Мережа продуктових магазинів біля дому ЛотОК, до якої входять біля 90 маркетів, і яка працює в столичному регіоні, шукає фахівця на посаду маркетинг-директора.
Директор з маркетингу, Київ
Вимоги:
- Досвід роботи в сфері маркетингу від 3-х років (перевагою буде досвід в retail (food, non-food);
- Знання основних технік продажу;
- Знання основних принципів психології споживача;
- Впевнений користувач ПК, Microsoft Excel;
- Стратегічне мислення, системність, активність, підприємницький підхід, вміння працювати в режимі багатозадачності, вміння мотивувати, результативність, пошук нових можливостей;
Завдання:
- Розробка маркетингової стратегії компанії;
- Планування маркетингових активностей, координація реалізації проектів щодо просування у всіх каналах комунікації;
- Розробка, впровадження і контроль заходів спрямованих на збільшення роздрібних продажів, залучення нових покупців;
- Аналіз ринку конкурентів, покупців;
- Аналіз і сегментація клієнтської бази;
- Розробка, впровадження і контроль виконання стандартів і продажів;
- Досвід роботи з бюджетами, в тому числі їх планування;
- Досягнення основних цілей по проектам компанії;
- Участь у аналізі ефективності проведених заходів та надання відповідної звітності;
- Участь у плануванні трейд маркетингових заходів;
- Взаємодія з керівниками підрозділів.
- Оперативне управління відділом маркетингу, підбір і розвиток команди ( у вашому підпорядкуванні ( трейд маркетинг, програма лояльності , дизайнер, маркетолог, діджитал маркетолог );
- Укріплення бренду і іміджу компанії, зв’язки з громадськістю.
- Доопрацювання ,впровадження та підтримання Сервісної стратегії
Переваги:
- Конкурентний рівень мотивації + бонуси по KPI;
- Офісний графік роботи, компенсація мобільного зв’язку, компенсація витрат на проїзд;
- Знижки та персональні пропозиції на більшість товарів мережі для співробітників;
- Можливості для реалізації особистісного потенціалу;
- Розвиток. Різноманітні навчання і тренінги, мотиваційні програми, конкурси.
Електрона адреса: hr@lotok.in.ua