Не магазин, а ракета: в чому особливості нового Мега Цитрус в Дніпрі (фоторепортаж)
Два поверхи техніки, електроніки та гаджетів, тестовий куточок VR для ігроманів, зал робототехніки, ЦеХАБ, кафе і багато іншого: як виглядає новий флагман мережі Цитрус в Дніпрі.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Новий об’єкт однієї з провідних українських мереж гаджетів, електроніки й аксесуарів почав роботу 14 липня в центрі Дніпра – на проспекті Яворницького, 58. Двоповерхова торгова точка зайняла площу 1620 кв. м, і, крім торгового залу, включає в себе Цитрус Академію, ЦеХАБ, зал робототехніки і простір для зйомок відеоблогів та інших проектів. І це не єдине, що відрізняє флагманський магазин Цитрус.
Наприклад, біля входу в магазин встановлені лавки з безкоштовним доступом до Wi–Fi.
А прямо при вході гостей точки зустрічає веселий відділ товарів для самих маленьких.
Як кажуть в самій компанії: «Це не магазин, це – ракета!», тож саме цей слоган став ключовим на святі відкриття.
Тим більше, що площа Мега Цитрус дозволяє розмістити безліч продуктів найрізноманітніших категорій.
У точці представлений великий і різноманітний асортимент товарів. У торговому залі, наприклад, можна протестувати та вибрати масажні крісла.
Або перевірити, як буде звучати мультізвук домашнього кінотеатру.
Окремо варто відзначити пропозицію екологічних товарів для будинку: при виробництві цих виробів використовували вторсировину, а самі вони не завдадуть шкоди навколишньому середовищу.
Ще одна новинка від Цитрус – beauty–зона. Тут представлені розумні гаджети для краси та здоров’я, і відвідувачі можуть також їх подивитися, помацати та протестувати.
Зрозуміло, не тільки цим магазин готовий здивувати і порадувати клієнтів. Що нетипово для торгових точок мережі – в залі представлено й спортивне спорядження. Тренд на здоровий спосіб життя диктує свої правила.
Інша «фішка» – розширений асортимент електротранспорту. Крім вже звичних українцям гіроскутеров, моноколес і електросамокатів, в Мега Цитрус пропонують і електроскутери.
І навіть – електрокар(т).
За словами представників компанії, у новому «флагмані» бренду – найбільший вибір транспортних електрогаджетов. Тема екологічності, спорту і ЗСЖ явно в пріоритеті у рітейлера.
Само собою, будь-який гість магазину може вибрати й купити і більш традиційні товари, за якими, як правило, і відправляються в магазини мережі Цитрус. Асортимент – на будь-який смак і гаманець, є з чого вибирати: комп’ютери, смартфони, гаджети, аксесуари тощо.
Причому і тут компанія підійшла до зручності клієнтів з вигадкою та інтересом. На першому поверсі торгової точки розташований зал для геймерів: спеціальні ігрові ноутбуки, крісла, клавіатури, окуляри віртуально реальності, навушники та інше. Все можна протестувати, переконатися в заявлених характеристиках, та оформити покупку.
А якщо, раптом, потрібного товару в магазині не виявиться, замовити пристрій можна за допомогою віртуальної торгової полиці. Протягом короткого часу продукт буде або доставлений в зручний клієнтові магазин, або прямо додому чи в офіс – як покупцеві зручно.
Другий поверх магазину відведено не під торговий зал, а для навчання, майстер–класів, розваг та розвитку.
Тут розташований ЦеХАБ, де можна проводити тренінги, семінари, презентації, і навіть чемпіонати з комп’ютерних ігор.
Також працює навчальний простір Цитрус Академія, в якій планують організовувати лекції, майстер–класи, практичні заняття, тестування та презентації різних товарів.
Поруч з нею розташований зал робототехніки. Для самих маленьких гостей тут викладатимуть ази конструювання та управління роботами. Для більш просунутих користувачів передбачена більш насичена, складна та цікава програма.
Крім цього, в магазині присутня й спеціально обладнана кімната для запису влогів, відеоінтерв’ю, навчальних роликів тощо. Саме тут будуть записувати огляди – і не тільки співробітники Цитрус, але й будь-який бажаючий. Заодно професіонали розкажуть і покажуть йому особливості роботи з технікою та ПО, а також порекомендують: який товар краще вибрати початківцю влогеру в залежності від поставлених цілей і наявності бюджету.
Якщо в процесі покупки відвідувач втомився, або ж треба почекати, поки проходить майстер–клас або навчальний курс – до його послуг ЦеКафе, також розташоване на другому поверсі об’єкта.
Після екскурсії магазином дійсно розумієш, чому в Цитрусі так впевнені, що він буде «ракетою» і обов’язково залучить дніпрян. Максимально продумане зонування та широкий асортимент, прагнення не стільки продавати товар, скільки навчати роботі з ним і допомагати у виборі, можливість протестувати чи не будь-який гаджет – в новому Мега Цитрус все зроблено для клієнта. Приходь, вибирай, дізнавайся, купуй!
Читайте також –
Цитрус запускає власну доставку та починає відкривати “острови” в ТРЦ