
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентр отримав новий функціонал


Група H&M продемонструвала сильні результати у ІІІ кварталі фінансового року (з червня по серпень 2025 року), операційний прибуток якого зріс на 40% до 4,9 млн шведських крон порівняно з 3,5 млн шведських крон за аналогічний період минулого року.
Згідно з проміжним дев’ятимісячним звітом, опублікованим 25 вересня, H&M Group зафіксувала збільшення операційної рентабельності на 8,6% порівняно з 5,9% рік тому.
Хоча чистий обсяг продажів у місцевих валютах зріс на 2% у ІІІ кварталі, зміцнення шведської крони вплинуло на зафіксовані продажі. Група повідомила про обсяг продажів у розмірі 57 млн шведських крон, що менше ніж 59 млн шведських крон у попередньому кварталі. Бренд, якому належать H&M, COS & Other Stories та Arket, повідомив, що валовий прибуток у ІІІ кварталі склав 30,1 млрд шведських крон, що забезпечує валову маржу у 52,9% порівняно з 51,1% за аналогічний період минулого року.
У звіті зростання маржі пояснюється покращенням операцій у ланцюжку поставок та сприятливими зовнішніми факторами вартості, що компенсує деякі несприятливі впливи валютних курсів. Що стосується витрат, група скоротила витрати на збут та адміністративні витрати на 5% у шведських кронах до 25,2 млрд шведських крон. Компанія наголосила, що контроль витрат був вирішальним важелем у зміцненні прибутковості.
Станом на 31 серпня 2025 року група керувала 4118 магазинами по всьому світу, що на 180 магазинів (-4%) менше, ніж у попередньому році. Протягом перших дев’яти місяців відкрилося 36 нових магазинів і 171 закрилося.
Понад 30% продажів H&M зараз відбувається онлайн, і компанія заявила, що покращує обслуговування клієнтів завдяки оновленому плануванню магазинів, технологічним інвестиціям та тіснішій узгодженості між фізичними та цифровими каналами.
H&M відкрила свій перший магазин та запустила онлайн-присутність у Бразилії наприкінці серпня 2025 року, а також планує відкриття подальших магазинів по всій Латинській Америці. Серед інших запланованих розширень – Сальвадор, Венесуела, Парагвай та Мальта за франшизою, а також перший магазин COS в Індії.
H&M очікує, що продажі у вересні 2025 року відповідатимуть минулорічним рівням у місцевій валюті, але зазначила, що це слід розглядати на тлі сильних порівняльних показників 2024 року. Щоб пом’якшити майбутній тиск, H&M заявляє, що спиратиметься на гнучкість ланцюга поставок, цінову стратегію та контроль витрат.
Робін Даффі, старший аналітик споживчих ринків RSM UK, сказала, що останні результати показують, що «стратегія реорганізації H&M досягає прогресу»: «Незважаючи на повільне зростання продажів лише на 2% у місцевих валютах, операційний прибуток зріс на 40% завдяки жорсткішому управлінню запасами, покращеній валовій маржі та чіткішому контролю витрат. Чіткіший асортимент продукції та швидша оборотність запасів зменшили запаси на 9% у річному обчисленні, що зменшило знижки та збільшило маржу».
«Загалом, H&M демонструє чіткий прогрес на шляху до відновлення. Наступним викликом буде підтримка прибутковості, а також продовження інвестування в продукти, клієнтський досвід, магазини та цифрові можливості для зміцнення своїх глобальних позицій».