
Михайло Миколюк, Київстар: Ми орієнтуємось на ефективне розширення мережі


Міжнародний рітейлер одягу H&M Group планує за результатами 2016-2017 фінансового року відкрити 430 нових магазинів і вийти на ринки Казахстану, Колумбії, Ісландії, В’єтнаму та Грузії.
Про це повідомляється в квартальному звіті компанії, пише Commercial Property.
Крім того, H&M планує запустити один або два нові бренди і продовжити розвиток онлайн-магазинів на нових ринках: Туреччина, Тайвань, Гонконг, Макао, Сінгапур і Малайзія.
Згідно з річним звітом, H&M у 2016 році відкрив 427 нових магазинів, збільшивши загальну кількість до 4351 точки, а також збільшив кількість онлайн-магазинів до 35.
Чистий прибуток рітейлера у 2016 році знизився на 10,8% до $2,1 мільярда. При цьому продажі H&M за звітний період виросли з урахуванням ПДВ на 7% – до $25,2 мільярда.
Lavina Mall виселяє орендарів фуд-корту. Готує місце під H&M?