Друкарський станок: як виглядає і в чому особливості Сільпо в стилі друкарні в Дніпрі (фотоогляд)
Один з найбільших продуктових операторів України відкрив черговий концептуальний магазин: в Дніпрі на вулиці Андрія Фабра, 7, почав роботу Сільпо, оформлений в стилі старовинної друкарні.
Цей текст також доступний російською мовою
Мережа Сільпо – флагманський бренд Fozzy Group Володимира Костельмана – по праву вважається самим креативним і оригінальним продуктовим рітейлером України. Це не стосується асортименту, цінової політики або якості обслуговування. В першу чергу, увагу покупців компанія залучає незвичайним і яскравим оформленням своїх торгових точок. Практично кожен супермаркет Сільпо – і не важливо, відкривається він в столиці або в регіонах – не схожий на інший, так як для нових торгових точок маркетингова команда у співпраці із залученими фахівцями розробляє оригінальний концепт і придумує свою «історію». І в цьому з Fozzy Group ніхто не зрівняється: досить згадати такі сміливі рішення, як магазин у стилі стімпанк у Вишгороді, у стилі «Будда-бар» в Хмельницькому, або в стилі «Дикий Захід» в селі Стоянка під Києвом. Не став винятком і новий супермаркет мережі в Дніпрі.
За мірками рітейлера він порівняно невеликий – його площа складає всього 921 кв. м. Але креативність оформлення з лишком компенсує цей недолік. На цей раз маркетологи Сільпо вирішили звернутися до витоків друкарства і щедро прикрасили інтер’єр магазину мотивами перших друкарських машинок, створивши своєрідну середньовічну друкарню. Де, втім, продають продукти, і «все для дому».
Як зазначає видання Allretail.ua, раніше у приміщенні, де знаходиться торгова точка флагманської мережі Fozzy Group, працював маркет преміум–класу Elite Center (керуюча компанія – Rainford). Саме розташування і підказало креативній команді рітейлера мотив для оформлення супермаркету. Справа в тому, що коли–то в цій будівлі працювала друкарня, тому маркетологи з радістю вхопилися за ідею.
Асортимент магазину включає традиційні для українських продуктових операторів позиції, але є і певні відмінності.
Так, в новому Сільпо пропонують продукцію власної випічки, свіже м’ясо та делікатесні витримані стейки, напівфабрикати власного приготування, широкий вибір річкової риби та морепродуктів.
Розширено пропозицію фермерських продуктів у відділі «Лавка традицій», в кулінарії можна купити приготовані на дровах м’ясні страви та піцу.
Також працює власна кондитерська, де представлений в тому числі й шоколад, зроблений майстрами Сільпо.
Окремо варто відзначити фуд–зону, на цей раз віддалену від торгового залу – вона розмістилася на другому поверсі приміщення.
У кафе пропонують круасани та легкі страви французької кухні, французьке вино, а також крафтове пиво місцевого виробництва.
Передбачено чимало посадочних місць, а з огляду на, що фуд–зона стала однією з «фішок» нового супермаркету, не дивно, що відкриття магазину відвідав навіть бренд–шеф рітейлера – Марко Черветті.
До речі, саме відкриття супроводжувалося традиційним розіграшами призів, численними аніматорами та навіть виступом струнного квартету. Як відзначають у компанії, в залі маркету встановлено піаніно, на якому гості торгової точки при бажанні та вмінні зможуть пограти. Може бути.
Більше фотографій з нового супермаркету Сільпо в Дніпрі за адресою вулиця Андрія Фабра, 7 – у нашому фотоогляд.
Читайте також –
Зайти в Сільпо: Скільки конкурентів поглинула торговельна мережа за два десятки років