Джан Угурлуджан, Lacoste і SuperStep: Потенціал України величезний

Джан Угурлуджан, Lacoste і SuperStep: Потенціал України величезний

26.07.2017 10:36
  915
rau

Генеральний директор Lacoste і SuperStep в Україні Джан Угурлуджан про відкриття нових об’єктів, розвиток інтернет-магазину, інвестиції в Україну і складнощі у роботу.

Генеральний директор Lacoste і SuperStep в Україні Джан Угурлуджан розповів порталу Delo про те, як на українському ринку розвиваються бренди групи, скільки магазинів мережі відкрилося і буде відкрито до кінця року, а також про те, в що компанія має намір інвестувати. RAU наводить витримки з інтерв’ю топ-менеджера.

Про відкриття, що вже відбулись і заплановані

Зараз у нас 10 бутиків Lacoste в 5 містах України — Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові. Що стосується SuperStep, то цей бренд новий для України, ми його запустили в 2015 році. Поки у нас три бутіка — два в Києві та один у Львові.

Ми йдемо в нові комплекси — наприклад, в ТРЦ Lavina Mall ми нещодавно відкрили магазин Lacoste. У серпні там відкриється SuperStep — він стане четвертим магазином мережі. Сподіваємося, що до кінця року кількість бутиків бренду SuperStep зросте до шести — як за рахунок київських локацій, так і виходу на нові міста.

Lacoste теж розширюється — зростає як кількість магазинів, так і географія присутності. На початку липня ми відкрили перший магазин в Одесі — п’ятому українському місті присутності бренду.

У нас в планах однозначно розширювати географію присутності — перш за все, для SuperStep, оскільки Lacoste вже присутній в п’яти найбільших містах. З цим брендом в невеликі міста ми йти не будемо, а ось з SuperStep плануємо експансію в усі регіони України. Можливо, у цей список увійдуть і невеликі міста.

Про специфіку роботи в Україні

Ми закрили один магазин Lacoste в ТЦ Глобус з-за подій на Майдані. Це була вимушена міра. При цьому з-за економічної кризи ми не закрили жодного магазину, хоча криза, безумовно, позначився і на нашому бізнесі. Природно й те, що рітейл зараз не може бути настільки ж успішним, як він був до кризи. У цій ситуації ми оцінюємо скорочення прибутку на рівні 10% — в даній ситуації для нас це прийнятний показник.

У нас був один магазин в Донецьку. Ми досі не знаємо, що там відбувається. І коли про нього заходить мова, то ми не говоримо, що втратили його. Ми говоримо, що він закритий на невизначений термін.

Основна складність — оренда. Орендодавці часто вважають, що якщо ми міжнародний бренд, нам можна виставляти завищений прайс. Або рівняються на орендні ставки європейських країн. Вони не хочуть розуміти, що ми, як і вони, працюємо в українських реаліях і наш дохід відрізняється від доходів наших мереж в Європі. Як і дохід середньостатистичного українця суттєво відрізняється від доходу середньостатистичного європейця.

Про відмінності України від інших країн

Формат роботи компанії в Україні відрізняється від Білорусі і країн Балтії. Наша регіональна база тут: ми самі відкриваємо магазини і є офіційним дистриб’ютором. У Білорусі та Балтії бізнес працює за франшизою. Оскільки формат різний, то порівнювати ринки не зовсім коректно. З загальних спостережень: балтійський ринок, однозначно, регульований.

Але в плані перспектив лідирує Україна — це велика країна, яка динамічно розвивається. Відповідно, потенціал величезний.

Про інвестиції

Мінімальна сума інвестицій у відкриття торгової точки — 250 000 євро за магазин. У цю суму входять будівельні роботи, дизайн та оформлення, меблі, реквізит і безпосередньо продукція — те, що ми продаємо в магазині. У SuperStep це взуття і трохи аксесуарів, лінійка Lacoste ширше — це одяг, взуття, аксесуари, білизна. В залежності від розмірів об’єкта і його локації вартість одного магазину може доходити до 1 млн євро

Про споживчі переваги українців

Звичайно, люди відреагували на кризу — в її пік вони практично припинили купувати одяг. Це був шок для ринку, від якого зараз все поступово відходять.

Зі свого боку ми всіляко намагалися зберегти лояльність до бренду. Яким чином? Звичайно, ціною. Під час кризи ми не піднімали ціни пропорційно девальвації національної валюти. Хоча всі розуміли, що ми міжнародний бренд і ціна на нашу продукцію до валюти прив’язана.

Ми компенсували втрати своїми внутрішніми ресурсами: вели діалог зі штаб-квартирою про спеціальні умови, зустрічалися з орендодавцями. У підсумку в 2015 році обсяг продажів збільшився — тільки тому, що ми не змінювали ціни

З тих пір наші продажі продовжують зростати. На цей процес вплинуло не тільки цінова політика бренду, але і різні програми лояльності. Крім цього, ми почали інвестувати “вільні гроші” в навчання персоналу. Це важливий фактор в українських реаліях.

Про розвиток онлайн-напрямку

У світі стрімко посилюється частка онлайн-торгівлі, і Україна не сильно відстає від світових трендів. Це не означає, що звичайні магазини зникнуть — цього не трапиться, оскільки це інший формат і інша модель споживання, ми розвиваємо обидва напрямки. Для онлайн-магазинів кордонів немає, тому за допомогою електронної торгівлі ми вже сьогодні присутні по всій Україні.

Зараз ми працюємо над перезавантаженням сайтів наших магазинів — це дві окремі платформи — Lacoste і SuperStep.

Основне завдання — зробити ці онлайн-платформи більш зручним для користувачів і переконати споживача, що сайт належить офіційному дистриб’ютору і тут продається оригінал. Зараз проект на стадії розробки.

Вже зараз ми здійснюємо доставку з наших онлайн-магазинів — це обов’язкова умова для гравців такого рівня. З планів для оновлених сайтів –доставка в день замовлення по всім регіонам України. Звичайно, хочемо запустити і власний мобільний додаток.

Про боротьбу з підробками та контрабандою

Згідно зі статистикою, Lacoste займає 2-е чи 3-є місце в рейтингу брендів, які найчастіше підробляють. На жаль, ми ніяк не можемо впливати на цей процес. Купувати підробку — це вибір людини. Мені він незрозумілий — не тільки як керівнику бізнесу, але і споживачеві. Підробку завжди видно, про якість говорити не доводиться і задоволення від володіння хорошою брендового річчю вона не приносить. Крім того, це взагалі незаконно.

Крім підробок велика проблема — це сірий і чорний імпорт, який є у всьому світі, не тільки в Україні. Основна боротьба з нелегальною торгівлею повинна лягати на плечі уряду. Адже це в інтересах країни, щоб бізнес працював прозоро і платив податки. А сірий і чорний імпорт несе збитки для країни.

Джерело: delo.ua

Читайте також

Вілл Ван Ренсбург, Under Armour: Україна вже готова до нашого бренду


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку