H&M Group оприлюднила звіт за дев’ять місяців 2024 року

H&M Group оприлюднила звіт за дев’ять місяців 2024 року

26.09.2024 12:40
  907
Дарія Осіїк

Чисті продажі H&M Group за перші дев’ять місяців фінансового року склали 172 285 млн шведських крон, а валовий прибуток збільшився до 91 357 млн шведських крон.

Результати третього кварталу (1 червня 2024 – 31 серпня 2024):

  • Чисті продажі H&M Group у третьому кварталі склали 59 011 млн шведських крон (порівняно з 60 897 у третьому кварталі попереднього року). У місцевих валютах чисті продажі не змінилися порівняно з попереднім роком.
  • Валовий прибуток склав 30 133 млн шведських крон (31 015). Це відповідає валовій маржі 51,1% (50,9).
  • Комерційні та адміністративні витрати зросли на 1% до 26 602 млн шведських крон (26 271). У місцевій валюті зростання склало 4%.
  • Операційний прибуток склав 3 507 млн шведських крон (4 739), що відповідає операційній маржі 5,9% (7,8). За винятком ефекту від перерахунку валют та витрат на ліквідацію, операційна маржа була аналогічною до попереднього року.
  • Результат після оподаткування склав 2 307 млн шведських крон (3 319), що відповідає 1,44 шведських крон (2,04) на акцію.
  • У перерахунку на шведські крони товарні запаси зросли на 3% до 41 738 млн. шведських крон (40 358). Склад товарних запасів задовільний.
  • Грошовий потік від операційної діяльності склав 8 215 млн шведських крон (12 257).

Результати дев’яти місяців (1 грудня 2023 – 31 серпня 2024):

  • Чисті продажі H&M Group за перші дев’ять місяців фінансового року склали 172 285 млн шведських крон (173 385). У місцевих валютах чисті продажі не змінилися порівняно з попереднім роком.
  • Валовий прибуток збільшився до 91 357 млн шведських крон (87 239). Це відповідає валовій маржі 53,0% (50,3).
  • Комерційні та адміністративні витрати зросли на 1% у шведських кронах. У місцевій валюті зростання склало 1%.
  • Операційний прибуток збільшився до 12 682 млн шведських крон (10 205), що відповідає операційній маржі 7,4% (5,9). 
  • Результат після оподаткування збільшився на 19% до 8 503 млн. шведських крон (7 147), що відповідає 5,29 шведських крон (4,39) на акцію.
  • Грошовий потік від операційної діяльності збільшився до 24 782 млн. шведських крон (24 742).
  • Чистий фінансовий грошовий потік склав 9 396 млн. шведських крон (13 555). Грошові кошти та їх еквіваленти плюс невикористані кредитні лінії склали 41 838 млн. шведських крон (43 918).
  • Осіння колекція була дуже добре сприйнята, і очікується, що продажі у вересні 2024 року зростуть на 11 відсотків у місцевій валюті порівняно з аналогічним місяцем попереднього року.
  • У вересні було розпочато низку ініціатив, таких як оновлення фізичних магазинів, запуск нового цифрового досвіду, запуск осінньої колекції з подіями, що посилюють бренд, а також колаборації, які відбуватимуться протягом осені.
  • Перший флагманський магазин H&M Beauty у Швеції було відкрито у вересні.
  • Восени H&M запускає онлайн-магазини на Douyin та Pinduoduo, двох найбільших китайських платформах електронної комерції.
  • Перший магазин H&M у Бразилії відкриється в Сан-Паулу наприкінці 2025 року.
  • На підставі повноважень, наданих річними загальними зборами, рада директорів вирішила викупити акції H&M класу B за 1 мільярд шведських крон, починаючи з 26 вересня 2024 року і не пізніше 26 листопада 2024 року.

Генеральний директор H&M Group пояснив Даніеля Ервер: “У цьому кварталі ми зосередилися на створенні сильного асортименту, який дає покупцям найкраще співвідношення ціни та якості, а також на вдосконаленні як фізичного, так і цифрового досвіду покупок. Квартал розпочався з повільних продажів у червні через холодну погоду на багатьох наших ключових європейських ринках. У липні та серпні ми спостерігали зростання продажів, а у вересні вони ще більше посилилися. Попри складний початок, ми завершили квартал з продажами на рівні минулого року в місцевих валютах.

Контроль над витратами залишався задовільним, але на операційний прибуток негативно вплинули ефекти від перерахунку валют та витрати на ліквідацію. Якщо не брати до уваги ці ефекти, операційна маржа в третьому кварталі була порівнянна з торішньою, попри значне збільшення маркетингових витрат у цьому кварталі. Ці заходи спрямовані на зміцнення бренду H&M у довгостроковій перспективі, починаючи з запуску осінньої колекції у вересні.

Осіння колекція представляє найкраще від H&M: фантастичну моду та гарну якість за найкращою ціною, з думкою про довкілля. Завдяки ще кращому досвіду в наших цифрових та багатьох фізичних магазинах, а також колабораціям та унікальним подіям, ми підняли планку для H&M. Обличчям кампанії стала Charli XCX, яку підтримали як світові, так і місцеві артисти та моделі. Перші колекції осені були дуже добре сприйняті покупцями, з хорошими продажами та сильним резонансом у соціальних мережах.

2024 рік – це рік, в якому ми закладаємо фундамент для майбутнього зростання. Ми прискорюємо темпи вдосконалення нашої клієнтської пропозиції та відсуваємо на задній план ті речі, які не зміцнюють наші бренди та не сприяють нашим продажам і прибутковості. Протягом року вартість життя споживачів залишалася високою, і водночас ми продовжуємо спостерігати турбулентність у світі навколо нас. Зовнішні фактори вплинули на наші доходи від продажів і закупівельні витрати більше, ніж ми очікували. Наразі ми оцінюємо, що операційна маржа цього року буде нижчою за 10 відсотків. Ми зміцнюємо бренд H&M, інвестуючи в товари, досвід покупок і маркетинг, і вже бачимо, що розпочаті нами зусилля дають результат. Ми впевнені, що наш план сприятиме збільшенню продажів і прибутковості”.

З повним звітом компанії можна ознайомитись за посиланням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку