Темне майбутнє: як виглядає Сільпо в стилі “стімпанк” в Вишгороді (фотоогляд)

Темне майбутнє: як виглядає Сільпо в стилі “стімпанк” в Вишгороді (фотоогляд)

04.03.2019 04:00
  919
Дарья Златьева

Чим відрізняється перший у Вишгороді Сільпо від інших магазинів мережі, як у оформленні торгівельної точки обіграли жанр наукової фантастики, яке малює майбутнє без нафти та газу: лише з технологіями парової єнергії.

Цей текст доступний російскою мовою

У п’ятницю, 1 березня, відкрився новий супермаркет Сільпо у Вишгороді, на вулиці Набережній, 11 – у колишній промзоні. Він став першим для рітейлера у цьому місті. І, за доброю традицією мережі, оформлений незвичайно та креативно.

Торговий об’єкт займає площу майже 5000 кв. м та оформлений у стилі “стімпанк” – фантастичного жанру про світи, де парові машини та інші ретро-технології не зникли, а досягли найвищого розвитку.

Класична атмосфера стімпанку стилізована під Америку або Європу епохи ранього капіталізму з характерними фабрично-міським антуражем.

Концепція одразу відчувається за рахунок поєднання якісного освітлення та темного обладання, до якого вже звикли клієнти Сільпо, а також зображень персонажів, що наче зійшли зі сторінок легендарного твору Жюля Верна та відзеркалюють світ научних відкриттів того часу.

Атмосферне освітлення, з акцентами на конкретних відділах і товарних группах, занурює у світ механізмів, що переміщуються у просторі завдяки паровому двигуну, неважливо, чи то небо, чи тверда земля.

Темні стелажі й інше обладнання акцентують увагу на товарі, але варто лише підняти погляд трохи вище, і можна побачити вчених, оснащених спеціальними пристроями та інструментами, та механізми, що використовують енергію пару, а також незрозумілих морських створінь та дивні кораблі, що наче виринули з глибн 20 тисяч льє, щоб допомогти відтворити незвичну атмосферу.

Це не випадково: рітейлер часто використовує у своїх дизайнах тематику коміксів, аніме або інші фантастичні історії.

На полицях магазину представлено понад 20 000 найменувань товарів. Також в супермаркеті працюють відділи гастрономії та кулінарії, «Лавка традицій» і піцерія, рибний відділ та кулінарія з м’ясними копченими виробами, кондитерська з десертами, а також відділ овочів і екзотичних фруктів.

Клієнти нового Сільпо можуть замовити послуги приготування шашлику, чищення риби, формування сирних і м’ясних тарілок та інших делікатесів на замовлення.

Дуже добре вписується в весняну атмосферу відділ квітів, розташований у фреш-зоні овочів, фруктів та зелені.

Рибний відділ, оформлений підсвіткою синіх відтінків, вписується в концепцію супермаркету.

Справжнім сердцем нової концепції та її родзинкою став величезний механічний дирижабль під самісінькою стелею, що випускає пар, та нагадує гостям закладу про шедевр інженерної думки ХІХ сторіччя. 

Картини інших повітряних механічних пристроїв, що створені винахідниками, прикрашають увесь периметр торгової площі супермаркету.

Обслуговують покупців вісім стаціонарних кас, п’ять кас самообслуговування, дві експрес-каси та тютюновий кіоск. Працює супермаркет з 8:00 до 23:00.

Читайте також –

Сільпо will rock you: як виглядає оновлений Сільпо в стилі “рок” в ТРЦ Подоляни (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку