Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за червень
Які зміни відбулися в червні на керівних посадах українських компаній сфери рітейла і торгової нерухомості. призначення в рітейлі
Море пива
Новим операційним директором мережі Море Пива став колишній топ-менеджер Comfy і Нової Лінії Андрій Загурдаєв. Як уточнили RAU в прес-службі компанії, серед його завдань на новій посаді вихід в нові регіони, збільшення частки мережі Море Пива на ринку та вдосконалення її операційної функції.
Одним з важливих напрямків своєї діяльності Андрій Загурдаев назвав внутрішній розвиток мережі, спрямований на підвищення рівня задоволеності клієнтів пропонованою продукцією і якістю сервісу.
Загальний стаж роботи Андрія Загурдаева в рітейлі перевищує 20 років. За фахом він менеджер-економіст, закінчив Київський політехнічний інститут, а кар’єру почав в 1996 в компанії Юнітрейд (магазини офісної техніки), де вже через рік очолив роздрібний напрямок. За час його роботи локальний київський рітейлер вийшов на національний рівень, відкривши магазини в більшості великих міст країни.
Згодом Андрій Загурдаєв продовжив роботу в ТАС-Комерцбанк в якості HR-директора. Входив в проектні групи з виведення на ринок України швидких кеш-кредитів і підготовці підприємства до продажу. Працював в компанії COMFY, де почав з позиції регіонального директора, потім керував проектом злиття мереж COMFY і Биттехніка, а після успішного об’єднання рітейлерів очолив департамент продажів. Також свого часу Андрій Загурдаєв був операційним директором української мережі DIY-гіпермаркетів Нова Лінія і керівником проектів в мережах електроніки «5 елемент» і «НА ЗВ’ЯЗКУ» (Білорусь). На посаді операційного директора Море Пива Загурдаєв змінив Дмитра Молчанова, який в квітні був призначений генеральним директором компанії.
Riviera Shopping City
У червні відділ оренди одеського торгово-розважального центру Riviera Shopping City очолила Анна Марсова. Про це RAU повідомив керуючий директор ТРЦ Роман Ємець. До приходу в Riviera Shopping City Mall, Анна Марсова працювала в київських торгових центрах Аладдін, Respublika, Globus і Gulliver, а також дніпровських МОСТ-Сіті і Каскад Плаза.
Крім того, в Riviera Shopping City прийшов і новий директор з маркетингу. Ним став Ян Шкуро, який більшу частину своєї кар’єри присвятив сфері івент-маркетингу. Зокрема, в його портфоліо такі великі події на арт-заводі «Платформа» в Києві як фестиваль «Білі Ночі», «Вулична Їжа» і багато інших. До приходу в «Платформу» Ян Шкуро працював в Рітейл Груп, яка управляє в Україні мережами Велика Кишеня, Велмарт і мережею ТРЦ Екватор. Його останнім місцем роботи був Sky Family Park – розважальний центр для сім’ї при столичному торговому центрі SkyMall.
Київстар
Директором з маркетингу компанії Київстар був призначений Павло Даніман, який до цього очолював департамент ціннісної пропозиції в компанії. На цій посаді він змінив Святослава Горбаня, який в червні 2017 року перейшов на посаду директора зі стратегічного маркетингу російської компанії Мегафон. У прес-службі Київстар відзначили, що Даніман відповідатиме за бренд компанії, розвиток нових продуктів і управління портфелем існуючих, а також роботу з абонентами, розвиток «Домашнього інтернету» та інших комерційних напрямків бізнесу.
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, який надає послуги зв’язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, в тому числі 3G. Крім того, компанія розвиває в Україні партнерську мережу магазинів під своїм брендом. Станом на початок 2016 року вона налічувала понад 350 торгових точок по всій країні.
4City
Екс-маркетинг директор мережі Цитрус Віктор Шолошенко зважився на зміну сфери діяльності, промінявши рітейл техніки і електроніки на ресторанний бізнес. На своїй сторінці в соціальній мережі Facebook він написав, що буде працювати над проектом 4City – соціальним рестораном в Одесі, який основну частину свого прибутку буде віддавати на інші проекти, пов’язані з розвитком міста.
«Будь-який поважаючий себе маркетолог хоче своє кафе/ресторан. Я давно про це думаю, сміливості не вистачало і поки не набралося. Але набралося сміливості радикально змінити сферу, і випробувати ресторанний бізнес. На запрошення Alex Cooper я увійшов в його ресторанні проекти маркетинг-шефом. Буду вносити все хороше з рітейлу та інших сфер, в яких маю досвід, в обмін на всі тонкощі ресторанного бізнесу. І так, 2 місяці я на випробувальному терміні», – уточнив Шолошенко.
Нагадаємо, в травні цього року він пішов з посади директора з маркетингу мережіи Цитрус, яку займав останні шість років.
Caparol
З 1 липня генеральним директором компанії Caparol Україна став Андрій Чикало. Як повідомили RAU в прес-службі Caparol, загальний стаж роботи Андрія в бізнесі перевищує 25 років, а управлінський – більше 12 років. За фахом він інженер-будівельник, закінчив державний університет «Львівська політехніка» в 1994 році і в 2005 році отримав ступінь MBA в бізнес-школі Львівського інституту менеджменту. Працював на різних посадах в таких відомих іноземних компаніях як Bosch, Honeywell, CRH. Протягом останніх двох років займав посаду директора в Sika Україна.
У компанії також уточнили, що Віталій Верещагін, який раніше тимчасово виконував обов’язки генерального і фінансового директора Caparol Україна, продовжить роботу в компанії на посаді директора.
Нагадаємо, Caparol представлений в Україні з 1996 року і за цей час став одним з лідерів ринку в преміальному сегменті лакофарбових матеріалів, систем теплоізоляції і декоративних елементів. Компанія не тільки імпортує продукцію в Україну, а й розвиває внутрішнє виробництво. Також вона розвиває оптові торгові точки Cаparol Center, що спеціалізуються на продажі продукції Caparol і Alpina. Станом на 2016 рік мережа налічувала 20 регіональних салонів-магазинів Caparol Center.
Ельдорадо
Напрямок маркетингу і реклами мережі техніки і електроніки Ельдорадо очолив Максим Колєсніков. Як уточнили RAU в компанії, Максим працює в маркетинзі і рекламі з 2000 року, коли почав свою кар’єру з позиції асистента аккаунт-менеджера в рекламному агентстві. Уже в 2006 році він був призначений директором з маркетингу торговельної мережі Велика Кишеня (компанія Рітейл Груп), а з 2008 по 2011 обіймав аналогічну посаду в мережі магазинів Фора (Fozzy Group).
У 2012-2013 роках Колєсніков працював за контрактом в Республіці Казахстан – директором з маркетингу в дистриб’юторській компанії. А в 2014-му, повернувшись в Україну, пробував себе в бізнесі – був керуючим партнером в ресторані. На початку 2015 року пішов на службу в ЗСУ, брав участь в АТО, потім – служив в Офісі реформ Міністерства Оборони. Після демобілізації в 2016 році вийшов на позицію директора з маркетингу мережі магазинів MOYO. Влітку 2017-го прийняв запрошення мережі Ельдорадо і 15 червня приступив до роботи в якості директора з маркетингу і реклами.
Серед його ключових завдань на новій посаді – збільшення потоку покупців в фізичні магазини і трафіку в інтернет-магазин Eldorado.ua, що має привести до збільшення товарообігу і ринкової частки компанії.
Нагадаємо, на посаді директора з маркетингу Максим Колєсніков змінив Василя Бородчука, який пішов з компанії в квітні цього року. На початку 2017-го стало відомо про звільнення с Ельдорадо генерального директора компанії Сергія Цибульського, який керував мережею з 2012 року. Причина його звільнення не уточнювалася. В березні його місце зайняв Віталій Гресько, який до цього керував департаментом розвитку торгової мережі Ельдорадо. Цього року компанію також покинув глава служби інтернет-маркетингу Олег Вереїтін, який в середині березня став керівником онлайн-просування Citrus.ua.
МХП
Акціонери компанії «Миронівський хлібопродукт» (МХП) 30 червня затвердили на посаді голови ради директорів Джона Річа. Як повідомляє Agroportal, Річ був призначений тимчасово виконуючим обов’язки голови ради директорів компанії після звільнення в липні 2016 року Чарльза Адрієнсена, який очолював раду директорів МХП останні 10 років.
Нагадаємо, МХП – вертикально інтегрована компанія, що належить українському бізнесменові Юрію Косюку. Серед основних напрямків її діяльності – рослинництво, птахівництво і м’ясопереробка. У сфері рітейлу компанія представлена мережею ресторанів швидкого харчування Крила, створеною в 2011 році.
У 2015-му компанія почала продавати франшизу, відкривши перший франчайзинговий ресторан в ТРЦ Гулівер (Київ). Станом на червень 2017 року до мережі входило 42 заклади в різних містах України. Нещодавно компанія повідомила про намір розвивати мережу по франшизі на ринках Білорусі і Казахстану.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за травень