JYSK відзвітував за 2018/19 фінансовий рік і представив стратегію на наступні три роки
Данський бренд товарів для дому JYSK в Україні поділився результатами 2018/19 фінансового року, а також розповів про подальші плани компанії.
Цей текст доступний також російською мовою
10 вересня 2019 року українська мережа данського бренду JYSK відзначила свій ювілей – 15 років тому був відкритий перший магазин рітейлера в Києві недалеко від метро Видубичі. На даний момент JYSK налічує 54 торгових точки з асортиментом більш, ніж 3400 SKU в 19-ти областях України. До ювілею, рітейлер поділився з RAU результатами роботи і планами на найближчі кілька років.
Від Землі до міжнародної орбітальної станції
“За 15 років було продано 1,2 млн подушок, а якщо скласти довжину всіх проданих матраців, то отримаємо відстань від Землі до міжнародної орбітальної станції. Якщо ж говорити про економічні показники, то в 2019 фінансовому році нас відвідало 2,5 млн покупців, а товарообіг склав 2 млрд грн”, – розповів Євген Іваниця, виконавчий директор JYSK в Україні.
За його словами, за 2019 рік мережа розширилась на 12 торгових точок, валовий приріст виручки склав більше 45%, а чистий – 123,6%. В наступному 2020 році JYSK Україна планує як мінімум зберегти темпи зростання, у тому числі відкрити ще 12 майданчиків зі скандинавської меблями і декором.
Останній рік знаменувався для JYSK в Україні запуском оновленого формату магазинів 3.0, який передбачає спеціальні зони-кімнати з товарами данської рітейлера і акцент на скандинавський стиль хюґе.
Успіхи роблять також компанії-виробники, що працюють у партнерстві з українським JYSK. Щотижня відправляється 26 вантажівок з України в розподільні центри JYSK в Польщі, Данії, Швеції та Болгарії. Тільки за минулий рік в Україні було закуплено товарів на суму 14 млн євро. Серед найбільших українських виробників, з якими співпрацює данська бренд: Premier Socks PE, Davidos LLC, VLADI, TD Sokme та інших.
Майже на третину за 2019-й фінансовий рік зросли податкові платежі рітейлера, досягнувши 200 млн грн. Данцям важливо довести, що чесний відкритий бізнес може бути прибутковим в нашій країні.
Нові горизонти
Якщо останні три роки стратегія JYSK – “Customer First” 2015-19 років – була націлена на поліпшення клієнтського досвіду, то нова стратегія “Seamless and closer to the customer” 2020-22 ставить на чолі всього – бесшовність та близькість до покупця. Мікель Нільсен, виконавчий віце-президент JYSK, виділив під час прес-конференції ключові п’ять зон розвитку в рамках нової стратегії:
-
- Експансія за межі Європи
- Збільшення продажів через правильне використання даних
- Битва з “горилою” (великими онлайн-маркетами на кшталт Amazon) і “тисячею мишей” (дрібні підприємці)
- Інвестиції в майбутнє (розробки IT)
- Залучення і утримання правильних людей в команду.
До 2023 року мережа JYSK планує відкрити до 100 магазинів в Україні. Найближчим часом торгові точки рітейлера почнуть роботу в Києві (ТРЦ Sky Mall), Чернівцях (ТРЦ Майдан), а також Луцьку, Кропивницькому та Умані.
Курс на зближення
На вересень 2019 року мережа JYSK налічує 2839 магазинів по всьому світу, з них 198 працює за франшизою. Найбільша концентрація торгових об’єктів в мережі припадає на Німеччину – 969 точок, на другому місці – Польща з 231-м магазином. Такий масштаб розвитку JYSK в Польщі став однією з ключових причин того, що в Україну товар потрапляє саме з Польського логістичного центру в місті Радомсько.
Необхідно 150 млн євро інвестицій для відкриття одного розподільного центру. За нашими розрахунками, така країна, як Україні, буде готова до цього кроку не раніше, ніж в ній почне роботу 150 магазинів JYSK”, – пояснив Мікель Нільсен.
Найближчим часом JYSK відкриє свій дев’ятий розподільний центр в Будапешті, хоча в Угорщині поки працює лише 82 магазини скандинавського рітейлера. Причина такого рішення – польський логістичний центр вже не справляється з кількістю оброблюваного товару.
“Ми хочемо розширити статичні та динамічні можливості, – роз’яснили в компанії. – Новий розподільчий центр у Будапешті зменшить тиск на існуючі розподільні центри”.
Паралельно з розвитком фізичного роздробу, компанія продовжить приділяти багато уваги онлайн-напрямку. За словами Іваниці, в минулому році частка продажів через інтернет в українському JYSK досягла 10% (з урахуванням сервісу pick-up, коли клієнт замовляє товари в інтернеті, а забирає — в пунктах видачі у фізичних магазинах).
Читайте також
Євген Іваниця, JYSK: Наш головний конкурент в Україні – це Епіцентр