
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Організація Fashion Revolution опублікувала на своєму офіційному сайті щорічний звіт про найбільш «прозорі» бренди в модній індустрії.
Рейтинг було складено на основі таких ключових показників «прозорості», як відкритість торгової системи і доступність інформації про схеми постачання, працевлаштування в компанії і умови роботи в ній, наявність проблем гендерної нерівності в колективах компанії, а також взаємодія марки з іншими корпораціями.
Найменш «прозорими» модними брендами несподівано виявилися такі культові Будинки моди, як Chanel, Gucci, Versace, Dior, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana і Valentino. Ці преміальні бренди не набрали навіть 10 відсотків в рейтингу. До них приєдналися популярні, але менш дорогі марки – Diesel, Lacoste, Sports Direct і Urban Outfitters.
Нейтральну позицію з рейтингом від 40 до 50 відсотків зайняли такі марки, як Zara, New Balance, Timberland, Levi’s, Vans і The North Face.
У свою чергу, очолили рейтинг бренди з найвищим відсотком «прозорості» від 50 до 60 відсотків – Adidas, Reebok, Puma і H&M. Серед них не виявилося жодної преміальної марки.
Fashion Revolution також зазначив, що жоден бренд не досяг показника вище 60 відсотків прозорості і це, на думку авторів звіту Fashion Transparency Index, має привернути увагу індустрії моди.
Джерело: Новое Время
Читайте також –