Керуючий Gorodok Gallery: Після всіх змін ТЦ став практичним “містом в мініатюрі”

Керуючий Gorodok Gallery: Після всіх змін ТЦ став практичним “містом в мініатюрі”

06.11.2018 08:15
  2001
Ukrainian Retail Association

Андрій Пріплавко, керуючий ТЦ Gorodok Gallery, про ребрендинг, новий концепт розвитку, а також першу реконструкцію торгового центру в Україні.

Gorodok Gallery – один з торгових центрів, які найбільш динамічно міняються. За останні кілька років його площа збільшилася майже в чотири рази, змінився формат торгового центру, зовнішній і внутрішній дизайн. Був проведений ребрендинг. Тепер замість вузьких коридорів гостей чекають широкі, світлі галереї.

Змінився і пул орендарів: представлені як провідні мережі, так і ексклюзивні монобрендові магазини техніки та електроніки, зона унікальних fashion-орендарів, більшість яких не знайдеш в інших ТЦ, і ювелірний квартал площею 600 кв. м. У торговому центрі було розширено і повністю оновлено фуд-корт. Також, відповідно до концепції практичності, серед орендарів з’явилися оператори сфери послуг. Тепер гості торгового центру можуть максимально корисно і ефективно використовувати час шопінгу для вирішення побутових питань, наприклад, оформити паспорт, швидко зробити фото і роздрукувати документи, зайти в ательє, відправити посилку, здати в сервіс техніку або отримати онлайн-замовлення і консультацію в сервіс- центрах операторів техніки і електроніки.

В ході реконструкції ТЦ Gorodok Gallery був добудований і введений в експлуатацію третій поверх, де тепер знаходиться івент-хол площею 4000 кв.м. – один з кращих майданчиків для проведення заходів в Києві.

Точка росту

ТЦ Gorodok Gallery розташований в одній з найбільш зручних локацій в Києві: хороша транспортна розв’язка, великий пасажиропотік, густонаселені райони поруч – все це забезпечує торговому центру високу відвідуваність.

Після кількох етапів реконструкції загальна площа ТЦ Gorodok Gallery становить 45 000 кв. м, і в подальшому буде збільшуватися. Це дозволило створити в торговому центрі комфортний оазис для покупок, відпочинку та вирішення побутових питань. Відвідувачі, крім шопінгу, можуть відпочити на фуд-корті, підзарядити гаджети від «розумної» лавочки або зробити селфі на фоні єдиних в Україні LED-сходів.

Першою глобальною зміною в торговому центрі стало залучення в 2013 році food-орендаря – гіпермаркету Fozzy площею близько 10 000 кв. м. Так почалася трансформація ТЦ Городок старого формату в новий – ТЦ Gorodok Gallery. Основним завданням було створити стильний, сучасний дизайн, тому керуюча команда віддала перевагу чорно-білій гамі, широким коридорам і мінімізації фонового інформаційного шуму з метою зміщення акценту на пропозиції орендарів. Зміна концепції розташування магазинів і руху відвідувачів по торговому центру суттєво покращила візуальну доступність магазинів.

У підсумку торговий центр набув єдиниого візуального стилю. «Фішками» інтер’єру заслужено є дизайнерські LED-дерева на фуд-корті з оригінальним підсвічуванням, додаткове нестандартне підсвічування стелі в форматі мікросхем, перші в Україні LED-сходи. На спеціальних панелях між ступенями транслюється корисна інформація та реклама.

У 2017 році був проведений ребрендинг. Тепер логотип торгового центру «прописаний» у вигляді літери «G», що складається з різнокольорових пікселів. У назві до слова «Gorodok» додалося «Gallery», оскільки тепер торговий центр представляє кілька унікальних галерей: техніки і електроніки, ексклюзивних брендів одягу, ювелірний квартал.

Залучені практичністю

ТЦ Gorodok Gallery вибрав нішу практичності, тому в торговому центрі зроблений акцент на сервісах і можливості швидко знайти необхідне на одному майданчику з максимальною концентрацією операторів.

В процесі реконцепції ювелірного кварталу повністю замінили застаріле обладнання на нове, яке дозволило зробити локацію просторою, світлою, з акцентом на товар. Відвідувачів не відволікають яскраві вивіски, але при цьому улюблені бренди знайти легко.

У торговому центрі відкрився абсолютно новий фуд-корт. Зараз там представлені шість ресторанів з кухнею на будь-який смак: Carbonella, Крила, Французька здоба, Василеві пироги, Суші майстер, Пузата хата.

Щоб максимально врахувати всі потреби відвідувачів були залучені оператори послуг: ательє, турагентства, хімчистка, студія манікюру, точки обслуговування мобільних операторів, фото студія, поліграфія, поштові сервіси – Unitrade Express і Justin, точки видачі інтернет-замовлень. З зими 2017 року торговому центрі працює паспортний сервіс.

Для зручності та економії часу поруч з ним розташовано турагентство Аеропорт Тревел Хаб. Крім продажу путівок компанія планує проводити майстер-класи від операторів готелів, мандрівників, лідерів думок.

Fashion: відхід від «мережевиків»

Зміни торкнулися і бутікової галереї. На другому поверсі торгового центру представлена ​​чоловічий, жіночий, дитячий одяг та аксесуари, аутлет-центри з брендовим одягом.

«Ми прагнемо залучати унікальних орендарів, яких не знайти в стандартному торговому центрі. Подібні бренди можуть бути представлені лише 2-3 магазинами, як в Києві, так і по всій Україні, але вони пропонують товари, яких немає у великих мереж», – пояснює позицію торгового центру керуючий директор Андрій Пріплавко.

Працюють в торговому центрі і мережеві орендарі, такі як Monton, Voronin, Pazolini, Mosaic, Будинок шкіри та інші. «Але основний акцент ми робимо саме на бренди з унікальною пропозицією», – уточнює Андрій. Наприклад, Галерея льону, Potis & Verso, Clan, Ellen Style, Mama Club, Marco Pini, Oblique, Birelin і інші.

Керуюча команда багато уваги приділяє регулярним опитуванням відвідувачів, відповідальному підбору операторів і вивченню ринку. Згідно з результатами аналітики, вносяться зміни в роботу і склад орендарів торгового центру. Так, наприклад, багато відвідувачів, в тому числі і батьки з дітьми, вказували, що їм бракує магазину для творчості, настільних ігор. “Ми почули наших гостей і відкрили повноформатний магазин Akvarel на другому поверсі”, – говорить Андрій Пріплавко.

Те, що керуюча команда “відчула” свого споживача, підтверджують і відгуки відвідувачів. Крім хорошого вибору одягу і взуття, часто згадується якісне та швидке обслуговування в паспортному сервісі, чистота торгового центру, зручне місце розташування, навігація всередині, зручна парковка, фуд-корт. Багато позитивних відгуків отримав в інтернеті і оновлений ювелірний квартал.

Справа техніки

Формуючи унікальну торгову пропозицію, керуюча команда проаналізувала концепції існуючих торгових центрів Києва та України. Було виявлено, що ніша техніки і електроніки не зайнята. У зв’язку з цим в торговому центрі вирішили зібрати не тільки всіх національних і монобрендових операторів, а й спеціалізовані магазини та сервісні центри, об’єднавши техніку, обслуговування і сервіс в єдиній локації.

Першим в ТЦ Gorodok Gallery відкрився у флагманському форматі Comfy, потім – другий за величиною в Україні Цитрус. Мережа Алло відкрила тут найбільший магазин в своїй роздрібній мережі.

В ТЦ Gorodok Gallery знаходиться перший в Україні монобрендовий Xiaomi з офіційним продажем і сервісом. У такому ж форматі відкрився і магазин Huawei. На першому поверсі працюють магазини виробників Bosch-Siemens, DeLonghi, Kenwood, Braun, Brain, Franke, які раніше відкривалися тільки в форматі street-retail. «Орендарі задоволені продажами і після відкриття у нас починають тиражувати магазини в інших торгових центрах», – каже Андрій.

У ТЦ Gorodok Gallery також працюють Фокстрот, ТТТ, City.сom, всі основні мобільні оператори і не мережеві магазини, такі як MTA, Євронот, iDoctor, магазин для геймерів Funduk.ua і інші. «Ми продовжуємо залучати спеціалізованих операторів техноринку», – додає керуючий директор ТЦ Gorodok Gallery.

Варто відзначити, що велика частина магазинів техніки та електроніки, реалізуючи курс на омніканальность, працюють і як точки видачі інтернет-замовлень. Це формує унікальний трафік в ТЦ.

У керуючій компанії мали рацію – синергія брендів дає ефект і працює на збільшення показників відвідуваності і оборотів орендарів. За словами Андрія Пріплавко, деяким мережевим орендарям після тримісячної роботи вдалося збільшити товарообіг більш ніж на 35%. В результаті відвідуваність ТЦ зросла практично на 70% і продовжує зростати.

Реконцепція ТЦ на стадії завершення, проте керуюча команда Gorodok Gallery продовжує працювати над доповненнями і поліпшеннями. Частина торгового центру знаходиться в стадії реконструкції: в експлуатацію буде додатково введено близько 2300 кв. м. «Пізніше ми плануємо провести ротацію орендарів, щоб остаточно завершити перехід в зону практичності, – зазначає керуючий ТЦ. – Ідеї є і, отримавши зворотний зв’язок від відвідувачів, ми зрозуміємо, реалізацію яких з них споживач хоче у нас побачити».

Зміни в ТЦ Gorodok Gallery тривають. Щоб бути в курсі всіх новин і подій радимо підписатися на сторінки торгового центру в соціальних мережах, адже подібну реконструкцію в Україні ще не проводив ніхто.

Читайте також –

В результаті реконцепції ТЦ ГородОк збільшив площу в 4,5 рази, відвідуваність – в 1,5 рази

 

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку