Торжество світла та простору: В ТЦ GLOBUS відкрився перший в Україні DeFacto (фоторепортаж)

Торжество світла та простору: В ТЦ GLOBUS відкрився перший в Україні DeFacto (фоторепортаж)

23.05.2018 11:00
  805
Дарья Златьева

Друга торгова точка DeFacto відкриється через кілька тижнів в Одесі, в планах компанії – створити мережу з 30 магазинів за три роки.

Заходити в Україні компанія планувала ще три роки тому, однак політична ситуація внесла свої корективи. Проте, в 2014 році DeFacto з’явився в Білорусі, де за три роки компанія встигла відкрити 10 магазинів.

22 травня в ТЦ GLOBUS відкрився перший магазин DeFacto в Україні. Він працює на двох поверхах, на площі 1200 кв. м. Проте це буде не найбільший магазин рітейлера: компанія оперує мережею магазинів від 900 до 1500 кв. м. Асортимент магазину в ТЦ GLOBUS включає 35 000 позицій, а пізніше збільшиться до 40 000, в ньому представлений жіночий, чоловічий, дитячий одяг і незабаром з’явиться колекція для новонароджених.

Як розповів регіональний директор DeFacto в Україні Мерт Урайли, протягом трьох років компанія планує відкрити близько 30 магазинів Києві та в усіх обласних центрах. ТЦ GLOBUS був обраний завдяки його розташуванню та потоку. “Нам потрібен був торговий центр в центрі міста, з хорошим трафіком: ми робимо ставку на вітрини, вхідні групи”, – пояснює Урайли.

Рітейлер працює в середньому ціновому сегменті з чеком $20-25. 15% асортименту представлені в більш дорогому сегменті: вбрання більш класичного напряму. “Ми планували повернути інвестиції за 18 місяців, але з урахуванням нового використання концепту, допускаємо, що період окупності може збільшитися”, – розповідає регіональний директор DeFacto в Україні.

Другий магазин DeFacto відкривається через два тижні в одеському ТРЦ Riviera. Управляти мережею в Україні буде локальна команда. Протягом двох років планується запуск інтернет-магазину, для якого буде функціонувати окремий склад продукції.

У ТЦ Глобус магазин розташований на першій лінії, практично на вході в атріум.

Торгова точка має два входи – на першому та мінус першому поверхах, але основна частина магазину розташована на мінус першому поверсі. На першому поверсі навпроти торгової точки знаходиться магазин Brocard, внизу DeFacto сусідить з Walker, Jiulia, Rieker, Top Secret, Kleo і українськими брендами Ua Made і Must Have.

Раніше на місці об’єкта турецького рітейлера розташовувалися п’ять орендарів: Ua Made, Top Secret, Colin’s, Peak Sport і VD one. Троє з них – Ua Made, Top Secret, Colin’s – просто змінили локацію в торговій галереї.

На першому поверсі нової точки DeFacto представлені молодіжні колекції. На кожному з входів стоїть група манекенів, котрі демонструють найостанніші новинки колекції.

Дизайн виконаний в останній концепції Лазарро, яка має на увазі більш світлі тони, багато різних світлових рішень, використання натуральних матеріалів в інтер’єрі та величезну кількість дзеркал, які візуально збільшують і без того просторий зал.

В магазині дуже зручна навігація лайтбокси вказують місцезнаходження тієї чи іншої колекції, розташування примірочних і каси.

У літній колекції дуже багато одягу для відпочинку та пляжу, представлені й аксесуари.Ставка в торговому залі зроблена на цілісні образи, які обіграють варіанти використання найпопулярніших речей.

Всі стіни та колони в торговому залі мають яскраве підсвічування.

Взуття розташоване на окремому стенді, який майстерно підсвічений і відразу привертає увагу. Цим прийомом рітейлер користується для подання окремих груп товарів: нижньої білизни, взуття, головних уборів.

На нижній поверх ведуть сходи. Завдяки дуже яскравому освітленню та використанню світлої обробки, відвідувач точно їх помітить і продовжить шопінг на мінус першому поверсі, на якому до того ж, розташовані примірочні та касова зона.

пускаючись сходами, відвідувачі можуть прочитати напис Everything is fine. Keep shopping – послання українцям від команди турецького рітейлера.

 

Примірочні заслуговують на окрему увагу – дуже світлі та просторі.   Одяг для дівчат

Широко представлені джинсові вироби

Колекція для найменших

По всьому залу встановлено дуже багато дзеркал, в яких можна побачити як виглядає капелюшок або сумочка, та табуретів, на які можна присісти і приміряти взуття, яке також представлене в широкому асортименті.

У магазині також пропонується широкий вибір головних уборів, рюкзаків, шкарпеткових виробів та інших аксесуарів.

Каса розташована в глибині залу

Половину торгової площі на першому поверсі займає чоловічий одяг, там представлений як одяг для юнаків, так стиль smart casual – для аудиторії, якій до душі прийдеться широкий асортимент піджаків, костюмів, сорочок.

 Читайте также –

Затишний шик: як виглядає перший магазин Zara Home в Україні (фоторепортаж)

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  121
Усі новини ринку