Хто створює успішні акції лояльності для рітейлу?

Хто створює успішні акції лояльності для рітейлу?

12.04.2019 03:00
  374
rau

В умовах економіки вражень лідерами продажів стають ті, хто пропонує покупцеві не товар, а емоції.

Цей матеріал також доступний російською мовою

На ринку маркетингових послуг України тепер є компанія Art Nation Loyalty, яка забезпечує для рітейлу розробку акцій лояльності, вражаючих покупця.

Art Nation Loyalty бере свій початок в агентстві UDC, яке з 2011 року є лідером в сфері ліцензування брендів в Україні. У квітні 2019 роки після ребрендингу UDC стало Art Nation Agency, а команда, яка розробляла в агентстві промокампанії – незалежним гравцем на ринку маркетингових послуг і тепер спеціалізується на створенні ефективних акцій лояльності для рітейлу. Про її розробки знають уже не тільки в Україні, але й у Білорусі, Польщі, Казахстані та інших країнах.

Команда заявила про себе ще у 2016 році. Тоді в кампанії для Малбі Фудз (ТМ «Любімов») вперше в Україні було використано доповнену реальність (AR) на упаковці коробок цукерок. На підтримку запуску провели комплексну промокампанію в ТРЦ Gulliver, використовуючи AR в рекламі та фото-зонах. Результати перевершили очікування, а кейс був номінований на Marketing innovations 2017.

Art Nation Loyalty знає, як залучити вимогливого споживача, який прагне вражень. У 2017 році компанія створила товар-блокбастер для акцій лояльності лідерів українського та білоруського продуктового рітейлу – АТБ і Євроопт. Таким товаром стали AR-книги “Аліса в Країні Чудес” і “Аліса в Задзеркаллі”. В результаті акцій, популярна дитяча казка Льюїса Керролла, адаптована під потреби сучасного споживача, була продана в кількості 1 215 050 книг.

«Наша команда має глибоку експертизу в маркетингу, а також досвід використання технологій і креативного контенту в промо-кампаніях. Ми давно переконалися у високому попиті на розробку акцій лояльності, які можуть вразити споживача. Сьогодні люди цінують емоції, моменти життя, що запам’ятовуються, набагато вище, ніж речі. Якщо ви хочете підвищити продажі, потрібно міняти підхід до покупця. Наша мета – допомагати рітейлу підвищувати лояльність, продажі та прибуток, вражаючи покупців», – коментує СМО Art Nation Loyalty Тетяна Рубан.

Об’єднуючи унікальний продукт, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців і додатковий прибуток для рітейлу. У каталозі компанії – акції лояльності на основі книг, розмальовок, ігор і порталів з доповненою реальністю, а також безліч інших рішень для різних цільових аудиторій і каналів рітейлу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку