На третину більше: Нова пошта та GfK Ukraine підвели підсумки Чорної п’ятниці

На третину більше: Нова пошта та GfK Ukraine підвели підсумки Чорної п’ятниці

13.12.2019 08:05
  84
rau

Цього року українці набагато актівніше купували товари e Чорну п’ятницю и Кіберпонеділок в українських и закордоних онлайн-магазинах.

Цей матеріал доступний російською мовою

Згідно з повідомленням прес-служби Нова пошта, зростання доставок в період Чорної п’ятниці склало 26% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. “Пік кількості оформлених експрес-накладних припав на понеділок, коли українські інтернет-магазини підготували більшість замовлень до відправки – в нашій системі було зареєстровано понад 1 млн посилок і вантажів за день”, – коментує директор Нова пошта Олександр Бульба.

Найпопулярніші категорії товарів: техніка та електроніка, одяг, дитячі товари і косметика.

Згідно з даними панельного дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine, під час тижня Чорної п’ятниці (з 25 листопада по 1 грудня) в 2019 році обсяг продажів побутової техніки і електроніки в Україні став найбільшим за весь період проведення цього щотижневого дослідження – 3,4 млрд грн – і перевищив обсяги попереднього тижня на 234%. У минулому році ця різниця становила 144%. Чорна п’ятниця в 2019 році на 29% перевищила обсяги продажів аналогічного періоду 2018 року, і в 3,3 рази перевищила продаж середнього тижня в 2019-му (оцінюється середнє значення за 1-47 тижні).

У топ-3 найбільш купованих товарів з цього сегмента увійшли: телевізори, пилососи та холодильники. Так, в порівнянні з попереднім тижнем телевізорів в тиждень Чорної п’ятниці було продано на 455% більше і на 52% більше, ніж рік тому. Пилососів було продано на 79%, а холодильників – на 22% більше, ніж рік тому.

Все активніше купують українці і за кордоном. Так, за даними сервісу доставки з зарубіжних онлайн-магазинів NP Shopping кількість зареєстрованих відправлень протягом п’яти днів після акції в 2019 році зросло на 36% в порівнянні з 2018 роком. А якщо порівнювати зі звичайними днями листопада, то кількість зареєстрованих посилок після розпродажів зросла на 78%. При цьому максимальна кількість зареєстрованих посилок в самий піковий день збільшилася на 33%. Найбільш затребувані магазини: Amazon, eBay, 6pm, Victoria’s secret, Carter’s, категорії товарів – електроніка, одяг, косметика і дитячі товари.

Нова пошта активно готується до пікових навантажень передсвяткового сезону і змінює графік роботи, щоб всі бажаючі встигли забрати і відправити посилки, вантажі та новорічні подарунки. Так, в грудні понад 1900 відділень і кур’єрів Нова пошта змінюють графік роботи в неділю. Тепер відділення в обласних і деяких районних центрах і селах працюватимуть на годину, а в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові – на дві години довше. Крім того, в компанії запустили спеціальний святковий телеграм-канал, щоб кожен міг вибрати подарунки до душі і замовити їх заздалегідь, підписатися можна тут: @Ne_provtich_NR

Читайте також –

Нова пошта відкриє більше тисячі відділень у 2020 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку