Китайський кіберпанк та енергія вітряків: мережа Сільпо відкрила два нових супермаркета (фотоогляд)
Нещодавно у Києві мережа Сільпо відкрила відразу два нових супермаркети – у ТЦ Квадрат (вул. Оноре де Бальзака, 91/29 А) та ТЦ Дніпровський (вул. Петра Вершигори, 1).
У високотехнологічному Сільпо у стилі китайського кіберпанку (ТЦ Квадрат, вул. Оноре де Бальзака, 91/29 А) атрибути цифрового майбутнього зустрічаються на кожному кроці, наприклад, електронні цінники та написи китайською мовою, що дублюють назви відділів та дизайн.
Оформлення магазину зроблене у стилі комп’ютерної епохи майбутнього. На вході зайти всередину запрошує технологічна вивіска Сільпо.
Гостей зустрічає сучасний усміхнений робот-андроїд. Це нагадування про те, що навіть у цифровому та технологічному світі у будь-якій ситуації необхідно залишатися людиною і любити.
Традиційно, навіть у цифровому Сільпо можна придбати свіжу піцу, готові страви в кулінарії та різноманітні солодощі та кондитерські вироби у відділі Власної кондитерської.
Також в магазині є овочі та фрукти, морепродукти, свіже м’ясо. Передбачили у супермаркеті й місце для перепочинку та перекусу, де можна випити ароматну каву або посмакувати свіжою випічкою.
Площа супермаркету становить 951 кв. м. Для уникнення черг та зручності відвідувачів тут працює дві експрес-каси, дві основні каси, п’ять кас самообслуговування та одна каса-кавабутік.
Супермаркет працює з 08:00 до 23:00 щодня. Доступні онлайн-замовлення та самовивіз.
29 жовтня мережа відкрила новий супермаркет у ТЦ Дніпровський за адресою: вулиця Петра Вершигори, 1.
Концепція цього Сільпо присвячена вітрякам, що з давніх часів давали енергію вітру людям. На кожному кроці гості зустрінуть символи цієї енергії: власне вітряки, кінетичні скульптури.
Дизайн магазину створює яскравий колорит: всередині розміщений флюгер у вигляді літери С, що вказуватиме шлях та напрямок вітру.
Також у Сільпо гості зможуть побачити рухомий витвір мистецтва ― гіпнотичну скульптуру, що створює ефект оптичної ілюзії, від якої надзвичайно важко відвести погляд.
Калейдоскоп барв різноманітних вітряків можна побачити і у відділах власної пекарні та кондитерської, де продаються різноманітні солодощі та кондитерські вироби.
Магазин працює з 08:00 до 23:00 щодня, а також доступні онлайн-замовлення та самовивіз.
Загальна площа магазину – 917 кв. м. У супермаркеті працює 13 кас, з яких п’ять кас самообслуговування (самокас) та одна каса онлайнової доставки.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 315 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за зеленими технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Читайте також –
На старт, увага, Сільпо! У Києві відкрили «екстремальний» супермаркет відомого рітейлера