EVA і Watsons відкрили найбільше площ серед drogerie-рітейлерів у 2016 році
Левова частка всіх торгових площ, які займають drogerie маркети, що працюють сьогодні в Україні (81%), перебуває під управлінням національних операторів (включаючи міжнародну мережу Watsons).
Як говориться в публікації All.Retail, такі дані містяться в новому звіті «Ринок дрогері-рітейлу України: Основні тренди 2016 рік. Прогнози розвитку на 2017-18», який підготувала компанією GT Partners Ukraine.
При цьому, за 12 місяців 2016 року в Україні сумарна торгова площа, яку займають мережеві drogerie магазини, збільшилася до 245 565 кв. м. Це на 10% або на більш ніж 22 000 кв. м більше порівняно з даними за 2015 рік.
Загалом, із понад 20 drogerie-рітейлерів, які працюють сьогодні в Україні, 17 операторів у 2015 році змогли наростити сумарну торговельну площу своїх магазинів (порівняно з показниками на кінець 2015 року).
Примітно, що на двох провідних торгових операторів за показником фізичного приросту нових торгових площ у 2016 році (EVA і Watsons) припало близько 54% від загальної кількості майданчиків, відкритих за весь зазначений період часу.
У відсотковому вираженні в 2016 році найбільш динамічними національними операторами щодо приросту торговельних площ були мережі Plus market (головний офіс у Києві; з початку року збільшила свою сумарну торговельну площу на 112%), Марафет Home (Київ, +85%) і Шик і блиск (Вінниця, +20%).
Серед локальних і регіональних операторів найбільший приріст торгових площ за 12 місяців у процентному вираженні був зафіксований у мереж Копійочка (Івано-Франківськ, +34%), Астера (Полтава, +32%) та Чистий дім (Херсон, +19%).
Читайте також –
Ольга Шевченко, EVA: Працюємо над перспективним форматом магазинів