Встигнути за сервісом: як розвивається український ринок дистрибуції (інфографіка)

Встигнути за сервісом: як розвивається український ринок дистрибуції (інфографіка)

05.04.2019 08:00
  489
Ukrainian Retail Association

Як оцінюють реалії та перспективи вітчизняного ринку логістики і дистрибуції основні оператори, які вектори розвитку вони вибрали, на що роблять ставку і які загрози бачать.

Цей текст доступний російською мовою

На ринку дистрибуції відбуваються фундаментальні зміни. Світ змінюється і потрібно рухатися вперед, щоб залишатися лідерами своїх галузей. Компанія ABM Digital Distribution представила дослідження, мета якого – показати основні тренди і допомогти визначити власну стратегію розвитку бізнесу. Аналітики з’ясували, як планують розвиватися компанії, які принципи і методи вони вибрали для себе і які проекти будуть реалізовані найближчим часом. RAU публікує адаптовану версію дослідження.

“Сервіс – ключове слово, яке пронизує всі відповіді респондентів у нашому дослідженні. І якщо для торгових точок фактори, важливі для прийняття рішення про співпрацю з логістичним оператором, розподілилися рівномірно, то для виробників все однозначно – для них важливий рівень сервісу”, – відзначає Дмитро Горлін, Founder ABM Digital Distribution.

Вибірка на 60% заснована на інформації компаній, у яких до 500 SKU в портфелі і на 30% – компаній від 500 до 8000. Результати формувалися на підставі відповідей, в основному, директорів напрямків. Окремо варто відзначити, що 70% цих компаній працюють на ринку більше 10 років.

В Україні компанії сфокусовані на трьох основних ініціативах:

  • створення власної торгової марки;
  • створенні b2b онлайн-продажів;
  • посилення логістики і будівництво власних терміналів.

Згідно з даними дослідження, 65% компаній відкриті до інновацій і будуть концентруватися на нових каналах збуту, 35% – досліджують можливості скорочення витрат і оптимізації.

Велика різниця

На чому фокусуються великі і маленькі компанії? 86% дрібних дистриб’юторів розвиватимуть проекти зі створення b2b онлайн-продажів і на 79% – зі створення власної торгової марки. У свою чергу, великі дистриб’ютори на 75% будуть концентруватися на проектах зі створення b2b онлайн-продажів, на 67% – на посиленні власної логістики та будівництві терміналів, і на 22% – на створення власної торгової марки

Як виробник вибирає дистриб’ютора

Фактор «Рівень сервісу» в наступному році буде найбільше впливати на рішення виробника про вибір дистриб’ютора.

Згідно з результатами, компанії планують забезпечувати сервіс за рахунок:

  • 80% – створення порталу b2b online продажів;
  • 75% – створення підрозділів по роботі з професіоналами;
  • 70% – посилення логістики, будівництва власних терміналів.

Однак за фактом на 70% компанії забезпечують сервіс за рахунок створення власної торгової марки і на 60% – за рахунок створення штату мерчандайзерів і промоутерів.

Як торгові точки будуть вибирати дистриб’ютора

Згідно з отриманими даними, дистриб’ютори планують забезпечувати сервіс для торгових мереж за рахунок:

  • 75% – створення порталу b2b онлайн-продажів;
  • 75% – посилення логістики, будівництва власних терміналів;
  • 66% – створення підрозділів по роботі з професіоналами.

Але в підсумку за фактом забезпечують сервіс на 66% за рахунок створення власної торгової марки і на 58% за рахунок створення штату мерчандайзерів і промоутерів.

“Дистриб’юція крок за кроком нарощує темпи використання таких технологій, як: портал b2b онлайн-продажів, систем автоматизації логістики, і це результат впливу тектонічних зрушень, що відбуваються зараз в цих галузях. Вони відбуваються повільно, але незворотньо, а як відомо: «Що не можна змінити, то краще очолити!»” – коментує результати Дмитро Горлін, Founder ABM Digital Distribution.

Читайте також –

Топ-6 факторів і 10 головних вимог customer experience в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку