Фуршет проводить ребрендинг і змінює айдентику (+фото)
Це перші за 20 років зміни логотипу та фірмового стилю однієї з найстаріших українських продуктових мереж.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як пише портал MMR, офіційно новий логотип і айдентику представлять 17 січня. «Попередній логотип потребував оновлення. Він був складним і важко читався. Нова айдентика проста й універсальна. Головне завдання в тому, щоб об’єднати всі канали комунікації в єдину цілісну систему візуальної ідентичності», – каже Катерина Пронік, співзасновниця студії Leletko & Pronyk, яка займалася ребрендингом супермаркету.
Креативщики представили новий логотип у формі трикутника. Якщо уявити стрілку, трикутник завжди вказує напрям руху. В лого він показує рух вгору, вперед, до покращення. В Фуршет обіцяють найближчим часом змінити також вид фасаду магазинів.
Як буде виглядати новий фірмовий стиль продуктового рітейлера – в нашому огляді.
Читайте також –