12,5 млн відвідувачів, зростання товарообігу на 25%: підсумки I півріччя для Budhouse Group
Більш 12,5 млн відвідувачів, зростання товарообігу на 25%, оновлення в ТРЦ Нікольський і підготовка до будівництва ТРЦ Фабрика-2: як пройшли перші шість місяців для Budhouse Group.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, перше півріччя 2018 року, в порівнянні з першим півріччям 2017-го, було менш активним: як в плані зростання товарообігу підприємств групи компаній, так і в плані їх відвідуваності, хоча позитивні тренди збереглися. Причинами зниження активності, в порівнянні з 2017 роком, стали різкі погодні коливання, пізніший наступ весняно-літнього сезону, погіршення індексу споживчих настроїв і різке зростання курсу долара на початку 2018 року. Дані фактори позначилися також і на загальній ситуації з роздрібним товарообігом в країні. Темпи його зростання в січні-червні 2017 року були не вище, ніж за відповідний період 2018 го. Проте, торгові центри Budhouse Group зберегли позитивну динаміку приросту і поповнилися новими цікавими орендарями за цей період.
Відвідуваність і товарообіг
Торгові центри групи в січні-червні 2018 року відвідали 12,7 млн осіб, відвідуваність залишалася стабільною в порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Незважаючи на відсутність зростання кількості відвідувачів, товарообіг торгових центрів збільшився в січні-червні 2018 у національній валюті на 25,4%. Найбільш високі темпи приросту спостерігалися в ТРЦ Любава (Черкаси) – 27,5%. При цьому рівень інфляції в Україні за відповідний період склав 12,6% (за даними Держстату).
Вакантність і нові орендарі
У 2018 році середня вакантність у торгових центрах Budhouse Group становить близько 0,3%. Проте, спостерігалася незначна ротація орендарів, пов’язана із закінченням терміну дії деяких договорів і трансформаціями в торгових центрах. Найбільш масштабні зміни відбулися в ТРЦ Forum Lviv, де замість візового центру з’явилося два нових великих орендаря – Фокстрот та Мегаспорт. Всього за 6 місяців було підписано 19 нових договорів оренди загальною площею 4400 кв. м. Найбільш значними новими відкриттями в торгових центрах Budhouse Group була поява магазинів Мегаспорт і Фокстрот в ТРЦ Forum Lviv, LC Waikiki в ТРЦ Фабрика (Херсон), McDonalds і Цитрус в ТРЦ Любава.
Девелопмент
Протягом 2018 року компанія веде активне будівництво житлового будинку преміум класу Linden Luxury Residenses, який є одним з найдорожчих будинків Києва. В даний час каркас виконаний на 90%. У травні стартував продаж резиденцій.
У харківському ТРЦ Нікольський унікальні світло-прозорі конструкції купола площею 3200 кв. м, були занесені в Книгу рекордів України як найбільші за площею в країні.
За проектом будівництва ТРЦ Фабрика-2 в Запоріжжі, йде збір дозвільної документації для початку будівельних робіт.
Довідка. Budhouse – інвестиційно-девелоперська група компаній, заснована в 2006 році. Спеціалізується на розвитку, будівництві та управлінні проектами нерухомості на території України.
Група володіє і управляє низкою об’єктів комерційної, офісної, готельної та житлової нерухомості в таких містах як Київ, Херсон, Черкаси, Одеса, Харків, Запоріжжя і Львів.
У портфель проектів торговельної нерухомості, реалізованих Будхаус Груп, входять знакові для України об’єкти: ТРЦ Fabrika у Херсоні (GLA – 65 000 кв. м), ТРЦ Forum Lviv (GLA – 36 000 кв. м) і ТРЦ Lubava в Черкасах (GLA – 18 000 кв. м). На стадії будівництва знаходяться ТРЦ Нікольський в Харкові загальною площею понад 100 000 кв. м і ТРЦ Yessa в Одесі площею 60 000 кв. м. Ще кілька великих торгово-розважальних центрів знаходяться на стадії девелопменту: ТРЦ Fabrika-2 в Запоріжжі (GLA 57 000кв. м) і ТРЦ Hartz в Києві (GLA 96 000 кв. м).
Читайте також –
Плани Budhouse на 2018 рік: зміни в ТРЦ Lubava, будівництво ТРЦ Nikolsky і Fabrika-2