+1% у продажах та у витратах: H&M Group оприлюднила звіт за 2024 рік

+1% у продажах та у витратах: H&M Group оприлюднила звіт за 2024 рік

Сьогодні
  205
rau

Чисті продажі H&M Group у 2024 фінансовому році склали 234 478 млн шведських крон, а валовий прибуток збільшився до 125 299 млн шведських крон.

Результати четвертого кварталу (1 вересня 2024 – 30 листопада 2024):

  • Чисті продажі H&M Group у четвертому кварталі склали 62 193 млн шведських крон (порівняно з 62 650 млн у четвертому кварталі попереднього року). У місцевих валютах чисті продажі зросли на 3%.
  • Валовий прибуток збільшився до 33 942 млн шведських крон (33 657). Це відповідає валовій маржі 54,6% (53,7).
  • Комерційні та адміністративні витрати склали 29 303 млн шведських крон (29 314). У місцевій валюті ці витрати зросли на 2%.
  • Операційний прибуток зріс до 4 624 млн шведських крон (4 332), що відповідає операційній маржі 7,4% (6,9). Операційний прибуток був списаний на витрати на ліквідацію магазинів бренду Monki, у розмірі близько 200 млн шведських крон, а також на резерви на HIP у розмірі 236 млн шведських крон (177).
  • Результат після оподаткування майже подвоївся до 3 081 млн шведських крон (1 569), що відповідає 1,92 шведських крон (0,97) на акцію.
  • Товарні запаси склали 40 348 млн шведських крон (37 358). Значний вплив на товарні запаси мали триваліший час транспортування, пов’язаний із ситуацією в Червоному морі та «чорною п’ятницею», яка відбулася пізніше, ніж у попередньому році. Склад товарних запасів оцінюється як задовільний.
  • Грошовий потік від операційної діяльності до змін в оборотному капіталі збільшився на 16% і склав 9 870 млн шведських крон (8 418). Грошовий потік від операційної діяльності склав 6 974 млн шведських крон (9 207).

Повний рік (1 грудня 2023 – 30 листопада 2024)

  • Чисті продажі H&M Group у 2024 фінансовому році склали 234 478 млн шведських крон (236 035). У місцевих валютах чисті продажі зросли на 1%.
  • Валовий прибуток збільшився на 4% до 125 299 млн шведських крон (120 896). Це відповідає валовій маржі у 53,4% (51,2).
  • Комерційні та адміністративні витрати склали 107 915 млн шведських крон (107 330). У місцевій валюті витрати зросли на 1%.
  • Операційний прибуток збільшився до 17 306 млн шведських крон (14 537), що відповідає операційній маржі 7,4% (6,2).
  • Операційний прибуток збільшився на 28% порівняно з попереднім роком без урахування результату від інвестицій в асоційовані компанії та спільні підприємства.
  • Результат після оподаткування збільшився на 33% до 11 584 млн шведських крон (8 716), що відповідає 7,21 шведських крон (5,37) на акцію.
  • Грошовий потік від операційної діяльності до змін в оборотному капіталі збільшився на 26% і склав 36 745 млн шведських крон (29 106). Грошовий потік від операційної діяльності склав 31 756 млн шведських крон (33 949).
  • Грошові кошти та їх еквіваленти плюс невикористані кредитні лінії склали 35 756 млн шведських крон (44 570).
  • Збільшення прибутку за рік означає, що 236 млн шведських крон (177) було виділено на програму заохочення H&M Incentive (HIP), яка призначена для всіх співробітників.
  • Продажі H&M Group у період з 1 грудня 2024 року по 28 січня 2025 року зросли на 4% у місцевих валютах порівняно з аналогічним періодом попереднього року.
  • За попередніми даними, викиди парникових газів H&M Group у сфері 3 скоротилися щонайменше на 23% у 2024 році порівняно з 2019 роком.
  • Капітальні інвестиції у порівнянній валюті на 2025 рік заплановані на рівні 11-12 мільярдів шведських крон. Це відповідає капітальним інвестиціям у 2024 році, які склали 11,6 млрд шведських крон. Інвестиції в основному спрямовані на портфель магазинів і ланцюжок поставок.
  • Перший магазин H&M у Бразилії відкриється в Сан-Паулу наприкінці 2025 року.
  • Рада директорів пропонує щорічним загальним зборам 2025 року виплатити звичайні дивіденди у розмірі 6,80 шведських крон на акцію (6,50) двома частинами.
  • Рада директорів також звернеться до річних загальних зборів з проханням надати загальний дозвіл на викуп власних акцій групи категорії В.

Генеральний директор H&M Group Даніель Ервер пояснив: «Продажі та операційний прибуток зросли в четвертому кварталі завдяки високим онлайн-продажам, гарному сприйняттю колекцій жіночого одягу та ефективному контролю над витратами. Зосередившись на нашому основному бізнесі та виконуючи наш план, ми знаходимося на шляху до довгострокового прибуткового зростання.

Після року на посаді генерального директора я впевнений, що ми на правильному шляху. Ми визначили чіткий напрямок, повністю зосередившись на нашому основному бізнесі: вдосконалюючи те, що має найбільшу цінність для клієнта, і усуваючи те, що такої цінності не має. Ми пишаємося успіхами, яких ми досягли в подальшому вдосконаленні наших товарів, покращенні досвіду покупок та побудові бренду. Хоча ще багато чого потрібно зробити, у нас є потужний план для забезпечення довгострокового зростання, до якого ми прагнемо.

У четвертому кварталі продажі зросли на 3% у місцевій валюті порівняно з минулим роком. Наша осіння колекція, презентована серією заходів у столицях моди, таких як Мілан, Лондон і Нью-Йорк, що об’єднали музику, культуру та моду, була дуже добре сприйнята. Валова маржа та операційний прибуток також зросли, незважаючи на витрати на ліквідацію та збільшення інвестицій у клієнтську пропозицію, маркетинг та оптимізацію магазинів. Високі онлайн-продажі разом із покращеною презентацією товарів та більш надихаючим досвідом покупок, добре сприйняті колекції жіночого одягу та ефективний контроль над витратами – все це сприяло позитивному розвитку в цьому кварталі. За весь рік операційна маржа склала 7,4%, а прибуток на акцію зріс на 34% до 7,21 шведських крон.

Протягом 2024 року ми досягли значних успіхів. Нашим пріоритетом була товарна пропозиція H&M, з початковим фокусом на жіночому одязі, де ми покращили відповідність трендам і загальну актуальність асортименту. У четвертому кварталі продажі жіночого одягу за повними цінами зросли в усіх каналах.

Ми прискорили темпи вдосконалення нашого ланцюжка поставок, підвищивши гнучкість і доступність товарів в усіх каналах. Наприклад, ми продовжуємо поглиблювати партнерські відносини з нашими постачальниками, скорочуємо процес розробки товарів, починаючи з жіночого одягу, покращуємо прогнозування попиту, продовжуємо розвивати наші можливості близького зберігання та розширюємо використання RFID.

Ми відкрили 88 нових магазинів і продовжили оптимізацію нашого портфеля магазинів. Маючи понад 4 200 магазинів, модернізація нашого портфеля магазинів залишатиметься для нас пріоритетним завданням.

Ми спрощуємо командні структури, щоб побудувати ще більш ефективну організацію. Щоб впорядкувати та оптимізувати наші операції, протягом року ми також припинили діяльність Afound. Протягом 2025 року ми плануємо інтегрувати бренд Monki в Weekday, як в магазинах, так і онлайн.

Ми хочемо використати наш розмір і масштаб, щоб підштовхнути індустрію моди до більш сталого майбутнього. Наша мета – скоротити викиди парникових газів на 56% до 2030 року. Попередні результати показують, що наші викиди за Сферою 3 скоротилися щонайменше на 23% порівняно з базовим рівнем 2019 року. Завдяки подальшій інтеграції питань сталого розвитку в наші бізнес-плани та постійним інвестиціям у декарбонізацію нашого ланцюга поставок ми маємо всі шанси досягти цієї довгострокової мети.

У 2025 році ми продовжимо зміцнювати наш основний бізнес і підвищувати якість нашої клієнтської пропозиції, одночасно продовжуючи активну роботу над економічною ефективністю. Ми прискорюємо процеси створення товарів, підвищуємо точність узгодження пропозиції з попитом і покращуємо доступність товарів для наших клієнтів як онлайн, так і в магазинах, тісніше інтегруючи обидва канали один з одним. Ми зберігаємо рівень інвестицій у порівнянні з минулим роком і в першу чергу націлені на наші магазини та ланцюжок поставок. Ми також покращимо наш цифровий досвід і продовжимо посилювати присутність нашого бренду у ключових модних містах.

Хоча складні макроекономічні умови та геополітична невизначеність можуть вплинути на споживчі настрої протягом 2025 року, ми бачимо деякі позитивні ознаки, такі як зниження інфляції та відсоткових ставок. Наш диверсифікований ланцюжок поставок дає нам гнучкість, необхідну для пом’якшення негативного зовнішнього впливу на різних ринках. Це, разом із нашою бізнес-ідеєю – мода та якість за найкращою ціною з думкою про довкілля – створює сильну стійкість і позиціонує нас для зростання на світовому ринку моди.

Загалом, у нашому основному бізнесі є великий потенціал, з акцентом на органічне зростання. Ми маємо чіткий план на найближчі роки, спрямований на прибуткове та довгострокове зростання, підтримуючи нашу мету – вивільнити моду для всіх. Завдяки відданості та пристрасті всієї нашої команди ми зробимо подальші важливі кроки вперед у 2025 році”.

З повним звітом компанії можна ознайомитись за посиланням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку