Дослідження: як завоювати покоління Z за допомогою мобільних девайсів

Дослідження: як завоювати покоління Z за допомогою мобільних девайсів

13.11.2019 08:10
  143
Микола Маранчак

В яких додатках живе покоління Z і як рекламодавцям привернути їх увагу.

Цей текст доступний також російською мовою

Провідний світовий постачальник мобільних даних App Annie випустив звіт про “нову хвилю” користувачів – покоління Z. Про це повідомляє AdMixer. Якщо раніше всі рекламні та аналітичні зусилля були спрямовані на міленіалів, то тепер, коли представники покоління Y вже фактично “вивчені” і “розкладені по поличках”, має сенс пильно розглянути молодих споживачів у віці від 16 до 22 років, чиї споживчі можливості обчислюються десятками мільярдів доларів на рік.

До кінця 2019 року покоління Z стане найчисленнішою групою населення в світі, і приріст нових користувачів мобільних пристроїв в порівнянні з минулим роком це тільки підкреслює.

Чому рекламодавцям варто звернути увагу на покоління Z?

Люди, народжені з 1997-го по 2012 рік, росли в епоху мобільних телефонів. В середньому кожен з них отримав свій перший мобільний пристрій у 10 років, та у 98% представників покоління Z в розвинених країнах є мобільний пристрій. За рахунок того, що вони не застали епоху інтернету Dial-up, а зросли у світі 4G і додатків, то вони дуже високо цінують швидкий доступ до потрібних їм ресурсів (Uber, Spotify). Крім того, залучення представників покоління Z в додатки глибше, ніж у інших поколінь. Вони проводять в середньому 3,7 годин на місяць в одному неігровому додатку.

16-22-річні вже витрачають близько $44 млрд/рік і впливають на витрату ще $600 млрд. Із зростанням їх споживчих можливостей, природно, зростає і їх вплив на власні звички.

В яких додатках живе покоління Z?

Глобально кількість часу, проведеного в самих використовуваних додатках, майже однакове у міленіалів і покоління Z, але останні все ж лідирують за кількістю сеансів. В той же час вони менше, ніж мілленіали, часу проводять в іграх, хоча це і залишається лідируючою за популярністю категорією додатків.

В Україні тенденція поки трохи інша, і молодше покоління проводить більше часу в іграх, в той час як і в 16-22-річних, і у 23-38-літніх однака кількість часу і сесій в соцмережах.

Найпопулярніші додатки в більш передових технологічних країнах поки відрізняються від тих, які використовують користувачі в Україні, але це швидше за все означає, що незабаром вони стануть більш популярними і у нас. Тому на них вже має сенс звернути увагу.

На останок

Для залучення покоління Z потрібно ставити в пріоритет розробки для мобільних пристроїв і рекламу в них з акцентом на мобільні додатки, так як з усього часу, проведеного в інтернеті зі смартфона, понад 90% витрачається саме на in-app. Більшість рекламодавців, якщо і створюють рекламу для додатків, то йдуть очевидним шляхом, перевантажуючи найпопулярніші ресурси, як то соцмережі і відеоплеєри, залишаючи без уваги такі категорії як, наприклад, ігри, розваги і освіта. Крім цього, важливо пам’ятати, що нове покоління більш вимогливе як до якості контенту, так і до швидкості доступу до бажаної інформації, тому сьогодні як ніколи важливо слідкувати за трендами і використовувати нестандартні формати реклами.

Джерело: AdMixer

Читайте також

Погляд у майбутнє: яким буде споживач у 2030 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку