Тримай дистанцію: KFC відкрила перший в світі безконтактний ресторан (фотоогляд)

Тримай дистанцію: KFC відкрила перший в світі безконтактний ресторан (фотоогляд)

15.08.2020 09:00
  553
rau

В основі концепції нового ресторану – мінімізація контактів усередині приміщення: замість кас – digital -кіоски, видача замовлень автоматизована, ідентифікація клієнтів – біометрична.

 

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляє ресурс Retail.ru, «Ресторан майбутнього» KFC, в якому кількість контактів зведено до мінімуму, відкрився в Москві в районі станції метро «Бутирська». У цьому закладі KFC планує тестувати інноваційні ідеї та digital-рішення для впровадження в усій мережі. RAU пропонує подивитися, як влаштований передовий ресторан KFC.

Відвідувачка забирає замовлення з комірки автоматичної видачі замовлення. Джерело: KFC

Замовлення страв

Всі замовлення в новому ресторані будуть проводитися тільки через digital-кіоски. Для спрощення і прискорення процедури KFC додатково впровадив у всі апарати систему біометричної ідентифікації. Вона перетворює знімок особи в індивідуальний цифровий код і дає можливість відвідувачеві, одного разу зареєструвавшись, не тільки позбавити себе від необхідності діставати карту або мобільний телефон для оплати замовлення при всіх наступних візитах в KFC, а й ще швидше здійснювати замовлення своїх улюблених страв, які система запам’ятовує і пропонує при наступних відвідинах. При бажанні гість може оформити замовлення без реєстрації.

Зал оформлення замовлень і станція видачі напоїв. Джерело: KFC

У ресторані передбачена можливість замовлення за допомогою функції click & collect, коли гість оформляє замовлення в мобільному додатку KFC, а забирає його в зазначений час з відповідної комірки в ресторані.

Кіоски самообслуговування для маломобільних гостей з системою біометричної ідентифікації. Джерело: KFC

Оплата

З метою підвищення безпеки в ресторані зведено до мінімуму обіг готівки: так, оплатити замовлення відвідувач зможе трьома безконтактними способами (на вибір гостя) – за допомогою системи біометричної ідентифікації, банківської карти або телефону, що підтримує технології Apple Pay або Google Pay. Якщо гостю потрібна допомога, він може звернутися до хостес або покликати менеджера ресторану через спеціальний SOS-кіоск. Бажаючі оплатити замовлення готівкою також зможуть це зробити за допомогою спеціального терміналу.

Джерело: KFC

Приготування і видача замовлення

Частина кухні «ресторану майбутнього» відкрита: гість може спостерігати, як його замовлення формується і рухається по конвеєрній стрічці, а потім за допомогою спеціальної роборуки поміщається в комірку, де воно зберігається не більше 10 хвилин. Ящик відкривається автоматично з використанням системи розпізнавання осіб, яка також встановлена на апарати автоматичного розливу гарячих напоїв. Таким чином, перші руки, які торкнуться свіжоприготованої курки, – це руки гостя.

Роборука поміщає замовлення в комірку. Джерело: KFC

У ресторані буде представлено повне меню KFC за винятком морозива в ріжку, пива і «Шеф Лимонаду».

Безконтактна автоматизована зона видачі замовлень. Джерело: KFC

Автоматизована система видачі замовлень. Джерело: KFC

В рамках профілактики поширення коронавірусної інфекції в «ресторані майбутнього», як і в інших більш ніж 930-ти ресторанах мережі, будуть прийняті підвищені санітарно-гігієнічні заходи для забезпечення безпеки гостей і співробітників. На підлозі в зоні digital-кіосків буде нанесена спеціальна розмітка, яка нагадає відвідувачам про необхідність дотримуватися соціальної дистанції. У загальних залах ресторану і на стільцях будуть розміщені спеціальні інформаційні знаки, що попереджають відвідувачів про необхідність дотримання дистанції в 1,5 метра і пропонують зайняти будь-яке інше вільне місце. Столи будуть дезінфікувати після кожного гостя, кіоски самообслуговування та інші поверхні, до яких часто доторкаються гості – раз в 30 хвилин. Гості ресторану зможуть скористатися антибактеріальним милом в гостьових санвузлах та продезінфікувати руки санітайзером.

Джерело: Retail.ru

Читайте також –

Скільки втратили кафе і ресторани в карантин – дослідження


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку