
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Перший поверх двоповерхового ТРЦ Європарк, девелопером якого виступає компанія Барок, відкрився 26 грудня на Софіївській Борщагівці.
Цей текст доступний також російською мовою
Новий ТРЦ розташований на вулиці Соборній, 140 А в Києво-Святошинському районі. Загальна площа об’єкта склала 15 000 кв. м, з яких 12 000 кв. м — орендна. Запуск об’єкта був призначений на будній день, між Різдвом за григоріанським календарем і Новим роком, бо бажаючих відвідати Європарк в перший день роботи і придбати подарунки собі та близьким виявилося предостатньо.
У день відкриття тільки частина магазинів почала свою роботу. Разом із запуском ТРЦ прийняв перших покупців якірний орендар ТРЦ Європарк — Сільпо в оригінальному античному стилі. Чимало відвідувачів прийшли в нововідкритий ТРЦ заради незвичайного супермаркету — щоб побачити шоу за участю «грецьких богів», а також першими здійснити покупки в одному з найбільших продуктових операторів України.
Площа Сільпо, що став першим для цього району столиці та області, склала 3000 кв. м. Стіни магазину розписані сюжетами з античної міфології, а вхід оформлений колонадою. У ТРЦ Європарк рітейлер представив грецький достаток товарів з великим вибором м’яса, ковбас і хамона, овочевим відділом, екзотичними фруктами, власною пекарнею, кулінарією та іншим.
Замість урочистого перерізання червоної стрічки, цього разу був запалений символічний “Олімпійський вогонь”. Дізнатися більше про новий супермаркет мережі і подивитися, як він виглядає, скоро можна буде в окремому матеріалі RAU.
Навпроти Сільпо розташований магазин мережі ювелірних салонів Руаліді. У ньому представлені прикраси зі срібла і золота, картини, ікони, вироби з бурштину, товари з натуральними каменями та інше.
Поряд розмістився дитячий магазин Jambo, де продаються різноманітні іграшки, взуття та одяг для дітей молодшого віку. Крім того, в асортименті є конструктори, музичні, розвиваючі та м’які іграшки, спорттовари, канцелярія, книги та інше. Цікавим рішенням став дизайн магазину у вигляді різнокольорових композиційних панелей, які вже здалеку здатні зацікавити малюків та їх батьків.
Ще одним об’єктом, що відкрився, став магазин чаю Teahouse. Компанія відома тим, що сама імпортує чаї з країн-виробників: Китаю, Японії, Індії, Цейлону, Грузії, Кенії. Мережа також виробляє чай в Україні – фабрика Teahouse знаходиться в Дніпрі. В дальній частині атріуму ТРЦ розмістився магазин розливного пива ПивасовЪ. Мережа була заснована в Запоріжжі в 2009 році і працює безпосередньо з двома десятками пивзаводів по всій Україні.
Вже в найближчі тижні відкриють свої двері також магазин техніки ТТТ, взуття Мида, зоотоварів MasterZoo, ювелірні супермаркети Укрзолото і СЮФ, магазин електроніки Vodafone, Сирне Королівство і деякі інші. Ремонтні роботи вже завершені, на фінальному етапі завезення обладнання та встановлення вивісок як над входом в торгові точки, так і на фасаді торгово-розважального центру.
Значну увагу в ТРЦ Європарк буде приділено сервісній складовій, яка зможе забезпечити європейський рівень обслуговування проживаючих в окрузі клієнтів. За словами директора з розвитку бізнесу компанії UTG Сергія Заїка, інвестували в проект кілька компаній, причому не тільки українських, а і європейських. У компанії UTG – ексклюзивному брокері і керуючої компанії торгово-розважального центру – розраховують на середню відвідуваність в 10 000 – 12 000 людина в день. «ТРЦ знаходиться всього лише в 3 км від Окружної дороги, тому він повинен стати головним місцем шопінгу для мешканців Софіївської Борщагівки і навколишніх районів. Тут знаходиться понад 30 житлових комплексів і активно ведеться подальша забудова району”, – говорить він.
Серед інших особливостей проекту – фасадні магазини, які вже до березня 2019 року, коли заплановано відкриття другої черги ТРЦ, повинні будуть розширити tenant-mix об’єкта. Для цієї зони розроблена оригінальна концепція нічного підсвічування, яка покликана збільшити атрактивність фасаду у вечірній час. Влаштовано освітлення у вигляді лінійних суцільних елементів (LED, неон). Архітектуру проекту і дизайн виконав відомий український архітектор Сергій Городецький.
Біля ТРЦ Європарк облаштована зручна транспортна розв’язка поблизу об’єкта є кілька під’їзних доріг як для приватного, так і для громадського транспорту. Для автомобілістів обладнали парковку на 400 місць.
В UTG впевнені, що з відкриттям другої фази ТРЦ відвідуваність об’єкта збільшиться. «До якорів ТРЦ приєднаються дитячий розважальний центр для дорослих та дітей Kids Land (1500 кв. м), фітнес-клуб повного циклу Workshop (1400 кв. м) і ресторан Hanami з літньою терасою. Вони значно збільшать приплив постійних відвідувачів Європарк”, – запевняє Сергій Хоменко, керівник департаменту з розвитку проектів компанії UTG.
На другий поверх вестимуть два ескалатори і ліфт. Ремонтні роботи біля них вже повністю завершені. Що стосується першого поверху, то він вже приймає відвідувачів щодня з 10 до 22 годин. Але режим роботи вже найближчим часом готові переглянути – все залежить від активності покупців, для них розглядають можливість збільшити за часом доступ як мінімум до Сільпо, якщо, звичайно, в цьому буде необхідність.
Читайте також –