
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


За підсумками півріччя у чотирьох торгівельно-розважальних центрах компанії незайнятими залишаються всього 72 кв. м.
Як повідомила RAU прес-служба девелопера, технічна вакантність торговельних центрів Arricano зменшилася. У київських – ТРК РайОN і Проспект – вакантність складає 0,08% і 0,17% відповідно. У ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) та City Mall (Запоріжжя) – 100% заповнюваність. На 30 червня 2019 року в ТРК Arricano – 72 квадратних метри вільних торгових площ. Це найнижчі показники вакантності у компанії з 2012 року, а саме:
«Команда з року в рік покращує цільові показники – і по відношенню до ринку, і щодо своїх минулих результатів, зазначає Михайло Меркулов, CEO Arricano. – Наприклад, в першій половині 2019 року середня вакантність ТРЦ по Києву становила 5,5%, а в наших ТРЦ, в тому числі київських, – в рази менше, в межах технічної. На початок ІІ півріччя наша команда отримала найнижчу за 8 років цифру по вакантності в Arricano. Те, що маємо показові цифри – це маяк і підтвердження, що ми йдемо вірним курсом. Це нагорода за системну роботу, за інноваційні підходи та грамотний менеджмент. Якісний tenant-mix при заповнюваності 99,90% – це дуже точна і жива робота, що вимагає скоординованості дій департаментів оренди та маркетингу, експлуатації та юристів, фінансистів і сервісних служб, націленість на якісні результати, задоволення зростаючих запитів гостей. І ми крок за кроком робимо і якість, і кількість».
Читайте також –
Підсумки півріччя для Budhouse Group: ТРЦ компанії відвідали 13,2 млн людей, 25 нових орендарів