
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Раніше він працював в польському представництві мережі TESCO, а останні два роки очолював напрямок гіпермаркетів Карусель в російській X5 Retail Group.
Професійну кар’єру в рітейлі Кшиштоф Конради почав з посади директора гіпермаркету мережі TESCO POLAND в 1998 році. Згодом він до 2004 року обіймав посаду регіонального директора цієї ж компанії, а в 2004-05 роках керував інтеграцією супермаркетів мережі HIT, яку придбала TESCO.
У 2005-09 роках Кшиштоф очолював мережу convenience stores Savia, після чого повернувся в TESCO POLAND на посаду операційного директора, яку і займав до 2015-го. Протягом останніх двох років топ-менеджер працював в Росії, де займався розвитком напрямку гіпермаркетів Карусель, що входять в X5 Retail Group (також управляє мережами Перехрестя і Пятерочка).
Як повідомив Кшиштоф Конради в бесіді з RAU, власники мережі Фуршет поставили перед ним стандартні завдання: підвищити ефективність роботи компанії, збільшити виручку і прибуток. Щоб домогтися поставлених завдань, топ-менеджер планує провести реорганізацію управлінських і бізнес-процесів як в керуючої компанії, так і на рівні окремих департаментів та магазинів. Також він підкреслив, що в його планах провести оновлення ряду супермаркетів Фуршет, і повернути рітейдеру лояльність споживачів, що похитнулася після декількох років застою в мережі.
Повне інтерв’ю з новим генеральним директором одного з найстаріших українських продуктових рітейлерів читайте невдовзі на нашому порталі.
Читайте також –
Їсти подано: як виглядає супермаркет Фуршет в новому форматі (фотоогляд)