Дослідження CBRE: Київ посів 13 місце серед найкращих міст для рітейлерів
Першу сходинку зайняв Гонконг, другу та третю – Лондон і Дубай.
Результатами дослідження з rau.ua поділилася прес-служба CBRE Ukraine. Згідно з щорічним дослідженням How Global Is The Business of Retail, європейські міста стали найбільш популярним напрямком серед міжнародних рітейлерів для розширення своєї присутності: в 2016 році тут відкрилися 43% нових брендів (в порівнянні з 36% в 2015 році). Це багато в чому пояснюється тим, що європейські рітейлери переорієнтуються на власний континент, вважаючи за краще розширювати присутність на європейських ринках, а не на ринках з більш дорогою валютою.
Київ розташувався на 13 місці в рейтингу: в 2016 році на ринок вийшли 25 нових брендів (в порівнянні з 12 в 2015 році). Серед нових брендів варто відзначити Armani Exchange, Falke, Maje, Calvin Klein Underwear, Converse, NYX та інші. Ще одним позитивним трендом стало, що такі великі рітейлери як Inditex Group та Calzedonia Group розширили свою присутність на ринку, дебютувавши зі своїми новими брендами Uterqüe та Tezenis.
Гонконг зберігає свої позиції як найбільш привабливе місто для рітейлерів: в 2016 році тут відкрилися 87 нових брендів. Наступний – Лондон, який став другим за кількістю нових рітейлерів: в 2016 році свої перші магазини в Лондоні відкрили 65 міжнародних брендів. У минулому році в Лондоні відкрилися магазини таких брендів, як Nars, New Balance і Dyson, що допомогло місту зберегти свої позиції в якості світового центру торгівлі.
За Лондоном розташувався Дубай, де на ринок вийшли 59 нових брендів. Четверте місце – Доха (58 брендів). П’ятірку найпопулярніших міст світу серед рітейлерів замикає Токіо (48 нових брендів).
Дослідження CBRE показало, що в 2016 році увага міжнародних рітейлерів була направлена також на нові ринки. У 89% міст, які увійшли у дослідження, щонайменше, відкрився один новий міжнародний бренд. Більшість з 15 міст, в яких свої перші магазини відкрило найбільше число рітейлерів в минулому році, є стабільними ринками, і лише один відноситься до категорії перспективних – хорватське місто Спліт.
Наташа Пател, директор відділу досліджень CBRE в регіоні Європа, Близький Схід та Африка, прокоментувала результати дослідження: «Глобальна експансія почала сповільнюватися: рітейлери шукають оптимальне поєднання продажів в фізичних магазинах і он-лайн та більш стратегічно підходять до розвитку своїх мереж фізичних магазинів. Як і в попередні роки, американські рітейлери найбільш активні в своїй експансії. Однак рітейлери продовжують стикатися зі значними галузевими і макроекономічними викликами, які можуть змусити деякі бренди бути більш обережними в своїх планах щодо розширення».
Дослідження свідчить про те, що в глобальному масштабі сектор кафе і ресторанів є найбільш активним з точки зору виходу на нові ринки: на частку рітейлерів цієї категорії припадає 22% розширень на рівні міст. Наступним сегментом після кафе і ресторанів є спеціалізовані магазини одягу (18%) та магазини одягу середнього цінового сегмента (17%).
Довідка. CBRE є найбільшою в світі консалтинговою компанією у сфері нерухомості (за підсумками 2016 року) і входить до списку 500 найбільших компаній світу згідно рейтингу Fortune 500. Сьогодні CBRE – це світовий лідер в області комерційної нерухомості, що має більше 400 офісів в світі і штат співробітників близько 70 000 чоловік (виключаючи афілійовані компанії).
Український офіс CBRE був відкритий в січні 2008 року і є частиною афілійованої мережі компанії. Штат співробітників CBRE в Україні налічує близько 270 фахівців, включаючи персонал на об’єктах нерухомості, переданих компанії в управління та експлуатацію.
Читайте також –