Епіцентр вивів мережу дитячих магазинів E.PIC за межі своїх ТЦ (+фото)

Епіцентр вивів мережу дитячих магазинів E.PIC за межі своїх ТЦ (+фото)

28.09.2020 08:00
  2506
rau

Перший магазин дитячих товарів E.PIC за межами мережі ТЦ Епіцентр відкрився 26 вересня в київському ТРЦ Retroville.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, наразі мережа E.PIC представлена 40-ка повноформатними магазинами та 18-ю відділами дитячих товарів у торговельних центрах Епіцентр у 48-ми містах України. А тепер компанія планує активно розвивати цей формат поза власних ТЦ.

Перший такий об’єкт розпочав роботу цими вихідними у столичному ТРЦ Retroville, що на проспекті Правди, 47. В новому концептуальному магазині площею понад 1000 кв. м зібрано найширший в Україні асортимент товарів для дітей від 0 до 14 років — іграшки, одяг, дитячий транспорт та все для малюків (дитяче харчування та гігієна, коляски, меблі). При цьому E.PIC у ТРЦ Retroville працюватиме в новій яскравій концепції — це відкритий торговельний простір, легкість в оформленні та інноваційні розваги для дітей.

Однією з особливостей нової концепції є те, що кожен наступний магазин E.PIC як у мережі Епіцентр, так і поза її межами матиме своє унікальне візуальне оформлення.

Так, E.PIC у Retroville оформлено в стилі «Джунглі» з декількома розважальними зонами — інтерактивними двометровими звірами (жирафом, пандою та зеброю), які співають та розмовляють, паралоновим лісом, пагорбами та бізібордами. У вихідні дні з дітьми проводитимуть майстер-класи та активності різної тематики.

«Наша мета зробити магазини E.PIC не тільки зручними для батьків, які в одному місці можуть придбати все необхідне для своєї дитини, але й цікавими для маленьких відвідувачів, — зазначає директор напряму E.PIC мережі Епіцентр Олена Соловйова. — Наприклад, вперше в Україні будуть представлені інтерактивні розваги, які можна побачити в магазинах провідних мереж світу».

У магазині E.PIC у Retroville представлено понад 45 000 артикулів товарів, у тому числі преміального сегмента, а також розширений асортимент продукції українських виробників.

Для зручності покупців буде облаштовано бренд-зони світових виробників іграшок Lego, Barbie, Hot Wheels, Battat, а також окрема бренд-зона з власними торговими марками мережі — Bambinelli (0–3 роки) та Luna Kids (3+ роки). Згідно з трендами, збільшено зону товарів для розвитку, творчості та інтерактивних іграшок.

Додатковою перевагою для покупців стане можливість розрахуватися балами, накопиченими завдяки програмі лояльності «Вигода», яка діє у всій торговельній мережі Епіцентр. Крім того, у магазині буде розташовано касу видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua — клієнти зможуть замовити будь-які товари на сайті та забрати їх у магазині E.PIC у ТРЦ Retroville.

У подальших планах компанії відкриття магазинів E.PIC у торговельно-розважальних центрах по всій країні. «Ми відкриті до пропозицій та розглядаємо локації в різних містах України», — відзначила Олена Соловйова.

Відзначимо, що E.PIC – не перший проект Епіцентр, який компанія виводить за межі власних торговельних центрів. Раніше компанія почала відкривати в інших ТРЦ спортивні магазини Intersport, а також галереї товарів для дому ДЕКО.

Довідка. Епіцентр – лідер ринку роздрібної торгівлі України з повністю вітчизняними інвестиціями. Мережа налічує 62 торговельних центрів по всій Україні, які щорічно відвідують майже 65 млн покупців. У 2019 році компанія Епіцентр К сплатила у бюджети різних рівнів понад 4 млрд грн податків та входить до топ-30 найбільших платників податків в Україні. Крім того, компанія є одним з найбільших роботодавців Україні – у ній працює 34 000 співробітників.

Читайте також – 

Анна Бондарєва, Епіцентр: Плануємо відкрити 40 Галерей ДЕКО в ТРЦ в найближчі роки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  36
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  78
Усі новини ринку