
Poland & CEE Retail Summit 2025: Головна бізнес-подія року для рітейлу та FMCG у Центральній і Східній Європі


Засновник мережі ресторанів GastroFamily Дмитро Борисов оголосив про відкриття франшиз у різних країнах світу. Зокрема, франшизу можна купити у Польщі, Німеччині, Великій Британії, США, Канаді або ОАЕ.
Як повідомив ресторатор на своїй сторінці у Facebook, обрати формат для франшизи можна в залежності від того, скільки партнери готові інвестувати в бізнес і які цілі ставлять перед собою:
За франшизою можна буде відкрити заклади під брендами Білий Налив, БПШ, Chicken Kyiv, Mushlya, Varenyky Now, Oxota na Ovets, RONIN, Crab’s Burger, Philadelphia, “Шашлики, вино та друзі”, Ватра, Pinzarella, Dogs&Burgers або Коробка-бар. Компанія додатково надаватиме консультації зі сплати податків та допоможе знайти приміщення. При цьому українцям, які тікали від війни, пропонують особливі умови: 50% знижки на паушальний внесок (10 000 євро замість 20 000 євро) та звільнення від роялті на перші шість місяців.
«Ми з командою роками будувати технологічний бізнес, аби зараз франчайзі могли швидко відкритися в будь-якій точці земної кулі”, – написав засновник мережі ресторанів GastroFamily Дмитро Борисов.
Довідка. GastroFamily має 80 закладів по всій Україні. Найбільш відомі – Канапа, БПШ, Білий налив, Остання барикада. У березні 99% бізнес-процесів було призупинено — ресторани займалися лише волонтерською діяльністю.
Читайте також
Бойова франшиза: як швидко масштабувати бізнес у воєнний час