд жіночого одягу та аксесуарів OLKO заснований в 2002 році. Компанія відшиває продукцію на фабриках України, Польщі, Туреччини та Китаю, реалізуючи її у власній роздрібній мережі. Перший магазин бренду відкрився в Києві, а зараз мережа OLKO представлена вже 41 торговим об’єктом загальною площею понад 7000 кв. м в 14 містах країни. Розвиває мережу зареєстрована в Харкові компанія ОЛКО МОДА.

Mida

Загальна кількість магазинів в Україні: 102

Бренди: Mida

Запорізька взуттєва фабрика Mida була заснована більше 25 років тому – в 1992 році. Зараз це один з лідерів українського взуттєвого ринку. Оптові склади компанії розташовані в Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Запоріжжі, Чернівцях та Хмельницькому. Мережа фірмових магазинів Mida складається з більш ніж 100 торгових точок в різних регіонах України. Крім того, продукція бренду також представлена в магазинах-партнерах, яких в Україні більше 70-ти. Володіють компанією запорізькі підприємці Сергій Зубов та Віктор Пріт.

L’Carvari

Загальна кількість магазинів в Україні: 7

Бренди: L’Carvari

Перший магазин L’Carvari почав роботу в 2005 році в Дніпрі, а на піку свого розвитку компанія об’єднувала 26 магазинів бренду. Зараз в Україні працює лише сім торгових точок L’Carvari в Києві, Дніпрі, Полтаві, Запоріжжі, Івано-Франківську та Ужгороді. Мережа входить в Gianni Group, власником якої є бізнесмен Дмитро Підопригора. Крім мережі L’Carvari група управляє інтернет-магазином Parpara.com та низкою інших бізнесів.

Promin

Загальна кількість магазинів в Україні: 6

Бренди: Promin

Довгий час Promin випускав в основному мас-маркет: футболки і нижню білизну, які реалізовувалися оптом. Однак в 2015 році рада директорів компанії вирішила виводити на ринок власний бренд. Перший магазин роздрібної мережі був відкритий в столичному ТРЦ New Way. Зараз більшість торгових точок компанії – чотири – працюють в Києві, ще по одній – в Борисполі та Львові. Сумарна площа магазинів – 650 кв. м. За інформацією сервісу You Control власником компанії є Микола Михайличенко.

A. Tan

Загальна кількість магазинів в Україні: 50

Бренди: a.TaN by Andre Tan, Andre Tan Kids, a.TaN Man

Бренд Andre Tan – дітище одного з найвідоміших дизайнерів України, Андре Тана. Перший фірмовий магазин бренду розпочав роботу в 2009 році в Києві. А зараз компанія розвиває три роздрібних формати: a.TaN by Andre Tan, Andre Tan Kids і a.TaN Man. Станом на початок 2019 року в 23 містах України працювало 50 магазинів бренду загальною площею понад 3000 кв. м. У 2014 році компанія також запустила власний інтернет-магазин atan.ua.

MAXA

Загальна кількість магазинів в Україні: 28

Бренди: MAXA

Бренд МАХА був створений майже 20 років тому, а перший шоу-рум відкрився в 1999 році. Основне виробництво компанії знаходиться в Дніпрі, додаткове – в інших містах України. Засновниця і головний дизайнер MAXA – Лара Блейхер, за минулі роки зуміла не тільки зробити бренд популярним в Україні, а й вийти на закордонні ринки – Казахстан, РФ, Білорусь і ОАЕ. Продукція МАХА представлена ​​більш ніж в 60 магазинах різних країн, 28 з яких розташовані в Україні. У той же час, слід зазначити, що компанії належить лише одна торгова точка в Дніпрі. Решта магазинів – це франшиза або поставки за договорами.

Yancer Group

Загальна кількість магазинів в Україні: 175

Бренди: К-Маркет, Кleo, L`etude, 75B, Білизна.Street

Yanser Group – найбільша українська компанія в області дистрибуції та виробництва спідньої білизни, трикотажу і панчішно-шкарпеткової продукції в Україні. Компанія належить українському бізнесменові Сергію Клименко. Спочатку підприємець займався виробництвом та імпортом панчішно-шкарпеткової продукції, а свій перший магазин під брендом К-Маркет відкрив в 2001 році. Зараз в портфелі компанії п’ять роздрібних мереж магазинів: Кleo (39 торгових точок в Україні), К-маркет (33), L`etude (12), 75B (42) та Білізна.Street (49).

Estro

Загальна кількість магазинів в Україні: 18

Бренди: Estro

Мережа налічує 18 магазинів в 8 регіонах країни. Найбільше торгових точок компанії працює в Києві та Львові – по чотири. Крім продукції власного бренду рітейлер також продає взуття іспанських і італійських виробників.

Sealine

Загальна кількість магазинів в Україні: 30

Бренди: Sealine

Компанія Sealinе – один з найстаріших білизняних брендів незалежної України. Вона була заснована на початку 90-х колишнім військовим Олексієм Криуліним, який володіє нею і зараз. На піку свого розвитку його компанія об’єднувала більше 100 фірмових магазинів Sealine в Україні та за кордоном, однак зараз їх кількість скоротилася до 30. Більшість з них знаходиться в Києві, також торгові точки працюють у Львові, Рівному та Одесі.

Бонус – малий, та завзятий

RITO

Загальна кількість магазинів в Україні: 2

Бренди: RITO, 91 LAB

Бренд заснований в 1991 році. Перші вироби засновниця фірми Тетяна Абрамова з подругою шили за допомогою маленької в’язальної машинки Brother. Спочатку вони випускали всього 30-50 одиниць товару на місяць, а зараз RITO управляє власною фабрикою в Броварах, відшиваючи до 2000 одиниць одягу щомісяця. У компанії два власних магазини в Києві, партнерський монобренд в Литві та мережа оптових і роздрібних покупців в Україні та за кордоном. Крім цього, на початку року RITO запустила новий преміальний бренд дизайнерського трикотажу 91 LAB, який буде орієнтовано на світовий ринок.

W8less

Загальна кількість магазинів в Україні: 2

Бренди: W8less

W8Less – це український бренд жіночого та чоловічого одягу та аксесуарів. Його заснували Анна і Данило Шаш в 2014 році. Весь одяг бренду створюється і виробляється в Києві на власному виробництві, а продається в інтернет-магазині та декількох офлайнових точках. Підприємці починали з невеликого шоу-руму, потім відкрили аутлет на Воздвиженці, а в кінці 2017-го – торговий об’єкт площею 420 кв. м на столичному ВДНГ. Крім цього, продукція бренду представлена в магазині Всі.Свої на Хрещатику.

Frizman

Загальна кількість магазинів в Україні: 2

Брендb: Frizman

Бренд жіночого одягу Frizman був заснований у Харкові в 1993 році. В основному компанія, власником якої є Наталія Веселянська, виробляє верхній одяг: пальто і куртки. Однак з 2016 року асортимент бренду поповнюється капсульними колекціями суконь, брюк і костюмів. Згідно з інформацією на сайті Frizman, продукція бренду представлена в 18 торгових точках в різних регіонах України. Також у компанії є два монобрендових магазини в Києві.

Читайте також – 

Прогнози учасників ринку: що буде з made in Ukraine в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  101
Усі новини ринку