Турецький марш: гендиректор Koton Білорусь і Україна про відкриття першого в Україні магазину (+фотоогляд)
Ірфан Докдок, що відповідає за розвиток мережі Koton в Україні та Білорусі, про схожість двох ринків, особливості українського рітейлу та плани мережі.
Турецький рітейлер Koton до 2023 року планує стати найбагатшим модним брендом з найпопулярнішими колекціями на п’яти континентах. В рамках цієї стратегії він почав експансію на український ринок, який став для компанії 28-м у світі. Перший в Україні магазин Koton відкрився 19 травня і розмістився на площі в 1550 кв. м в центральному атріумі столичного ТРЦ Lavina Mall точно навпроти того місця, де незабаром має розпочати свою роботу інший очікуваний в країні рітейлер – шведський H&M. Ще одна торгова точка Koton незабаром почне свою роботу в ТРЦ SkyMall. Які стратегічні плани на розвиток бренду в Україні, що можна знайти в першому магазині мережі і як турецьке керівництво світової мережі оцінює український ринок та економіку в цілому, RAU розповів генеральний директор Koton Білорусь і Україна Ірфан Докдок.
– Що ви можете сказати про перший в Україні Koton?
– Це наш 510-й, практично ювілейний магазин в світі. У нас близько 300 торгових точок розташовано на території Туреччини і 210 за кордоном. Магазин в Lavina Mall відкрили в тому ж новому форматі і з бізнес-моделі, в якій працюємо у всіх країнах. Для нас дуже важливий вихід на український ринок.
– Сконцентруєтеся на столиці чи розглядаєте також регіони?
– Поки наша ключова мета – Київ. Населення міста і його рівень доходу грають для нас важливу роль. У регіонів, як ми знаємо, також хороший потенціал. Я чув багато хорошого про Львів, Харків і Одесу.
– Який з регіонів на вашу думку найбільш привабливий?
– Кажуть, що в областях, розташованих ближче до Заходу, рівень доходу вище, ніж в інших регіонах. Але ми хочемо інвестувати в розвиток у всіх областях вашої країни.
– Наскільки український ринок сьогодні цікавий міжнародному рітейлу?
– Не тільки в рітейлі, але і в інших галузях український ринок стає метою для всього світу. Все більше компаній готові інвестувати в вашу країну, в тому числі, турецьке керівництво активно направляє сюди інвесторів. На мій погляд населення і розташування України роблять її ключовим ринком для багатьох брендів, саме тому два важливих турецьких гравця вибрали зараз Україну своєю метою для розширення. Але не ми одні. Шведський рітейлер H&M також незабаром відкриється тут.
– Що стало цьому причиною?
– Останні два роки були часом становленням стійкої економіки і поліпшення відносин України і Європейського Союзу, чого не можуть не помічати в іншому світі. Це дуже важливий фактор для вибору ринку з точки зору мого керівництва. Решта, як ми бачимо, дивляться на це також.
Стикалися з якимись труднощами при виході в Україну?
– У всіх країнах є свої складності. У когось митниця, у когось ще якісь моменти. Україна робить все можливе, щоб інвестори вкладали сюди якомога більше коштів, так що в цілому все пройшло нормально.
– Чому обрали Lavina Mall для відкриття першого магазину?
– Ми провели власний аналіз київського ринку і виявили, що Lavina Mall – перспективний торговий центр з вдалим місцем розташування. Він добре охоплює великий столичний район і керівництво ТРЦ вкладає чимало коштів у його розвиток. Тому вибір для нас був очевидний.
– Асортиментна лінійка у магазині представлена така ж, як на інших ринках чи адаптувалася під українську аудиторію?
– У нас є велика команда, що вивчає потреби країни, всілякі модні тенденції для кожного регіону окремо, аж до того, яка погода, що найчастіше купують споживачі та інше. В магазині Koton можна знайти чоловічий, жіночий і дитячий одяг та аксесуари для будь-якого віку. Кожен рік Koton надає клієнтам своїх магазинів більше 50 колекцій з понад 30 000 моделей. Думаю, українським споживачам сподобається наша пропозиція.
– Чим нова лінійка характеризується?
– Наближаються шкільні випускні, ми підготували для випускників хороший вибір нарядів, привабливих і ціною, і якістю. Великий вибір джинсів і іншого модного одягу.
– Хто ваш ідеальний український покупець?
– Наша цільова аудиторія – це люди, яким цікаво співвідношення якості і доступного прайсу.
– Ви, як генеральний директор в Україні та Білорусі, можете назвати відмінності покупців цих двох країн?
– Україна, Білорусь, Казахстан – холодні регіони, бо уподобання аудиторії в цілому збігаються один з одним. Я б сказав, що споживачі цих країн дуже схожі.
– Вже готуєтеся до підписання договорів оренди з іншими торговими центрами? Де вас можна чекати далі?
– Зараз розглядаємо всі можливі проекти, але поки не готові озвучувати плани. Хочемо відточити перші два магазини, подивитися на продажі і загальний результат їх роботи, зробити висновки. Але основної мети Koton дотримуватиметься в будь-якому разі – розширяться по всій Україні.
Читайте також –
Торжество світла та простору: В ТЦ GLOBUS відкрився перший в Україні DeFacto (фоторепортаж)