Микола Палієнко, EVO Group: З Rozetka ми зможемо робити проекти більшого масштабу
Один із засновників холдингу EVO (портали prom.ua, zakupki.prom.ua, crafta.ua, kabanchik.ua та інші) про те, чому EVO пішло на колаборації з Rozetka.ua, що розраховує домогтися та яким буде майбутнє маркетплейсів.
У бліц-інтерв’ю порталу delo.ua один із засновників і СЕО групи компаній EVO Микола Палієнко розкрив підробиці угоди між Naspers і власником Rozetka.ua Владиславом Чечоткіним, розповів про підґрунтя угоди та чому EVO бачить в злитті нові можливості для розвитку. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
– У чому причина угоди? Чому вона відбувається саме зараз?
– Для подальшого якісного розвитку потрібно мати велику вагу та можливості для інвестування в інфраструктуру для електронної комерції. Об’єднавшись з Rozetka, у нас з’явиться більше можливостей для спільного розвитку і від цього виграють всі наші клієнти – і продавці, і покупці.
– Чим ви та інші співзасновники EVO (Тарас Мурашко і Денис Горовий) будете займатися після злиття?
– Тим же, чим і зараз: розвивати бізнес і продукти групи компаній EVO. До речі, бренд EVO і всі проекти продовжать свою роботу під цими назвами. Про ребрендинг мова не йде.
– Багато хто говорить, що дана угода дуже вигідна Rozetka. Чим вона вигідна EVO?
– Об’єднавшись з Rozetka, ми зможемо спільно робити проекти більшого масштабу. Крім того, ми бачимо, що в світі маркетплейси рано чи пізно приходять до створення своєї інфраструктури (в тому числі фінансової та логістичної), а такої компетенції у нас немає. Щоб її отримати, потрібно дуже багато часу, а поки ми будемо її отримувати, світ може змінитися. З огляду на те, що у нас є можливість об’єднатися з гравцем, у якого є необхідні нам компетенції, чому б цього не зробити, прискоривши розвиток і своє, і партнера?
– Що буде з проектами EVO? Чи плануються якісь зміни в їх роботі?
– Не думаю, що найближчим часом будуть якісь значущі зміни, викликані об’єднанням, всі проекти будуть розвиватися в своєму ритмі.
– Чи очікуєте ви в близькій чи віддаленій перспективі виходу на український ринок Amazon? Об’єднана компанія стане частиною цієї історії?
– В е-commerce все може трапитися, але раціональних причин виходу Amazon на наш ринок я поки не бачу: перед Україною є кілька десятків більш привабливих ринків. Основна боротьба світових гігантів зараз зосереджена в Індії та Південно-Східної Азії, тож поки не варто очікувати великого інтересу до нашого ринку.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –
Микола Палієнко, EVO: Чесність – найкраща стратегія в довгостроковій перспективі