Китайський кіберпанк та енергія вітряків: мережа Сільпо відкрила два нових супермаркета (фотоогляд)

Китайський кіберпанк та енергія вітряків: мережа Сільпо відкрила два нових супермаркета (фотоогляд)

06.11.2021 09:00
  3876
Дарія Осіїк

Нещодавно у Києві мережа Сільпо відкрила відразу два нових супермаркети – у ТЦ Квадрат (вул. Оноре де Бальзака, 91/29 А) та ТЦ Дніпровський (вул. Петра Вершигори, 1).

Читати російською мовою 

У високотехнологічному Сільпо у стилі китайського кіберпанку (ТЦ Квадрат, вул. Оноре де Бальзака, 91/29 А) атрибути цифрового майбутнього зустрічаються на кожному кроці, наприклад, електронні цінники та написи китайською мовою, що дублюють назви відділів та дизайн.

Оформлення магазину зроблене у стилі комп’ютерної епохи майбутнього. На вході зайти всередину запрошує технологічна вивіска Сільпо.

Гостей зустрічає сучасний усміхнений робот-андроїд. Це нагадування про те, що навіть у цифровому та технологічному світі у будь-якій ситуації необхідно залишатися людиною і любити.

Традиційно, навіть у цифровому Сільпо можна придбати свіжу піцу, готові страви в кулінарії та різноманітні солодощі та кондитерські вироби у відділі Власної кондитерської.

Також в магазині є овочі та фрукти, морепродукти, свіже м’ясо. Передбачили у супермаркеті й місце для перепочинку та перекусу, де можна випити ароматну каву або посмакувати свіжою випічкою.

Площа супермаркету становить 951 кв. м. Для уникнення черг та зручності відвідувачів тут працює дві експрес-каси, дві основні каси, п’ять кас самообслуговування та одна каса-кавабутік.

Супермаркет працює з 08:00 до 23:00 щодня. Доступні онлайн-замовлення та самовивіз.

29 жовтня мережа відкрила новий супермаркет у ТЦ Дніпровський за адресою: вулиця Петра Вершигори, 1.

Концепція цього Сільпо присвячена вітрякам, що з давніх часів давали енергію вітру людям. На кожному кроці гості зустрінуть символи цієї енергії: власне вітряки, кінетичні скульптури.

Дизайн магазину створює яскравий колорит: всередині розміщений флюгер у вигляді літери С, що вказуватиме шлях та напрямок вітру.

Також у Сільпо гості зможуть побачити рухомий витвір мистецтва ― гіпнотичну скульптуру, що створює ефект оптичної ілюзії, від якої надзвичайно важко відвести погляд.

Калейдоскоп барв різноманітних вітряків можна побачити і у відділах власної пекарні та кондитерської, де продаються різноманітні солодощі та кондитерські вироби.

Магазин працює з 08:00 до 23:00 щодня, а також доступні онлайн-замовлення та самовивіз.

Загальна площа магазину – 917 кв. м. У супермаркеті працює 13 кас, з яких п’ять кас самообслуговування (самокас) та одна каса онлайнової доставки.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 315 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за зеленими технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Читайте також – 

На старт, увага, Сільпо! У Києві відкрили «екстремальний» супермаркет відомого рітейлера


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  144
Усі новини ринку