Фора освоює нову торгову концепцію

Фора освоює нову торгову концепцію

28.03.2017 01:40
  1707
Ukrainian Retail Association

На початку березня Фора відкрила найбільший у Київській області магазин мережі з площею торгового залу 687 кв. м.

Як пише allretail.ua, завдяки такому розміру об’єкта рітейлеру вдалося істотно розширити асортимент товарів в магазині. Зокрема, тут можна знайти великий вибір свіжої випічки власного виробництва (функціонує пекарня повного циклу). Також є широкий асортимент м’яса, збільшено вибір сирів, ковбас, рибної продукції та інших категорій товарів. Крім того, в магазині в наявності вже звичні для Фори піца на замовлення і свіжа кава.

Торгова точка розташувалася на Бориспільській трасі в межах села Щасливе і відкрилася в новому для мережі стилі. У той же час, в компанії уточнили, що не мають наміру припиняти відкривати магазини в своєму звичному форматі – біля дому.

Довідка. Мережу супермаркетів Фора розвиває компанія Fozzy Group, вона працює у форматі «магазин біля дому» з асортиментом 3-5 тис. найменувань товарів.

Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торговельні мережі різних форматів: крім Фори, це супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo.

За матеріалами: allretail.ua

Читайте також – 

Конкурент АТБ: Як Fozzy розвиває мережу Thrash!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку