Відвідуваність ТРЦ Французький бульвар в 2016 році зросла на 6% – до 7,8 млн осіб

Відвідуваність ТРЦ Французький бульвар в 2016 році зросла на 6% – до 7,8 млн осіб

29.12.2016 09:00
  599
Ukrainian Retail Association

В цілому з моменту відкриття торгово-розважального центру в 2013 році Французький бульвар відвідали 25 млн осіб.

Про це RAU повідомила прес-служба ТРЦ. У компанії також відзначили, що в 2016 році в ТРЦ з’явилися нові орендарі, багато з яких не були представлені в Харкові до цього. Серед них магазини мереж – LC Waikiki, NafNaf, Broadway NYC Fashion Vintage, English Home, VOVK, a.By ANDRE Tan TAN та інші.

Всього в центрі працюють вже понад 170 магазинів, ресторанів і кафе. Якірними орендарями ТРЦ є супермаркет Сільпо, супермаркети побутової техніки та електроніки Фокстрот і Comfy, а також супермаркети товарів для дітей Диво острів і Mikki.

Довідка. ТРЦ Французький бульвар – торгово-розважальний центр у Харкові загальною площею 66 000 кв. м, орендною – 35 000 кв. м. В структуру комплексу входять 7-зальний кінотеатр Планета Кіно з залами IMAX і 4DX, комплекс Шато Ледо з льодовою ареною і ролердромом, дитячий розважальний центр Сюрприз. Місткість паркінгу ТРЦ становить 1150 машиномісць.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку