Інфографіка: успіхи одеського ТРЦ Рів’єра за останні півтора року
Як один з найуспішніших торгово-розважальних комплексів Одеси приваблює відвідувачів і працює з орендарями.
Цього року ТРЦ Рів’єра виповнюється 9 років. Розташований в Одесі за адресою с. Фонтанка, Південна дорога, 101 А, торгово-розважальний центр уже давно став один із центрів дозвілля та шопінгу Південної Пальміри. Якщо раніше ТРЦ багатьма сприймалися тільки як місця для покупок одягу та електроніки, то Рів’єра змінила це уявлення: тепер одесити та гості міста приходять в комплекс не тільки за покупками, а й щоб весело і з користю провести час, взяти участь в розважальних заходах, зустрітися з друзями і підкріпитися. Домогтися цього вдалося завдяки активній роботі відділу маркетингу ТРЦ на чолі з Яном Шкуро.
Останні півтора року для комплексу стали рекордними за багатьма показниками, відділ досяг таких результатів:
- в 2017 році відвідуваність зросла на 30% в порівнянні з 2016 роком, в 2018 році зростання стабільно тримається на 7% гостей щомісяця;
- товарообіг орендарів за перше півріччя 2018 року зріс на 15%;
- продаж рекламних носіїв торгового центру за рік зріс на 55%;
- охоплення в ЗМІ та соціальних мережах зросло на 266%.
Стратегія, якої дотримується ТРЦ Рів’єра – пропонувати відвідувачам ексклюзивний і широкий вибір магазинів. Наприклад, близько 30 магазинів українських і міжнародних брендів представлені в Одесі тільки в ТРЦ Рів’єра. При цьому керуюча компанія продовжує постійно працювати над поліпшенням tenant-mix і залученням нових національних і зарубіжних операторів. За останні півтора року в комплексі почали роботу магазини таких відомих брендів, як Miraton, New Balance, SuperDry, DeFacto, Pierre Cardin, Crocs, Шик і Блиск, Baby Бум, Privado, Bags etc., Vivat, Сирне королівство, Ijevan, Respect, F91, OLLA, ЖЖУК.
Крім того, центр у змозі надати все необхідне для повноцінного відпочинку всієї родини від найстарших до наймолодших: дитячий розважальний центр, картодром, широкий вибір магазинів, фуд-корт, кінотеатр і багато іншого. У всьому ТРЦ до послуг гостей безкоштовний Wi-Fi. Окремо варто відзначити парк розваг Південний парк, розташований безпосередньо поблизу ТРЦ. У розробці його проекту активно брав участь директор з маркетингу ТРЦ Рів’єра Ян Шкуро. Парк виступає незалежним орендарем, і щотижня проводить власні фестивалі та концерти для відвідувачів.
Але головний «магніт» для відвідувачів: численні маркетингові активності та заходи, які проходять щотижня. З найгучніших і помітних для одеситів акцій та свят можна виділити наступні:
- Лютий: День святого Валентина, фестиваль «Масляна»;
- Березень: Міні Міс, Кращий жіночий день;
- Квітень: День розпродажів, Презентація нових колекцій орендарів, Танцювальний чемпіонат в Леопарк, Показ купальників від орендарів;
- Травень: Леся Никитюк та Бокс, Сімейні естафети та картинг (https://youtu.be/79rWzLsz5WA), Home Me Fest (https://www.facebook.com/pg/riviera.com.ua/photos/?tab= album & album_id = 1922117537862599), Фестиваль для мам, Фестиваль морозива;
- Червень: День захисту дітей, Відкриття літнього сезону (https://youtu.be/sM4lPkg52gY), Концерт музичного гурту Діти Фіделя, Презентація нових колекцій “Літо 2018”, Боулінг турнір;
- Липень: День сім’ї, Фітнес вихідні, Фестиваль вуличних музикантів (https://www.facebook.com/pg/riviera.com.ua/photos/?tab=album&album_id=2014532275287791), Селфі фестиваль;
- Серпень: День сім’ї.
У минулому році ТРЦ Рів’єра теж порадував жителів і гостей міста великою кількістю розважальних заходів: виступ і майстер-клас знаменитого британського хореографа, майстру танц-полу Франциско Гомеса; дитяча Гуморина; забіг в купальниках; іміджевий ролик YOU; іміджевий ролик Margo; іміджевий ролик Reserved; ніч розпродажів; презентація результатів роботи першого півріччя і День Народження ТРЦ; конкурс «Міс Рів’єра» (https://youtu.be/D0ryxhnW1bU); український ярмарок; “Чорна п’ятниця”; святкування Нового року.
Про заплановані активностях, актуальні та важливі новини торгово-розважального центру керуюча компанія повідомляє споживачам за допомогою всіх доступних каналів. Використовуються біл-борди по місту, радіо, листівки, під’їзди, транспорт, платна реклама в ЗМІ та соціальних мережах. При цьому Рів’єра – один з лідерів серед українських ТРЦ за охопленням аудиторії в соціальних мережах: в середньому в місяць охоплення досягає 200 000 чоловік на місяць. Охоплення аудиторії в Facebook за рік виріс на 307,12%.
В місяць ТРЦ використовує:
- 26 бордів по Одесі;
- 12 сіті-лайтів;
- 500 під’їздів;
- 30 маршрутних таксі;
- 50 000 листівок;
- Платну рекламу в Facebook & Instagram
Також проводяться акції крос-реклами та колаборації зі знаменитими брендами.
Надалі маркетинг-команда ТРЦ планує зберігати на нинешньому високому рівні кількість і якість заходів, придумувати та пропонувати нові активності, залучати та розважати споживачів, збільшувати трафік і конверсію в торгово-розважальному центрі. Потенціал для розвитку є, і ще не раз одесити будуть здивовані та зрадіють новим задумам маркетологів.
Контакти для орендарів:
- Ян Шкуро, директор по маркетингу: ian.shkuro@riviera.com.ua
- Отдел аренды: olga.petrenko@riviera.com.ua
ГОЛОСУЙТЕ НА КОНКУРСІ “КРАЩИЙ ТРЦ”
Довідка. Загальна площа ТРЦ Рів’єра становить 85 000 кв. м, орендна – 65 000 кв. м. Комплекс відкритий в 2009 році. На даний момент в ТРЦ працює 230 магазинів і сервісних служб, в тому числі 15 якірних орендарів. Крім магазинів, в комплексі знаходиться боулінг на 16 доріжок, 9-зальний кінотеатр, розважальний центр для дітей, фуд-корт. Поруч розташована парковка на 2500 машиномісць і найбільший в Одесі картинг.
Матеріал публикується на правах рекламы