Призначення в рітейлі: зміни в NOVUS, MD Group, WOG, VARUS та інших компаніях

Призначення в рітейлі: зміни в NOVUS, MD Group, WOG, VARUS та інших компаніях

15.08.2017 08:30
  2033
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в липні на керівних посадах українських компаній сфери рітейла і торгової нерухомості. Призначення в рітейлі

NOVUS

NOVUS

Директором з маркетингу мережі NOVUS призначили Жанну Данілову. Вона прийшла в NOVUS в квітні цього року на позицію маркетинг-менеджера, а з липня була призначена директором з маркетингу та внутрішніх коммунікацій мережі. До приходу в NOVUS працювала в агентствах AMM/Vizeum, Tribal Worldwide, Maxximum Media Communications group та інших.

Мережа супермаркетів NOVUS працює на ринку України з 2008 року. Зараз налічує 34 торгових об’єкта різних форматів площею від 800 до 7 000 кв. м. Загальна площа торгових комплексів компанії – понад 170 000 кв. м. За підсумками 2016 року товарообіг мережі склав 6,1 млрд грн. Також в 2015 році компанія почала розвивати франшизу.

Раніше, на початку 2017 року, посаду директора з маркетингу NOVUS залишила Марина Булацька, яка пізніше приєдналася до команди мережі супермаркетів Сільпо. Вона зайняла посаду маркетинг-менеджера в проекті Лавка Традіцій – суббренда супермаркетів Сільпо, який об’єднує натуральну продукцію від десятків невеликих українських виробників.

Нова Пошта

Директор з обслуговування клієнтів Нова Пошта Максим Рабінович пішов з компанії. Про звільнення він розповів в інтерв’ю порталу MMR. «Це рішення, до якого дві сторони прийшли обопільно. Безглуздо продовжувати співпрацю, коли бачення подальшої реалізації стратегії компанії в акціонерів і менеджера на одній з ключових позицій різниться. У акціонерів завжди буде на один аргумент більше, а я глибоко переконаний, що ефективність досягається тільки в синергії», – пояснив Рабінович причини звільнення з Нова Пошта.

Він також повідомив, що з новим місцем роботи поки не визначився. При цьому зазначив, що йому цікаві галузі з динамічним розвитком, з сервісними послугами та проекти, які найближчим часом будуть виходити на зовнішні ринки. «Я дуже люблю логістику, e-commerce і позитивно налаштований щодо сфер, де раніше працював: у енергетиці зараз відкрився ринок з вільною конкуренцією і новою побудовою сервісу. Крім того, я б хотів працювати в компанії з розумінням корпоративної культури, де б зміг бути в синергії з командою – це для мене принципово», – додав Рабінович.

За його словами, посада директора з обслуговування клієнтів в Нова Пошта поки залишається вакантною і може бути заміщена як кимось із поточних співробітників компанії, так і зовнішніми кандидатами. Нагадаємо, до призначення на посаду директора з обслуговування клієнтів Рабінович займав пост директора з розвитку компанії. В цілому він пропрацював в Нова Пошта два роки і чотири місяці.

MD Group

Суттєві кадрові зміни відбулися в одному з найбільших fashion-рітейлерів України – компанії MD Group. Зокрема, пост СЕО MD Group покинула Іоланта Анна Бурдун (Jolanta Anna Burdun), яка очолювала компанію останні два роки – з серпня 2015-го. Інформацію про її звільнення підтвердили в самій MD Group, проте відмовилися коментувати причини звільнення топ-менеджера. За даними RAU, окрім СЕО компанію покинули директор з маркетингу, HR-директор і кілька керівників роздрібних напрямків брендів.

«Причини – незадовільні результати і зміна вектора, раніше затвердженого плану розвитку, і реорганізація структури», – розповів співрозмовник RAU, знайомий з ситуацією всередині компанії.

Уже відомо, що на пост директора з маркетингу повернулася Людмила Юзькова, що йшла з компанії на п’ять місяців. До цього вона працювала в MD Group з 2013 року, очолюючи департамент маркетингу з 2014-го. Варто відзначити, що з ключових осіб в компанії продовжила працювати Марія Набока, яка керує департаментом розвитку MD Group вже більше десяти років.

Нагадаємо, на українському ринку MD Grоup працює вже більш 14 років. У портфелі компанії – більше десятка вже відомих в Україні брендів і більше 140 магазинів. Група розвиває мережі Tommy Hilfiger, Walker, STEM, Oodji, Accessorize, G-Star, Diesel, Gant, Pepe Jeans та інші. Окрім України, компанія також працює і в інших країнах. Зокрема – на ринку Казахстану, де вже представлена ​​брендами Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear і Walker. За неофіційними даними, восени цього року MD Group також планує відкриття в Астані першого магазину бренду Diesel, а в 2018 році – бренду REPLEY.

WOG

Директором з маркетингу мережі WOG призначена Ольга Капустіна, яка виконувала обов’язки керівника маркетингу компанії після того, як на початку року з WOG пішов Віталій Ткаченко. У компанії Капустіна працює з серпня 2014 року, коли була запрошена на позицію керівника програми лояльності ПРАЙД.

Як повідомила RAU прес-служба WOG, у Ольги 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group.

З тих пір, як Капустіна почала виконувати обов’язки маркетинг директора, WOG встиг запустити і реалізувати кілька великих ініціатив. Серед них кампанії по сервісу WOG PAY (безконтактна оплата, не виходячи з авто), з КСВ-проекту «Дорога до серця», по відкриттю нового кафе поза АЗК (аеропорт Київ, Жуляни), та інші.

«Попередній досвід роботи Ольги в рітейлі, а також її успішний досвід на позиції директора по програмі лояльності в нашій компанії протягом декількох останніх років, глибоке знання потреб ринку і висока клієнтоорієнтованість дозволить їй ефективно очолити напрямок», – прокоментував призначення генеральний директор ВОГ РІТЕЙЛ Сергій Корецький.

PepsiCo

Компанія PepsiCo призначила новим президентом свого підрозділу в Росії, Україні і СНД Ніла Старрока. Він змінить на посту Сільвіу Поповича, який займав цю посаду з 2015 року. Попович призначений на посаду президента компанії в Європі і країнах Африки південніше від Сахари.

Ніл Старрок працює в компанії PepsiCo 28 років, він керував бізнесом на розвинених ринках в США, ОАЕ, Єгипті, Росії та Україні. З 1995 по 1998 роки Старрок керував бізнесом напоїв на сході Росії. Пізніше він обіймав посаду генерального менеджера в Північній Каліфорнії, а також працював в Іспанії, ОАЕ і в Єгипті до 2008 року. З 2008 по 2015 роки він очолював PepsiCo в Україні. Останні півтора року Старрок відповідав за бізнес снеків, соків і напоїв в PepsiCo Росія.

PepsiCo – один з найбільших в світі виробників газованих і негазованих безалкогольних напоїв і продуктів харчування. У число брендів компанії входять PepsiCo, Mountain Dew, Lay’s, Cheetos, Mirinda, Tropicana і інші.

ДЕКА

Маркетинг-директором мережі ДЕКА стала Ксенія Свічкар. Раніше вона очолювала маркетинг в RedHead Family Corporation – одному з лідерів українського ринку дитячих товарів, а до цього обіймала посаду заступника маркетинг-директора в мережі магазинів Prostor.

ДЕКА – одна з найбільших в Україні мереж магазинів годинників, заснована в 1992 році українським бізнесменів Володимиром Деканенко. За інформацією на сайті компанії, її магазини представлені у всіх обласних центрах країни. В цілому в Україні працює понад 40 торгових точок ДЕКА, а також інтернет-магазин. В асортименті магазинів компанії – більше 40 брендів годинників, а також ювелірні прикраси.

VARUS

Керівник програми лояльності мережі супермаркетів VARUS Валерій Бондар пішов з компанії. Він перейшов в харківську мережу продуктових супермаркетів Клас, де обійме посаду директора з маркетингу.

У VARUS він пропрацював два роки, а до цього обіймав посаду керівника програми лояльності в компанії Український рітейл, що розвиває мережу магазинів Брусничка. Посада керівника програми лояльності в VARUS поки залишається вакантною. Нагадаємо, раніше про намір покинути компанію восени поточного року також повідомила маркетинг-директор мережі Катерина Огуряєва.

VARUS – один з лідерів українського продуктового рітейлу. Станом на квітень 2017 року мережа налічувала 60 магазинів в країні, загальна торгова площа яких складала 64 700 кв. м. Кількість співробітників – близько 5 000 чоловік.

Мережа супермаркетів Клас складається з 11 торгових точок в Харкові. Розвитком мережі займається компанія Укртрейд, яка також управляє мережею магазинів парфумерії та косметики Rush.

Carlsberg Ukraine

Віце-президентом з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine стала Ірина Качура. У сферу її функціональних обов’язків входитимуть розробка і впровадження маркетингової та інноваційної стратегії.

«Основним вектором своєї діяльності я бачу утримання і зміцнення лідерських позицій компанії: не тільки в частині частки ринку, а й щодо лідерства з інновацій. Спочивати на лаврах точно не доведеться: пивна галузь відрізняється своєю динамічністю, і Carlsberg Ukraine є двигуном цих нововведень, задаючи тон і тенденції для всієї індустрії», – зазначила Ірина Качура.

Як уточнили в прес-службі компанії, у Ірини великий досвід розробки стратегій оперативного управління глобальними і локальними брендами. Крім того, вона працювала з категорією підакцизних товарів, зокрема – в глобальній тютюновій компанії Philip Morris International, в портфелі брендів якої Marlboro, L&M, Chesterfield, Bond Street та інші. З 2003 року Ірина пройшла шлях від молодшого бренд-менеджера до директора з маркетингу Philip Morris Kazakhstan, розробила довгострокове бачення і стратегію розвитку всіх брендів портфеля компанії та очолила запуск інноваційного тютюнового продукту. До цього Ірина працювала в транснаціональних фармацевтичних компаніях GlaxoSmithKline і Merck&Co.

New Balance Ukraine

Директором з маркетингу спортивного бренду New Balance Ukraine став Олексій Зеркаль, який раніше обіймав посаду начальника відділу регіональних маркетингових комунікацій Vodafone Ukraine.

Як повідомив портал MMR, на посаді директора з маркетингу New Balance Ukraine він змінив Олену Бойко.

«Кар’єрна трансформація – це завжди виклик. Мені хотілося викликів, драйву і можливості якісно застосувати свої професійні та управлінські навички. Безумовно, експертиза, придбана за 15 років роботи в UMC-MTC-Vodafone, завдяки рівню і масштабу реалізованих проектів, а також велика багатофункціональна команда стали якоюсь зоною комфорту. Важливо не зупинятися, керувати змінами і набувати новий функціональний досвід. У цьому випадку кращий вихід – відкритися свіжим можливостям, розвивати свій лідерський капітал і отримати великий управлінський досвід в іншому бізнесі. Тому, коли серед варіантів з’явився New Balance, я не міг відмовити», – прокоментував зміну місця роботи Зеркаль.

New Balance був заснований в США в 1906 році. Основні виробничі майданчики компанії досі розташовані в штатах. Перший шоу-рум бренду в Україні був відкритий в 2011 році. Зараз New Balance представлений вже більше ніж в 20 власних монобрендових магазинах, а також в більш ніж 120 мультибрендових торгових точках партнерів в столиці і регіонах.

Читайте також –

Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за червень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку