Керуючий Gorodok Gallery: Після всіх змін ТЦ став практичним “містом в мініатюрі”

Керуючий Gorodok Gallery: Після всіх змін ТЦ став практичним “містом в мініатюрі”

06.11.2018 08:15
  1810
Ukrainian Retail Association

Андрій Пріплавко, керуючий ТЦ Gorodok Gallery, про ребрендинг, новий концепт розвитку, а також першу реконструкцію торгового центру в Україні.

Gorodok Gallery – один з торгових центрів, які найбільш динамічно міняються. За останні кілька років його площа збільшилася майже в чотири рази, змінився формат торгового центру, зовнішній і внутрішній дизайн. Був проведений ребрендинг. Тепер замість вузьких коридорів гостей чекають широкі, світлі галереї.

Змінився і пул орендарів: представлені як провідні мережі, так і ексклюзивні монобрендові магазини техніки та електроніки, зона унікальних fashion-орендарів, більшість яких не знайдеш в інших ТЦ, і ювелірний квартал площею 600 кв. м. У торговому центрі було розширено і повністю оновлено фуд-корт. Також, відповідно до концепції практичності, серед орендарів з’явилися оператори сфери послуг. Тепер гості торгового центру можуть максимально корисно і ефективно використовувати час шопінгу для вирішення побутових питань, наприклад, оформити паспорт, швидко зробити фото і роздрукувати документи, зайти в ательє, відправити посилку, здати в сервіс техніку або отримати онлайн-замовлення і консультацію в сервіс- центрах операторів техніки і електроніки.

В ході реконструкції ТЦ Gorodok Gallery був добудований і введений в експлуатацію третій поверх, де тепер знаходиться івент-хол площею 4000 кв.м. – один з кращих майданчиків для проведення заходів в Києві.

Точка росту

ТЦ Gorodok Gallery розташований в одній з найбільш зручних локацій в Києві: хороша транспортна розв’язка, великий пасажиропотік, густонаселені райони поруч – все це забезпечує торговому центру високу відвідуваність.

Після кількох етапів реконструкції загальна площа ТЦ Gorodok Gallery становить 45 000 кв. м, і в подальшому буде збільшуватися. Це дозволило створити в торговому центрі комфортний оазис для покупок, відпочинку та вирішення побутових питань. Відвідувачі, крім шопінгу, можуть відпочити на фуд-корті, підзарядити гаджети від «розумної» лавочки або зробити селфі на фоні єдиних в Україні LED-сходів.

Першою глобальною зміною в торговому центрі стало залучення в 2013 році food-орендаря – гіпермаркету Fozzy площею близько 10 000 кв. м. Так почалася трансформація ТЦ Городок старого формату в новий – ТЦ Gorodok Gallery. Основним завданням було створити стильний, сучасний дизайн, тому керуюча команда віддала перевагу чорно-білій гамі, широким коридорам і мінімізації фонового інформаційного шуму з метою зміщення акценту на пропозиції орендарів. Зміна концепції розташування магазинів і руху відвідувачів по торговому центру суттєво покращила візуальну доступність магазинів.

У підсумку торговий центр набув єдиниого візуального стилю. «Фішками» інтер’єру заслужено є дизайнерські LED-дерева на фуд-корті з оригінальним підсвічуванням, додаткове нестандартне підсвічування стелі в форматі мікросхем, перші в Україні LED-сходи. На спеціальних панелях між ступенями транслюється корисна інформація та реклама.

У 2017 році був проведений ребрендинг. Тепер логотип торгового центру «прописаний» у вигляді літери «G», що складається з різнокольорових пікселів. У назві до слова «Gorodok» додалося «Gallery», оскільки тепер торговий центр представляє кілька унікальних галерей: техніки і електроніки, ексклюзивних брендів одягу, ювелірний квартал.

Залучені практичністю

ТЦ Gorodok Gallery вибрав нішу практичності, тому в торговому центрі зроблений акцент на сервісах і можливості швидко знайти необхідне на одному майданчику з максимальною концентрацією операторів.

В процесі реконцепції ювелірного кварталу повністю замінили застаріле обладнання на нове, яке дозволило зробити локацію просторою, світлою, з акцентом на товар. Відвідувачів не відволікають яскраві вивіски, але при цьому улюблені бренди знайти легко.

У торговому центрі відкрився абсолютно новий фуд-корт. Зараз там представлені шість ресторанів з кухнею на будь-який смак: Carbonella, Крила, Французька здоба, Василеві пироги, Суші майстер, Пузата хата.

Щоб максимально врахувати всі потреби відвідувачів були залучені оператори послуг: ательє, турагентства, хімчистка, студія манікюру, точки обслуговування мобільних операторів, фото студія, поліграфія, поштові сервіси – Unitrade Express і Justin, точки видачі інтернет-замовлень. З зими 2017 року торговому центрі працює паспортний сервіс.

Для зручності та економії часу поруч з ним розташовано турагентство Аеропорт Тревел Хаб. Крім продажу путівок компанія планує проводити майстер-класи від операторів готелів, мандрівників, лідерів думок.

Fashion: відхід від «мережевиків»

Зміни торкнулися і бутікової галереї. На другому поверсі торгового центру представлена ​​чоловічий, жіночий, дитячий одяг та аксесуари, аутлет-центри з брендовим одягом.

«Ми прагнемо залучати унікальних орендарів, яких не знайти в стандартному торговому центрі. Подібні бренди можуть бути представлені лише 2-3 магазинами, як в Києві, так і по всій Україні, але вони пропонують товари, яких немає у великих мереж», – пояснює позицію торгового центру керуючий директор Андрій Пріплавко.

Працюють в торговому центрі і мережеві орендарі, такі як Monton, Voronin, Pazolini, Mosaic, Будинок шкіри та інші. «Але основний акцент ми робимо саме на бренди з унікальною пропозицією», – уточнює Андрій. Наприклад, Галерея льону, Potis & Verso, Clan, Ellen Style, Mama Club, Marco Pini, Oblique, Birelin і інші.

Керуюча команда багато уваги приділяє регулярним опитуванням відвідувачів, відповідальному підбору операторів і вивченню ринку. Згідно з результатами аналітики, вносяться зміни в роботу і склад орендарів торгового центру. Так, наприклад, багато відвідувачів, в тому числі і батьки з дітьми, вказували, що їм бракує магазину для творчості, настільних ігор. “Ми почули наших гостей і відкрили повноформатний магазин Akvarel на другому поверсі”, – говорить Андрій Пріплавко.

Те, що керуюча команда “відчула” свого споживача, підтверджують і відгуки відвідувачів. Крім хорошого вибору одягу і взуття, часто згадується якісне та швидке обслуговування в паспортному сервісі, чистота торгового центру, зручне місце розташування, навігація всередині, зручна парковка, фуд-корт. Багато позитивних відгуків отримав в інтернеті і оновлений ювелірний квартал.

Справа техніки

Формуючи унікальну торгову пропозицію, керуюча команда проаналізувала концепції існуючих торгових центрів Києва та України. Було виявлено, що ніша техніки і електроніки не зайнята. У зв’язку з цим в торговому центрі вирішили зібрати не тільки всіх національних і монобрендових операторів, а й спеціалізовані магазини та сервісні центри, об’єднавши техніку, обслуговування і сервіс в єдиній локації.

Першим в ТЦ Gorodok Gallery відкрився у флагманському форматі Comfy, потім – другий за величиною в Україні Цитрус. Мережа Алло відкрила тут найбільший магазин в своїй роздрібній мережі.

В ТЦ Gorodok Gallery знаходиться перший в Україні монобрендовий Xiaomi з офіційним продажем і сервісом. У такому ж форматі відкрився і магазин Huawei. На першому поверсі працюють магазини виробників Bosch-Siemens, DeLonghi, Kenwood, Braun, Brain, Franke, які раніше відкривалися тільки в форматі street-retail. «Орендарі задоволені продажами і після відкриття у нас починають тиражувати магазини в інших торгових центрах», – каже Андрій.

У ТЦ Gorodok Gallery також працюють Фокстрот, ТТТ, City.сom, всі основні мобільні оператори і не мережеві магазини, такі як MTA, Євронот, iDoctor, магазин для геймерів Funduk.ua і інші. «Ми продовжуємо залучати спеціалізованих операторів техноринку», – додає керуючий директор ТЦ Gorodok Gallery.

Варто відзначити, що велика частина магазинів техніки та електроніки, реалізуючи курс на омніканальность, працюють і як точки видачі інтернет-замовлень. Це формує унікальний трафік в ТЦ.

У керуючій компанії мали рацію – синергія брендів дає ефект і працює на збільшення показників відвідуваності і оборотів орендарів. За словами Андрія Пріплавко, деяким мережевим орендарям після тримісячної роботи вдалося збільшити товарообіг більш ніж на 35%. В результаті відвідуваність ТЦ зросла практично на 70% і продовжує зростати.

Реконцепція ТЦ на стадії завершення, проте керуюча команда Gorodok Gallery продовжує працювати над доповненнями і поліпшеннями. Частина торгового центру знаходиться в стадії реконструкції: в експлуатацію буде додатково введено близько 2300 кв. м. «Пізніше ми плануємо провести ротацію орендарів, щоб остаточно завершити перехід в зону практичності, – зазначає керуючий ТЦ. – Ідеї є і, отримавши зворотний зв’язок від відвідувачів, ми зрозуміємо, реалізацію яких з них споживач хоче у нас побачити».

Зміни в ТЦ Gorodok Gallery тривають. Щоб бути в курсі всіх новин і подій радимо підписатися на сторінки торгового центру в соціальних мережах, адже подібну реконструкцію в Україні ще не проводив ніхто.

Читайте також –

В результаті реконцепції ТЦ ГородОк збільшив площу в 4,5 рази, відвідуваність – в 1,5 рази

 

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку