Основні тренди онлайн-рітейлу у 2019 році

Основні тренди онлайн-рітейлу у 2019 році

21.08.2019 03:18
  352
rau

Онлайн-рітейл активно набирає обертів, і для того щоб задовольнити попит користувачів (надати їм можливість здійснювати покупки за допомогою смартфонів, купувати в найкоротші терміни та ін.), потрібен швидкий сайт. Для розміщення такого веб-ресурсу потрібен надійний хостинг, орендувати який можна на ukraine.com.ua.

Основні тренди онлайн-рітейлу

Пропонуємо вивчити основні тренди онлайн-комерції у 2019 році:

  • Глобальний розвиток торгівлі в інтернеті. Протягом останніх 12-ти місяців обсяг онлайн-продажів товарів істотно зріс, і найбільшу роль у цьому зіграли переходи з соцмереж. При цьому інтернет-магазини розширюють свою сферу діяльності. Лідерами ж світового онлайн-рітейлу є китайський гігант Alibaba (AliExpress, Taobao, Tmall) і американський маркет Amazon, клієнтами яких були майже 1 мільярд осіб.
  • Лідер продажів – Digital-контент. Поки роздрібні мережі беруть гору над онлайн-рітейлом, але в деяких категоріях продаж в інтернеті вже вирвався вперед. Так, мультимедіа, цифрові підписки, право на перегляд спортивних трансляцій частіше купуються в глобальній мережі. До того ж Digital-контент став самим швидкозростаючим продуктом онлайн-комерції з найбільшим щорічним приростом.
  • Вигода об’єднання офлайн та онлайн. За неофіційною статистикою, більше третини продажів взуття та одягу здійснюється в інтернеті. При цьому більшу довіру у покупців викликають рітейлери, які мають одночасно офлайн та онлайн-магазини.
  • Антилідер – косметичні та лікарські засоби. За офіційними даними тільки десята частина від загального обсягу продажу медикаментів, косметики та засобів по догляду здійснюється в інтернеті. Але за твердженням експертів, до 2025 року у глобальній мережі будуть купувати вдвічі більше товарів даної категорії, аніж зараз.
  • Продукти харчування – найперспективніший сегмент. Як показує практика, найбільш успішним напрямом онлайн-комерції є магазини з продуктами харчування. Це пов’язано з тим, що представники самої платоспроможної категорії (люди 30-50 років) стають активними користувачами світової мережі, яким зручніше замовляти в інтернеті. Причому ця тенденція стосується не тільки фаст-фуду, а й необроблених харчових продуктів.
  • Бажання купувати за допомогою смартфону. На жаль, на даний момент тільки десята частина онлайн-маркетів пропонують користувачам замовити товари через мобільний телефон. Але результати соцопитувань показують, що близько половини людей хочуть здійснювати покупки саме за допомогою смартфонів.
  • Потреба в швидкій доставці. Багато українців вважають, що оптимальний час доставки товарів при онлайн-покупці – 3-4 доби. При цьому третина покупців наполягають, щоб доставка має здійснюватися за 1-2 доби. Тривале очікування відштовхує покупців: чекати своє замовлення більше 5 днів опитані не готові.
Матеріал публікується на правах реклами

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку