
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Arricano, що управляє п’ятьма торговими центрами в Україні – два з яких в Києві та по одному Запоріжжі, Кривому Розі і Сімферополі – підвела підсумки 2016 року. Як і в цілому у сфері рітейлу, рік для компанії став досить успішним.
“2016 рік видався насиченим, багатозадачним і результативним. За результатами першого півріччя команда Arricano забезпечила зростання фінансових показників компанії. А це 12% зростання доходу в доларах США і 20,7% зростання прибутку також у доларах США (порівняно з аналогічним періодом 2015 року)”, – коментує генеральний директор Arricano Михайло Меркулов.
У другому півріччі, в результаті системної роботи над реалізацією стратегії розвитку, компанія отримала високі оцінки від експертів і учасників ринку:
Також у минулому році компанія нагородила кращих партнерів-ритейлерів, які працюють в ТРЦ Arricano. Серед нагороджених були і члени Асоціації рітейлерів України: LC Waikiki — за широке співробітництво у 2016 році (з урахуванням підписаних у минулому році договорів оренди загальна площа в торгових центрах Arricano склала близько 5000 кв. м.). Огаngе club та Цитрус — за яскраве незабутнє відкриття. МasterZоо — за любов до тварин. Сільпо — за професіоналізм та впровадження інновацій в рsтейлі. Дитячий світ — за прагнення до знань і готовність удосконалюватися.
В результаті змін складу орендарів за четвертий квартал 2016 року в ТРЦ Проспект з’явилося 11 нових орендарів, що пропонують послуги в сфері туризму, поліграфії і фотографії, IT і побутового сервісу. У ТРЦ РайON з’явилося вісім нових орендарів, розважальна зона для дітей Game Park збільшилася практично в два рази, а також була створена лаунж-зона і Service Point – перший «будинок побуту» в рамках впровадження сервісної моделі ТРЦ.
Оновлення торкнулися регіональних торгово-розважальних комплексів. У четвертому кварталі 2016 року у ТРК Сонячна Галерея відкрилося сім нових операторів, в тому числі, ще п’ять проектів поліпшили свої позиції, удосконалили дизайн, концепції та локації. У ТРК City Mall з’явилося п’ять нових орендарів, в тому числі, відкрився перший в Запоріжжі магазин міжнародного бренду Crocs, з’явився мережевий ресторан швидкого харчування Крила, а також була створена лаунж-зона для гостей ТРК від магазину Цитрус. Вакантність ТРК становить 0%, у той же час спостерігається великий попит нових рітейлерів. В ТЦ Південна Галерея з’явилося шість нових операторів, урізноманітнивши tenant-mix торгового центру пропозиціями для покупців у категоріях Beauty і Entertainment.