ТРЦ Французький бульвар запускає масштабний проект для дітей – Франсільванія
Відкриття дитячого центру Франсільванія загальною площею близько 2700 кв. м заплановано в березні у харківському торговельно-розважальному центрі Французький бульвар.
Як розповів rau.ua директор компанії Аксіома (власник ТРЦ Французький бульвар) Ігор Сбітнєв, проект планується як центр сімейного та дитячого дозвілля Франсільванія у форматі Edutainment (навчання в ігровій формі).
«Суть проекту полягає в створенні моделі «країни», в якій все як у реальному житті, крім одного: його мешканці та відвідувачі – діти від 2 до 16 років. У кожному будинку розташовується майстерня («дім», «станція», «магазин», «департамент»), в яких дітей ознайомлюють з основами різних професій. Всього в центрі буде представлено більше 50 різних будинків, у яких будуть навчати близько 100 професіям. Роботу «країни Франсільванія будуть забезпечувати понад 70 фахівців», – говорить Ігор Сбітнєв.
За його словами, на вході в центр діти будуть отримувати громадянство країни, оформлюючи «паспорт» і отримуючи стартовий капітал. Після цього відвідувачі зможуть вибирати спеціальність на біржі професій, записуватися на майстер-класи і приступати до роботи.
Крім навчальних майстер-класів, Франсільванія буде проводити й інші заходи та надавати супутні послуги: квести, дні народження, випускні, календарні свята та інші розваги, а також профорієнтаційні програми і послуги няні.
Як пояснює Ігор Сбітнєв, у Франсільванії, як і в будь-якій іншій країні, будуть свої закони, валюта, податки та інфраструктура. До останньої відносяться гардероб і камера, власне кафе, сувенірний магазин, зона з безкоштовним Wi-Fi для дорослих та ігрова зона «Диво-острів» для маленьких дітей.
Ще однією «фішкою» центру буде можливість просування по кар’єрних сходах. По мірі того як діти будуть оволодівати професіями, їм будуть присвоюватися звання в залежності від кількості відвіданих занять та виконаної роботи.
На думку засновників проекту, таким чином візити у Франсільванію повинні стати не просто розвагою, але і збудити інтерес дитини до праці, виявити і розвинути творчі здібності дітей, розвивати навички фінансової грамотності, адаптувати дітей до життя в сучасному суспільстві і т. д.
Вартість відвідування країни в залежності від віку дитини, дня тижня і часу коливатиметься від 85 до 200 грн. Передбачається, що в середньому дитина буде проводити в центрі близько чотирьох годин.
«Одночасно в «країні Франсільванія» зможуть перебувати понад 500 дітей. Припускаємо, що на такий показник зможемо вийти вже в перші дні роботи. Технічне відкриття центру дитячих професій в ТРЦ Французький бульвар заплановано на другу половину березня», – говорить Сбітнєв.
Запуск проекту, за його словами, відбувається спільно з рядом бренд-партнерів, серед яких центри навчання, велика харківська будівельна компанія «Жилстрой-2», а також всесвітньо відомі міжнародні бренди – BMW і LEGO. Управління проектом буде здійснювати окрема компанія-оператор. Вона також буде забезпечувати необхідний взаємозв’язок між бренд-партнерами, орендодавцем і кінцевим споживачем послуг.
Ігор Сбітнєв також не виключив, що надалі Франсільванія може стати мережею дитячих центрів. «Якщо будемо розвивати мережу, то вже за межами Харкова. В першу чергу цікавлять міста-мільйонники України – Київ, Одеса, Дніпро, а також Львів», – підкреслив він.
Довідка. ТРЦ Французький бульвар – торгово-розважальний центр у Харкові загальною площею 66 000 кв. м, орендною — 35 000 кв. м. В структуру комплексу входять 7-зальний кінотеатр Планета Кіно з залами IMAX і 4DX, комплекс Шато Ледо з льодовою ареною, батутний комплекс, ролердром, скалодром і дитячий розважальний центр Сюрприз. Місткість паркінгу ТРЦ становить 1150 машиномісць.
Читайте також –
Відвідуваність ТРЦ Французький бульвар в 2016 році зросла на 6% – до 7,8 млн осіб