Фуршет проводить ребрендинг і змінює айдентику (+фото)

Фуршет проводить ребрендинг і змінює айдентику (+фото)

17.01.2019 07:55
  1482
rau

Це перші за 20 років зміни логотипу та фірмового стилю однієї з найстаріших українських продуктових мереж.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як пише портал MMR, офіційно новий логотип і айдентику представлять 17 січня. «Попередній логотип потребував оновлення. Він був складним і важко читався. Нова айдентика проста й універсальна. Головне завдання в тому, щоб об’єднати всі канали комунікації в єдину цілісну систему візуальної ідентичності», – каже Катерина Пронік, співзасновниця студії Leletko & Pronyk, яка займалася ребрендингом супермаркету.

Креативщики представили новий логотип у формі трикутника. Якщо уявити стрілку, трикутник завжди вказує напрям руху. В лого він показує рух вгору, вперед, до покращення. В Фуршет обіцяють найближчим часом змінити також вид фасаду магазинів.

Як буде виглядати новий фірмовий стиль продуктового рітейлера – в нашому огляді.

Читайте також –

10 помилок в брендінгу, які призводять до провалу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку